Ogłoszenie z dnia 2007-03-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Świebodzice: remont i przebudowa bazy mieszkaniowej, rehabilitacyjno - terapeutycznej dla niepełnosprawnych mieszkańców domu pomocy społecznej dla dzieci w Świebodzicach według programu naprawczego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Szkolnych de Notre Dame, do kontaktów: Anna Czerwińska, Zbigniew Kosarzewski, ul. Mickiewicza 8, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 0600 311 894, 0606 717 058, fax 074 8540313 w. 35, e-mail: nd.dorota@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.notredame.zakon.opoka.org.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Szkolnych de Notre Dame, Anna Czerwińska, Zbigniew Kosarzewski, ul. A. Mickiewicza 8, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 0600 311 894, 0606 717 058, fax 074 8540313 w. 35, e-mail: nd.dorota@interia.pl, www.notredame.zakon.opoka.org.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i przebudowa bazy mieszkaniowej, rehabilitacyjno - terapeutycznej dla niepełnosprawnych mieszkańców domu pomocy społecznej dla dzieci w Świebodzicach według programu naprawczego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Obiekt Domu Pomocy Społecznej zlokalizowany na terenie działki 529/1 i 529/4 obręb Świebodzice 3, ul. Mickiewicza 8. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane bazy mieszkaniowej i rehabilitacyjno- terapeutycznej dla niepełnosprawnych mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dal dzieci w Świebodzicach według programu naprawczego, w oparciu o projekt autorski pracowni architektonicznej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.24.23 - Wykonywanie pokładów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.24.23 - Wykonywanie pokładów Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.20.00 - Kładzenie upustów hydraulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Roboty budowlane obejmują prace w obiekcie polegające na: - wyburzeniu ścianek działowych, rozbiórka i demontaż warstw podłogowych, które będą wymieniane, demontaż stolarki wewnętrznej przeznaczonej do usunięcia, - wykucie i wstawienie nadproży, - wstawienie nadproży nad projektowanymi otworami okiennymi, - skucie i wywóz tynków przeznaczonych do wymiany, - wymurowaniu projektowanych ścianek działowych wraz z osadzeniem ościeżnic, - przemurowania ściankami wydzielenia ppoż wraz ze wstawieniem drzwi ppoż, - wykonaniu przewodów wentylacyjnych projektowanych i udrożnienie istniejących, - wykonaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej i grzewczej, - wymianie instalacji elektrycznej, - obłożeniu ścian tynkiem cementowo-wapiennym - wymianie stolarki okiennej przewidzianej do wymiany, - wstawienie stolarki w nowych otworach okiennych, - wykonanie warstw podłogowych, - obłożenie pomieszczeń o podwyższonej wilgotności terakotą na min. 2m wysokości, - założenie "białego montażu" - malowanie ścian i sufitów, - prace porządkowe 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane 30 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 - Prawa Zamówień Publicznych, w szczególności poprzez: a/ posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zrealizowanie w ostatnich pięciu latach robót budowlanych o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia w co najmniej dwóch obiektach użyteczności publicznej o kubaturze min. 8500 m sześc. każdy, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie oraz dysponowanie kadrą techniczną posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia. Kierownik budowy winien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe od momentu ich uzyskania oraz ciągłość przynależności do izby zawodowej od roku 2003 c/ niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 - Prawo Zamówień Publicznych, d/ prowadzenie działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem tj. w zakresie wykonywania robót budowlanych (PKD - dział 45), e/ posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak 50 000 zł. f/ posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą jak 50% ceny ofertowej brutto za realizację całości zadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły "SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA" na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia 1) wymagane oświadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej -załącznik nr 1 do oferty; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -załącznik nr 2 do oferty; W przypadku, gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -załącznik nr 3 do oferty; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4 do oferty; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5 do oferty; 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert - załącznik nr 6 do oferty; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z zapisami par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku. (Dz.U. Nr 87, poz.605) - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 7) wykaz kadry technicznej i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; wykonawca w przedmiotowym wykazie zobowiązany jest do wskazania osób, które pełnić będzie funkcje kierownika budowy oraz kierowników robót: -załącznik nr 7 do oferty wg. wzoru nr 1; Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie podwykonawczym oraz w ramach oferty wspólnej. W związku z powyższym należy w powyższych przypadkach dołączyć dokumenty określone odpowiednio w pkt. 7 ust. 12 lub pkt.7 ust.17 8) dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej tj. kserokopia uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby zawodowej, z którego wynika, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej oraz życiorysem zawodowym potwierdzającym dziesięcioletnie doświadczenie kierownika budowy i ciągłość przynależności do izby zawodowej od roku 2003 - załącznik nr 8 do oferty, 9) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia w co najmniej dwóch obiektach użyteczności publicznej o kubaturze min. 8500 m sześc. każdy, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru robót budowlanych, referencje) - załącznik nr 9 do oferty wg wzoru nr 2; - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 10) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 50.000,-zł - załącznik nr 10 do oferty; UWAGA: W przypadku złożenia oferty wspólnej polisa winna być wystawiona na wszystkich wykonawców. 11) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą jak 50% ceny ofertowej brutto za realizację całości zadania, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 11 do oferty;
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.notredame.zakon.opoka.org.pl. Opłata: 20 (o ile siwz odebrany będzie u zamawiającego) Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, Strona internetowa zamawiającego lub w siedzibie zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.04.2007, godzina 10:00, Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci Zgromadzenia Sióstr Szkolnych de Notre Dame, Pokój Dyrektora, ul. Mickiewicza 8, 58-160 Świebodzice.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.03.2007.
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZIC
- Dostawa aparatu USG klasy premium dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Miejskiego Ośrodka Zdrowia w Świebodzicach
- Budowa infrastruktury transportowej i edukacyjnej w Świebodzicach
więcej: przetargi w Świebodzicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Regów Stary
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4
- Modernizacja głównej siedziby Biblioteki przy ul. Długiej
- Rewitalizacja elewacji i remont klatki schodowej kamienicy przy Placu Warszawy 4 w Dusznikach-Zdroju
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Miastkowie
- Przebudowa biblioteki w budynku PLSP w Krakowie (dawniej ZPSP) wraz z pracami uzupełniającymi w zakresie dostosowania obiektu do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.