Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-10
Katowice: KAMPANIA REKLAMOWA NA PORTALACH INTERNETOWYCH ORAZ NOŚNIKACH WIELKOFORMATOWYCH
Numer ogłoszenia: 184434 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KAMPANIA REKLAMOWA NA PORTALACH INTERNETOWYCH ORAZ NOŚNIKACH WIELKOFORMATOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia przygotowanie kampanii reklamowej realizowanej na: portalach internetowych oraz nośnikach wielkoformatowych typu citylight promującej działania wdrażane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1 Przygotowanie i realizacja reklam internetowych oraz listów reklamowych o charakterze geotargetowym w ramach co najmniej dwóch różnych informacyjnych portali internetowych o zasięgu obejmującym co najmniej obszar województwa śląskiego i posiadającym pod jedną domeną zarówno portal informacyjny, jak i bezpłatne konta użytkowników poczty elektronicznej. Przesyłane informacje będą dotyczyć działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1.2 Przygotowanie i realizacja zewnętrznej kampanii reklamowej na nośnikach wielkoformatowych typu citylight, promującej działania wdrażane przez WUP w Katowicach w ramach PO KL. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1 Kampania na portalach interenetowych 2.1.1 Nośniki elektroniczne - typu billboard (doublebillboard) oraz boks śródtekstowy Formaty ekspozycji: a) Billboard (double billboard) przynajmniej 750 na 200 pikseli. Animowany nośnik reklamowy wykonany w technologii flash (zaprojektowanie i wykonanie nośnika uwzględnione w cenie usługi), znajdujący się na górze strony, wycentrowany pod nagłówkiem strony. Nośnik pojawiający się w głównych zakładkach tematycznych portali (ograniczonych w grupie informacji z zakresu: wiadomości, sport, biznes, moto, kobieta, mężczyzna, pogoda, podróże turystyka, kultura, gospodarka, edukacja) na stronie głównej oraz/lub innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych (pod względem ilości wejść) zakładkach portalu. Zakładki tematyczne do akceptacji przez Zamawiającego. b) Boks śródtekstowy przynajmniej 300 na 250 pikseli. Animowany nośnik reklamowy wykonany w technologii flash (zaprojektowanie i wykonanie nośnika uwzględnione w cenie usługi), znajdujący się w środku artykułu lub prawej kolumnie strony. Nośnik pojawiający się w głównych zakładkach tematycznych portali (ograniczone w grupie informacji z zakresu: wiadomości, sport, biznes, moto, kobieta, mężczyzna, pogoda, podróże turystyka, kultura, gospodarka, edukacja) na stronie głównej oraz/lub innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych (pod względem ilości wejść) zakładkach portalu. Zakładki tematyczne do akceptacji przez Zamawiającego. Kliknięcie na nośniki musi powodować automatyczne przekierowanie użytkownika na tematyczną podstronę internetową podaną podczas realizacji zamówienia. Publikacja nośników na portalu internetowym, który jest objęty audytem site-centric i według Rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych według zasięgu miesięcznego w lutym 2013 r. posiada min. 11 000 000 użytkowników (real users) oraz charakteryzuje się zasięgiem wśród internautów na poziomie min. 55% (na podstawie badania Megapanel PBI/ Gemius przeprowadzonego przez Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firmę badawczą Gemius SA: http://www.pbi.org.pl/pl/aktualnosci/177/wyniki-megapanel-pbi-gemius-za-luty-2013 Ekspozycja billboardów oraz boksów śródtekstowych targetowana geograficznie do użytkowników Internetu zamieszkujących obszar województwa śląskiego (na podstawie adresów IP) Minimalna liczba odsłon w ramach całej kampanii - łącznie nie mniej niż 800 000 na dwóch różnych informacyjnych portalach internetowych (nie mniej niż 400 000 odsłon na każdym portalu), 200 000 odsłon billboardu na każdym portalu oraz 200 000 odsłon boksu śródtekstowego na każdym portalu. Czas nieprzerwanej ekspozycji każdego nośnika uzależniony od liczby odsłon na portalu, jednak nie dłużej niż cztery tygodnie. Cztery różne tematy w proporcjonalnej liczbie odsłon na każdym portalu, podział czasowy do akceptacji Zamawiającego. Projekt graficzny i wykonanie czterech eksponowanych nośników uwzględniony w cenie usługi (cztery wzory dla billboardu, cztery wzory dla boksu śródtekstowego). Wykonawca dostarczy do każdego z czterech billboardów i boksów śródtekstowych po dwa różne projekty graficzne, z których Zamawiający wybiera po jednym. Projekt graficzny każdego z billboardów i boksów śródtekstowych musi zawierać co najmniej 1 zdjęcie tematycznie związane z rynkiem pracy lub edukacją (do akceptacji na etapie projektowania z Zamawiającym). Wykonawca uwzględnia w koszcie usługi możliwość przeprowadzenia profesjonalnej sesji fotograficznej, z której zdjęcia zostaną wykorzystane podczas projektu graficznego billboardów oraz boksów śródtekstowych. Sesja zostanie przeprowadzona na terenie województwa śląskiego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia ekspozycję czterech różnych billboardów i boksów śródtekstowych w proporcjonalnej liczbie odsłon w ramach każdego tematu. Wszystkie wzory billboardów i boksów śródtekstowych przed ekspozycją przedstawione do akceptacji Zamawiającemu. Akceptacja Zamawiającego nastąpi do 5 dni roboczych od otrzymania materiałów od Wykonawcy. Oferta na przygotowanie i realizację kampanii reklamowej zawierać musi informację o portalach, na których Oferent zamierza przeprowadzić kampanię. 2.1.2 Nośnik elektroniczny - List reklamowy Wielkość listu minimum 40 kb. Nośnik wykonany w technologii html (projekt: wykonania listu uwzględnione w cenie usługi - treść przekazana przez Zamawiającego). List reklamowy musi zostać wysłany na skrzynki mailowe użytkowników bezpłatnych kont pocztowych w ramach tego samego portalu internetowego, na którym zamieszczono billboardy oraz boksy śródtekstowe (jako uzupełnienie powyższej kampanii). Użytkownik poczty musi być mieszkańcem województwa śląskiego (identyfikacja na podstawie informacji podanych przez użytkownika podczas rejestracji konta). List reklamowy w ramach jednego tematu może być dostarczony podczas kampanii tylko raz do danego konta e-mailowego. Kliknięcie na odnośnik w liście musi powodować automatyczne przekierowanie użytkownika na tematyczną podstronę internetową podaną podczas realizacji zamówienia. Minimalna liczba listów w ramach całej kampanii - 200 tysięcy (różne skrzynki mailowe podczas jednorazowej wysyłki każdego z czterech listów - po co najmniej 100 tysięcy listów w ramach każdego portalu). Pojedynczy list wysyłany do przynajmniej 50 tysięcy odbiorców z terenu województwa śląskiego, w ramach każdego tematu. Odbiorcy (konta e-mail) nie mogą się powtarzać w ramach każdego tematu. Projekt graficzny eksponowanych listów pokrewny z billboardami oraz boksami śródtekstowymi wskazanymi w punkcie 2.1.1. Wykonawca zapewnia wysyłkę 4 różnych listów w proporcjonalnej liczbie (zbliżone czasowo w obydwu portalach). Wszystkie projekty graficzne listów przed wysyłką przedstawione do akceptacji Zamawiającemu. Akceptacja Zamawiającego nastąpi do 5 dni roboczych od otrzymania materiałów. 2.1.3 Uwagi ogólne do nośników elektronicznych: Wykonanie projektu graficznego, koszt nabycia praw do wszystkich materiałów źródłowych (w tym pozyskania zdjęć i grafik) wskazanych przez Zamawiającego muszą być uwzględnione w cenie usługi - Projekty graficzne przedstawione do akceptacji przez Zamawiającego. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do nieograniczonego dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi (layoutami), udzielając tym samym bezterminowej licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji. Przekaże również layouty w formacie .cdr (wersja programu 12) lub .ai (wersja programu SC3). Kampania na portalach zintegrowana czasowo z wysyłką listów reklamowych (w ramach danego portalu) Termin emisji billboardów i boksów śródtekstowych oraz wysyłki listów reklamowych ustalany zostanie między Zamawiającym i Wykonawcą na minimum 7 dni kalendarzowych przed emisją / wysyłką. Kampania zsynchronizowana z ekspozycją na citylightach, o których mowa w punkcie 2.2. Obowiązkowe dostarczenie przez Wykonawcę statystyk podsumowujących po zakończeniu każdego etapu kampanii. Statystyki muszą być dostarczone w wersji elektronicznej oraz papierowej, podpisanej przez Wykonawcę. Statystyki mają zawierać przynajmniej informację o ilościach wejść (kliknięć) użytkowników z województwa śląskiego oglądających reklamę na portalach podczas trwania kampanii oraz wysłanych listach reklamowych do użytkowników poczty e-mail z terenu województwa śląskiego na danym portalu. Statystyki przedstawione odrębnie dla każdego z dwóch portali internetowych. Przedstawienie podpisanych statystyk w wersji papierowej jest podstawą do stwierdzenia wykonania usługi i zapłaty za nią. 2.2 Nośnik wielkoformatowy typu citylight Nośnik o formacie ekspozycji zbliżonym do 120 cm x 180 cm +/- 10%. Nośnik podświetlany, zlokalizowany w miast województwa śląskiego, w ich najbardziej atrakcyjnych, najruchliwszych rejonach (pasaże handlowe, deptaki, dworce kolejowe, itp.), również jako element wiaty przystankowej, obudowy przejść podziemnych, nośnik wolnostojący lub naścienny. Minimalna liczba nośników - 200. Wykonawca zapewnia ekspozycję 4 różnych wzorów plakatów po 50 sztuk z każdego wzoru. Liczba nośników - 200, w tym co najmniej: - jeden w 10 spośród 19 miast na prawach powiatu (tj. Katowice, Bielsko-Biała, Bytom, Chorzów, Częstochowa, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Jastrzębie Zdrój, Jaworzno, Mysłowice, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Rybnik, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Świętochłowice, Tychy, Zabrze, Żory), - jeden w 9 spośród 17 miast stolic powiatów ziemskich (tj. powiat będziński - Będzin, powiat bielski- Bielsko-Biała, powiat bieruńsko-lędziński- Bieruń, powiat cieszyński-Cieszyn, powiat częstochowski-Częstochowa, powiat gliwicki-Gliwice, powiat kłobucki- Kłobuck, powiat lubliniecki-Lubliniec, powiat mikołowski-Mikołów, powiat myszkowski-Myszków, powiat pszczyński-Pszczyna, powiat raciborski-Racibórz, powiat rybnicki-Rybnik, powiat tarnogórski - Tarnowskie Góry, powiat wodzisławski-Wodzisław Śląski, powiat zawierciański-Zawiercie, powiat żywiecki-Żywiec). W przypadku, gdy Wykonawca będzie chciał eksponować citylighty w miastach będących jednocześnie powiatem grodzkim oraz pełniących funkcję stolicy powiatu ziemskiego, należy zapewnić w nich ekspozycję co najmniej dwóch citylightów. Minimalny czas nieprzerwanej ekspozycji - dwa tygodnie (czasowo zsynchronizowana z kampanią internetową oraz kampanią prowadzoną w środkach komunikacji publicznej). Projekt graficzny pokrewny z określonym dla kampanii internetowej (punkt 2.1) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu również przed publiczną ekspozycją citylightów wersję wydrukowanych plakatów o rozmiarze 84 x 59 cm (do tzw. potykaczy) w ilości 4 sztuk (po jednym z każdego rodzaju). Termin ekspozycji citylightów zsynchronizowany z kampanią internetową (punkt 2.1). Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu: a) papierowej wersji podpisanego przez Wnioskodawcę zestawienia eksponowanych citilightów, z wyszczególnieniem dokładnej lokalizacji każdego z nich i czasu ekspozycji, b) zapisanych na płycie DVD/CD zdjęć każdego z eksponowanych citylightów wykonanych w takim miejscu aby możliwa była jednoznaczna identyfikacja w terenie każdego z citylightów (zgodnie z zestawieniem wskazanym w punkcie a). Uwagi ogólne do pkt. 2.1 oraz 2.2: Wszystkie formy graficzne oznaczone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, WUP, Śląskie - pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także danymi teleadresowymi WUP, adresem strony internetowej www.wup-katowice.pl, do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym, zastosowane zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć i grafik możliwymi do wykorzystania podczas projektowania wszystkich form graficznych. W cenie należy również uwzględnić możliwość realizacji sesji fotograficznej na terenie województwa śląskiego, z której zdjęcia zostaną wykorzystane do opracowania projektów form graficznych. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji co najmniej 4 projekty przypadające na każdą publikowaną formę graficzną, z których Zamawiający dokona wyboru jednego wzoru. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wzory zaprojektowanych form graficznych do akceptacji w terminie 14 dni roboczych od podpisania umowy. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do nieograniczonego dysponowania użytymi we wszystkich materiałach formami graficznymi (layoutami), udzielając tym samym bezterminowej licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji. Przekaże również layouty w formacie .cdr (wersja programu 12) lub .ai (wersja programu SC3)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł, której przedmiotem zamówienia było przygotowanie i realizacja reklam internetowych i/lub przygotowanie i realizacja zewnętrznej kampanii reklamowej na nośnikach wielkoformatowych. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego usługę wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywaną nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą w/w przedmiotowi zamówienia, z podaniem nazwy jednostki, dla której była lub jest świadczona, datą jej realizacji, wartości oraz załączeniem dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że usługa wymieniona w wykazie została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje). Dokument lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Nie wykazanie spełnienia w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
ul. Kościuszki 30
III piętro, pok. 304 - 305.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach ul. Kościuszki 30 II piętro, pok. 210.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przygotowanie procedur oraz dokumentacji w zakresie spełniania wymagań standardów jakości dla biobanków polskich v.2.00 oraz normy ISO 9001:2015 dla Biobanku Silesia LabMed
- "Zielone dzielnice, ścieżki rekreacyjno-edukacyjne, nasadzenia drzew i krzewów wzdłuż tras spacerowych przy ul. Konnej w Katowicach"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji klimatyzacyjnej w garderobach w osi "A" budynku HWS SPODEK
- Remont elewacji frontowej budynku Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach.
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem nośników reklamowych, druk bannerów na wszystkie wynajęte billboardy, ich montaż, demontaż i utylizacja
- Usługi promocji Dni Funduszy Europejskich oraz innych wydarzeń
- "Promocja Gminy Miasto Świnoujście poprzez kompleksową organizację wydarzenia w postaci widowiska "Uznam Air Show - podniebny spektakl lotniczy""
- Usługa kompleksowej organizacji konferencji pn. "Zioła, Zielarstwo, Ziołolecznictwo i Produkty Naturalne 2025"
- Usługa wynajmu powierzchni reklamowych na wiatach przystankowych na terenie województwa mazowieckiego
- Usługa wynajmu powierzchni reklamowych w środkach transportu miejskiego na terenie województwa mazowieckiego
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.