eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › dostawa densytometru rtg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-04

Siedlce: dostawa densytometru rtg
Numer ogłoszenia: 184488 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kilińskiego 29, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6444483, fax 025 6444483.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa densytometru rtg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa densytometru rtg - szt 1

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.18.00 - Diagnostyczny system rentgenowski Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.18.00 - Diagnostyczny system rentgenowski .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1 100.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zdolność techniczna, Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. dostawa co najmniej jednego densytometru. zgodność z normami, Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r Nr 93, poz. 896) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie (certyfikat CE), warunki gwarancji, -Wykonawca udziela co najmniej 24 miesięcznej gwarancji od dnia uruchomienia przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wszelkie wady przedmiotu umowy nie wynikające z winy Zamawiającego. W okresie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany dokonać nieodpłatnie naprawy lub wymiany urządzenia lub jego poszczególnych części. -Serwis gwarancyjny będzie wykonywany nieodpłatnie przez Wykonawcę. -Wymagany czas naprawy gwarancyjnej nie może przekroczyć 48 godzin od -Wymagany czas reakcji serwisu Wykonawcy tzn. przyjazd do siedziby Zamawiającego i określenie przyczyny uszkodzenie podlegającego naprawie gwarancyjnej wynosi 24 godz. od telefonicznego zgłoszenia zamawiającego. -W przypadku, gdy czas naprawy gwarancyjnej będzie dłuższy niż 1dzień, gwarancja ulega przedłużeniu o czas przerwy w eksploatacji. -W przypadku, gdy czas naprawy gwarancyjnej będzie dłuższy niż 4 dni Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt Zamawiającemu urządzenie zastępcze lub podzespół zastępczy o identycznym zastosowaniu i parametrach technicznych w celu bieżącej eksploatacji przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości realizacji powyższego zobowiązania Wykonawca zapewni na swój koszt badania pacjentów Zamawiającego w innej jednostce. -W przypadku, gdy liczba napraw gwarancyjnych przekroczy 3 - Wykonawca zobowiązuje się do wymiany podzespołu na nowy (z wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika). -Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o terminie usunięcia wady oraz dostawy rzeczy wolnej od wad. -Konserwacja i przeglądy w okresie gwarancji będą realizowane nieodpłatnie przez Wykonawcę w ilości określonej w dokumentacji technicznej. -Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu możliwość dokonywania zakupu części zamiennych do przedmiotu umowy do mim 10 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. -Wykonawca deklaruje zapewnienie serwu pogwarancyjnego. -Wykonawca oświadcza, że posiada autoryzację producenta w zakresie prowadzenia serwisu termin dostawy, termin realizacji zamówienia - nie dłużej niż 30 dni od daty podpisania umowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Oświadczenie z art. 22 i 24, Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom, Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 65
  • 2. Ocena techniczna - 35

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-siedlce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.