Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-08-27
Lublin: Dostawa sprzêtu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/40-2012/DOP-a)
Numer og³oszenia: 184533 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej , Pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/40-2012/DOP-a).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie obejmuj±ca: Czê¶æ 1: dostawa zestawu komputerowego - 5 szt., Czê¶æ 2: dostawa notebooka - 2 szt., Czê¶æ 3: dostawa drukarki laserowej - 2 szt., Czê¶æ 4: dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego, Czê¶æ 5: dostawa notebooka, Czê¶æ 6: dostawa notebooka - 2 szt., Czê¶æ 7: dostawa zestawu komputerowego z drukark±, Czê¶æ 8: dostawa drukarki - 11 szt., Czê¶æ 9: dostawa notebooka - 2 szt., Czê¶æ 10: dostawa zestawu komputerowego - 5 szt., Czê¶æ 11: dostawa zestawu komputerowego, Czê¶æ 12: dostawa jednostki centralnej, Czê¶æ 13: dostawa zestawu komputerowego - 2 szt., Czê¶æ 14: dostawa notebooka, Czê¶æ 15: dostawa netbooka, Czê¶æ 16: dostawa monitora LCD, Czê¶æ 17: dostawa drukarki - 3 szt., Czê¶æ 18: dostawa tabletu, Czê¶æ 19: dostawa tabletu. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w Za³±czniku Nr 1 do SIWZ. Oferowany towar ma byæ nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ w II pó³roczu 2011 roku. Uwaga: W przypadku, gdy w zakres zamówienia wchodzi sprzêt komputerowy Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysoko¶ci 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i us³ug z dnia 11 marca 2004r. (Dz. U. z 2011r. Nr 177, poz. 1054 z pó¼niejszymi zmianami), pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wy¿szego. Zamawiaj±cy przeka¿e wy³onionemu Wykonawcy pisemn± informacjê o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wy¿szego, na podstawie której Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wystawienia faktury koryguj±cej. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis: a) Gwarancja bêdzie udzielona na okres minimum 24 miesiêcy, je¿eli nie przewidziano innego okresu w opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cego Za³±cznik Nr 1 do SIWZ. b) Wykonawca zapewni bezp³atny serwis na czas trwania gwarancji. - czas przyst±pienia do naprawy przy zg³oszeniu usterki faksem: do godziny 10:00 - naprawa nast±pi w tym samym dniu, do godziny 15:00 - naprawa nast±pi w dniu nastêpnym do godziny 11:00, - naprawa nast±pi w miejscu u¿ytkowania sprzêtu, - w przypadku konieczno¶ci wykonania naprawy poza miejscem u¿ytkowania sprzêtu Wykonawca zapewni na w³asny koszt odbiór sprzêtu do naprawy i jego dostawê po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzêtu zastêpczego na czas naprawy.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.21.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 19.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnieñ.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zmiana mo¿e dotyczyæ sytuacji, gdy model towaru okre¶lony w ofercie, a nastêpnie w umowie, przesta³ byæ produkowany i jest niedostêpny, co bêdzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca mo¿e zaproponowaæ inny model towaru, który musi spe³niaæ warunki okre¶lone w SIWZ, za cenê okre¶lon± w ofercie i umowie. 2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany postanowieñ umowy w przypadku, gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy w formie aneksu do umowy. 3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany postanowieñ umowy w przypadku gdy nast±pi zmiana stawki podatku od towarów i us³ug na asortyment stanowi±cy przedmiot zamówienia w formie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.lublin.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: UNIWERSYTET MARII CURIE-SK£ODOWSKIEJ, pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1201.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.09.2012 godzina 11:00, miejsce: UNIWERSYTET MARII CURIE-SK£ODOWSKIEJ, pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1201.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawu komputerowego - 5 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy - 5 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa notebooka - 2 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Notebook - 2 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drukarki laserowej - 2 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa - 2 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Urz±dzenie wielofunkcyjne.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Dostawa notebooka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Notebook.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Dostawa notebooka - 2 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Notebook - 2 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Dostawa zestawu komputerowego z drukark±.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy z drukark±.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Dostawa drukarki - 11 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Drukarka - 11 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Dostawa notebooka - 2 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Notebook - 2 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: Dostawa zestawu komputerowego - 5 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy - 5 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: Dostawa zestawu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 12 NAZWA: Dostawa jednostki centralnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Jednostka centralna.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 13 NAZWA: Dostawa zestawu komputerowego - 2 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy - 2 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 14 NAZWA: Dostawa notebooka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Notebook.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 15 NAZWA: Dostawa netbooka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Netbook.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 16 NAZWA: Dostawa monitora LCD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Monitor LCD.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 17 NAZWA: Dostawa drukarki - 3 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Drukarka - 3 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 18 NAZWA: Dostawa tabletu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Tablet.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 19 NAZWA: Dostawa tabletu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Tablet.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- 19/25. Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy opatrunków specjalistycznych.
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania graficznego oraz narzêdzi do realizacji prac w zakresie tworzenia i obróbki grafiki, z podzia³em na czê¶ci.
- Dostawa 5 szt. urz±dzeñ prezentacyjnych typu Display Poster
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
- Dostawa: odczynniki, materia³y zu¿ywalne i kontrolne, wyposa¿enie i oprogramowanie do oceny testów multipleksowych do cytometru BD FACSVia i z cytometru BD FACSLyric .....
- Us³ugê odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddzia³u RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby Poznañskiego O¶rodka Specjalistycznych Us³ug Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Us³uga dzier¿awy drukarek wraz z dostaw± drukarek dla Urzêdu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa i wdro¿enie systemu kopii bezpieczeñstwa w Urzêdzie Miejskim w Czarnej Wodzie
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urz±dzeñ wielofunkcyjnych z podzia³em na czê¶ci w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jako¶ci us³ug edukacji ogólnej w 4 szko³ach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
- Dostawa narzêdzi TIK do szkó³ w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie ¦wierklaniec"
wiêcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.