Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-04
Płock: Dostawa Aparatów powietrznych 18 kpl.
Numer ogłoszenia: 184589 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku, ul. Wyszogrodzka 1a, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3667800, fax 024 3667837.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kmpsp-plock.bip.org.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Aparatów powietrznych 18 kpl..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Aparatów powietrznych 18 kpl. zgodnych z PN - EN 137 oraz PN - EN 136 Ukompletowanie: Aparat powietrzny kompletny wyposażony w noszak z reduktorem, automat oddechowy, butlę kompozytową z zaworem i pokrowcem - 18 szt Maska powietrzna, panoramiczna, pełnotwarzowa, z pokrowcem do celów transportowych, mocowana systemem do hełmu strażackiego PACIFIC F7 - 54 szt dodatkowa butla kompozytowa z pokrowcem - 18 szt
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.21.12.10 - Respiratory strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.11.00 - Respiratory strażackie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 Pzp potwierdzili spełnienie poniższych warunków: posiadają uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. na oferowany przedmiot zamówienia udzielą gwarancji minimum 36 miesięcy. 2.Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w ust. 1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń lub dokumentów, wymienionych w Rozdziale 5 SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia w odniesieniu do poszczególnych warunków. 3.W przypadku ubiegania się o w/w zamówienie przez więcej niż jednego wykonawcę, każdy z tych wykonawców powinien spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp. Pełnomocnik wykonawców ustalony w trybie art. 23 ust. 2 Pzp, powinien legitymować się pełnomocnictwem wykonawców do: reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo: reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę, zobowiązani oni są do dostarczenia zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę w terminie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia. 4.Wykonawcy którzy umożliwią bezpłatne zdobycie uprawnień dla 2 pracowników KM PSP w Płocku dotyczących : konserwacji i legalizacji aparatów powietrznych i masek. napraw aparatów i masek odbywających się na zasadzie wymiany poszczególnych podzespołów np. wymiana przewodów ciśnieniowych, reduktorów w aparacie powietrznym oraz wymianę mocowań i membran w masce powietrznej, 5. zdobycie uprawnień o których mowa w pkt 4 odbędzie się najpóźniej do końca stycznia 2008 roku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać, w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopii, następujące dokumenty: formularz ofertowy wraz z wszelkimi załącznikami i informacjami wynikającymi z postanowień SIWZ - Załącznik Nr 1, oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 Pzp - Załącznik Nr 3, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, upoważnienie do złożenia oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - w razie takiej konieczności. deklarację zgodności WE na oferowany sprzęt , zgodnie rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U. Nr 259 poz. 2173). Sprawozdanie z badań przeprowadzonych w okresie ostatnich 12 miesięcy w ramach sprawozdania nadzoru nad certyfikatem WE przez jednostkę notyfikowana z godnie z § 40 lub § 41 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej - nie dotyczy wykonawców którzy uzyskali certyfikat WE w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy przed złożeniem oferty. 2.Dokumenty, które należy dołączyć do przedłużenia zamówienia najpóźniej w dniu dostawy Świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania. (Dz. U. nr 143, poz.1002). Świadectwo (świadectwa) to obejmuje kompletny aparat powietrzny z oferowana maską mocowana do hełmu. Instrukcja użytkowania Instrukcja przechowywania i konserwacji W przypadku, gdy wykonawca zmierza powierzyć (zlecić) podwykonawcom część wykonania zamówienia, zobowiązany jest wskazać w ofercie te części zamówienia, które im powierzy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kmpsp-plock.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku ul. Wyszogrodzka 1 a 09-402 Płock.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku ul. Wyszogrodzka 1 a 09-402 Płock I pietro sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Modernizacja przepompowni P1 zlokalizowanej na terenie Zakładu w Kobiernikach wraz z pracami towarzyszącymi obejmującymi wykonanie dodatkowego sterowania pracą pomp w studni P1
- Zakup i montaż zasilacza awaryjnego (UPS)
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie na potrzeby Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Rozbudowa drogi gminnej nr 520014W - ulicy Browarnej w Płocku wraz z brakującą infrastrukturą
- Świadczenie usługi zarządzania Przychodnią Świętej Trójcy przy ul. Miodowej 2 wraz z filiami przy ul. Zielonej 40 oraz przy ul. Góry 7 w Płocku.
- Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla Wydziału Promocji i Sportu Urzędu Miasta Płocka.
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.