eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówWYKONANIE TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 10 W KNUROWIE PRZY UL. OGANA 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-12

Knurów: WYKONANIE TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 10 W KNUROWIE PRZY UL. OGANA 2
Numer ogłoszenia: 184743 - 2010; data zamieszczenia: 12.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96701 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole Nr 10, ul. Ogana 2, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 235 27 83, faks 32 235 27 83.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejskie Przedszkole.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 10 W KNUROWIE PRZY UL. OGANA 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie termomodernizacji budynku Miejskiego Przedszkola nr 10 w Knurowie przy ul. Ogana 2. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 2.1. termomodernizację obiektu obejmującą: a) docieplenie ścian piwnic i fundamentowych, b) docieplenie ścian nadziemia i dachu, c) wykonanie schodów żelbetowych zewnętrznych wraz ze stalową balustradą, d) termomodernizację poddasza, w tym: - izolacja stropu i skosów dachu, - ocieplenie ścian poddasza, 2.2. roboty wewnętrzne, w tym: a) wymiana stolarki drzwiowej, b) wymiana posadzek, c) malowanie ścian, d) wymiana ścianek sanitarnych, 2.3. wykonanie instalacji sanitarnych, w tym: a) instalacja grzewcza, b) instalacja C.W.U. w obrębie węzła ciepła, c) instalacji C.O. w obrębie węzła ciepła, d) wewnętrzna instalacja C.W.U., e) instalacja kanalizacji, f) demontaż istniejącej kanalizacji, g) przyłącze kanalizacji sanitarnej, h) instalacja wentylacji mechanicznej, 2.4. roboty elektryczne. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonanie ww. zamówienia publicznego oraz ustalenia wynikające z projektu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU Info-Bud Krzysztof Małek, ul. Kwiatowa 11, 44-218 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 575975,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 547927,68

  • Oferta z najniższą ceną: 547927,68 / Oferta z najwyższą ceną: 622425,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.