Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-16
Warszawa: Zakup i sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Zakładu Obsługi Urzędu m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 18483 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Urzędu m.st. Warszawy , ul. Miodowa 6/8, 00-251 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953613, faks 022 5953496.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Zakładu Obsługi Urzędu m.st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych zgodnie z Rozdz. III pkt 1 SIWZ niniejszego postępowania. Wymagania wobec Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego dostarczania wymienionych w Rozdz. III pkt. 1 artykułów w terminie do 48 godzin od momentu pisemnego bądź telefonicznego zlecenia otrzymanego od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, przy czym minimalna wartość zamówienia będzie wynosić 500 zł. 2) Cena zamówienia zawiera koszty transportu do siedziby Zamawiającego, znajdującej się w Warszawie przy ul. Miodowej 6/8, rozładunek dostarczonych artykułów oraz wniesienia ich do pomieszczenia wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. 3) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne (w przypadku podania nazwy własnej produktu) pod warunkiem, iż będą one porównywalne jakościowo, będą charakteryzowały się podobnymi parametrami i właściwościami. W celu ustalenia spełniania porównywalności zamienników, Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, sprawdzenia oferowanych przez Wykonawcę produktów. Ponadto w przypadku zastosowania zamiennika w stosunku do produktu przedstawionego w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ niniejszego postępowania), Wykonawca przedstawi opinię niezależnego rzeczoznawcy w dziedzinie będącej przedmiotem zamówienia, potwierdzającą, iż oferowany zamiennik jest równoważny z wymienionym w SIWZ. Wszystkie oferowane produkty muszą być oryginalnie zapakowane, zgodnie z wymogami polskich norm. 4) Dostarczane każdorazowo przez Wykonawcę artykuły, będą w każdej z pozycji asortymentowej identyczne co do kształtu, wyglądu, koloru i formy, przez cały okres obowiązywania umowy. 5) Złożenie oferty składającej się z produktów nieoryginalnych lub wtórnego odzysku, będzie dyskwalifikować ofertę. 6) Wszystkie oferowane artykuły muszą być zgodne z normami krajowymi (np. PN) lub zagranicznymi (np. DIN), wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy. 7) Na wszystkie oferowane materiały Wykonawca udzieli przynajmniej 12 miesięcznej gwarancji 8) Ceny zaoferowanych artykułów nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź części dostawy w każdej z pozycji asortymentowej. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do zmiany (wg swoich potrzeb) ilości zamawianych produktów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.10.00.00 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory 31.20.00.00 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 Ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ; - dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zakładu Obsługi Urzędu m.st. Warszawy ul. Miodowa 6/8, 00-251 Warszawa
pokój 204, II p.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 13:45, miejsce: siedziba Zakładu Obsługi Urzędu m.st. Warszawy ul. Miodowa 6/8, 00-251 Warszawa pokój 204, II p.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Dostawa konsoli oświetleniowej wraz z wyposażeniem w ramach rozbudowy systemu sterowania oświetleniem.
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Krasnystaw"
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Podosie oraz budowa kanalizacji w miejscowości Krzywda, gm. Krzywda
- "Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów".
- Rozwój infrastruktury edukacji przedszkolnej w Gminie Oksa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.