To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-15
Warszawa: Zakup tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz serwis 1 szt. drukarki Konica Minolta 1200, 7 sztuk drukarek Konica Minolta c554, 20 sztuk drukarek Konica Minolta c652
Numer ogłoszenia: 184981 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160575 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2204801, faks 22 2204899.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz serwis 1 szt. drukarki Konica Minolta 1200, 7 sztuk drukarek Konica Minolta c554, 20 sztuk drukarek Konica Minolta c652.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz serwis 1 szt. drukarki Konica Minolta 1200, 7 sztuk drukarek Konica Minolta c554, 20 sztuk drukarek Konica Minolta c652: Część I - Obejmuje sukcesywną dostawę tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych zawartych w formularzu cenowym - Część I. Część II - Obejmuje sukcesywną dostawę tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych zawartych w formularzu cenowym- Część II. Część III - Obejmuje świadczenie usług serwisowych, zgodnie z formularzem cenowym- Część III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz serwis 1 szt. drukarki Konica Minolta 1200, 7 sztuk drukarek Konica Minolta c554, 20 sztuk drukarek Konica Minolta c652 - Część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Amad Sp. z o. o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179722,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 205954,41
Oferta z najniższą ceną: 205954,41 / Oferta z najwyższą ceną: 226607,52
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zakup tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz serwis 1 szt. drukarki Konica Minolta 1200, 7 sztuk drukarek Konica Minolta c554, 20 sztuk drukarek Konica Minolta c652 - Część II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Amad Sp. z o. o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42196,06
Oferta z najniższą ceną: 41167,84 / Oferta z najwyższą ceną: 42196,06
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zakup tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz serwis 1 szt. drukarki Konica Minolta 1200, 7 sztuk drukarek Konica Minolta c554, 20 sztuk drukarek Konica Minolta c652 - Część III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
- Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o. o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111203,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 140015,00
Oferta z najniższą ceną: 140015,00 / Oferta z najwyższą ceną: 140015,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla wszystkich jednostek RZGW Gliwice
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Poznaniu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Płocka w 2025 roku.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie.
- Akcesoria komputerowe 2024 III
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.