Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-05
Kielce: dostawa czytników kart chipowych wraz z kartami, drukarki do kart oraz usługę instalacji zakupionego sprzętu
Numer ogłoszenia: 185094 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641600, fax 041 3641666.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa czytników kart chipowych wraz z kartami, drukarki do kart oraz usługę instalacji zakupionego sprzętu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 a) Stykowa karta kryptoprocesorowa z oprogramowaniem middleware spełniająca kryteria: -min. 32kB EEPROM -protokół transmisji zgodny z T=0 lub T=1 -biblioteka CSP -możliwość autoryzacji w ActiveDirectory -biblioteka PKCS#11 -możliwość autoryzacji w eDirectory przy użyciu NMAS -możliwość załadowania na kartę więcej niż jednego certyfikatu -zgodność z normą ISO7816 i ISO7810 -możliwość zaimportowania na kartę certyfikatów z plików pfx chronionego hasłem -wszystkie karty powinny być wykonane z białego tworzywa PVC umożliwiającego nadruk przy pomocy drukarki termosublimacyjnej. Liczba sztuk: 135 b) Stykowa karta kryptoprocesorowa z punktu a) z oprogramowaniem middleware z punktu a) oraz z dodatkowym interfejsem bezstykowym UNIQUE Liczba sztuk: 15 c) Czytnik kart chipowych z możliwością wbudowania do obudowy stacji roboczej, obsługujący interfejs stykowy kart chipowych z punktów a) i b) Wymagania techniczne: - interfejs USB - wsparcie dla protokołów komunikacyjnych T=0 i T=1 - zgodność z Microsoft Windows 2000, XP, Server 2003 oraz Vista Liczba sztuk: 130 d) Czytnik kart chipowych z możliwością podłączenia do notebooka przez port PCMCIA, obsługujący interfejs stykowy kart chipowych z punktów a) i b) Wymagania techniczne: - interfejs PCMCIA - wsparcie dla protokołów komunikacyjnych T=0 i T=1 - zgodność z Microsoft Windows 2000, XP, Server 2003 oraz Vista Liczba sztuk: 20 Czas dostawy części 1 wynosi 21 dni od daty podpisania umowy. Część 2 a) Drukarka termosublimacyjna kolorowa do wykonywania nadruków na kartach plastikowych Wymagania techniczne: - prędkość druku: min. 120 kart/h w pełnym kolorze (YMCKO) min. 900 kart/h monochromatycznie - rozdzielczość druku min. 300dpi - interfejs USB - sterowniki do Microsoft Windows 2000/XP Liczba sztuk: 1 b) Taśma kolorowa YMCKO do drukarki termosublimacyjnej z punktu a) umożliwiająca jednostronny wydruk minimum 200 kart Liczba sztuk: 2 c) Karty czyszczące do drukarki z punktu a) Liczba sztuk: 5 d) Oprogramowanie do drukarki z punktu a) zabezpieczone kluczem sprzętowym USB, umożliwiające drukowanie danych na karcie pobieranych z bazy danych umieszczonej w pliku tekstowym. Liczba licencji: 1 e) Instalacja drukarki z punktu a) oraz oprogramowania z punktu d) na miejscu w siedzibie zamawiającego oraz rzeszkolenie informatyków z zakresu obsługi drukarki z punktu a) oraz oprogramowania punktu d) Liczba dni: 1 Czas dostawy i realizacji części 2 wynosi 21 dni od daty podpisania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.71.31 - Karty elektroniczne Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.31 - Karty elektroniczne Oryginalny kod CPV: 32.16.20.00 - Karty zawierające obwody scalone Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.21.13 - Karty zawierające obwody scalone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjał techniczny i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, iż warunki postawione powyżej zostały spełnione, gdy Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie złożone na podstawie formularza stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ oraz w zakresie warunku postawionego w pkt.1 Wykonawca winien przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność oryginałem przez Wykonawcę aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - ul Witosa 86 w Kielcach.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2007 godzina 10:00, miejsce: ul. Witosa 86, Kielce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 16.11.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: karty i czytniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Stykowa karta kryptoprocesorowa z oprogramowaniem middleware spełniająca kryteria: -min. 32kB EEPROM -protokół transmisji zgodny z T=0 lub T=1 -biblioteka CSP -możliwość autoryzacji w ActiveDirectory -biblioteka PKCS#11 -możliwość autoryzacji w eDirectory przy użyciu NMAS -możliwość załadowania na kartę więcej niż jednego certyfikatu -zgodność z normą ISO7816 i ISO7810 -możliwość zaimportowania na kartę certyfikatów z plików pfx chronionego hasłem -wszystkie karty powinny być wykonane z białego tworzywa PVC umożliwiającego nadruk przy pomocy drukarki termosublimacyjnej. Liczba sztuk: 135 b) Stykowa karta kryptoprocesorowa z punktu a) z oprogramowaniem middleware z punktu a) oraz z dodatkowym interfejsem bezstykowym UNIQUE Liczba sztuk: 15 c) Czytnik kart chipowych z możliwością wbudowania do obudowy stacji roboczej, obsługujący interfejs stykowy kart chipowych z punktów a) i b) Wymagania techniczne: - interfejs USB - wsparcie dla protokołów komunikacyjnych T=0 i T=1 - zgodność z Microsoft Windows 2000, XP, Server 2003 oraz Vista Liczba sztuk: 130 d) Czytnik kart chipowych z możliwością podłączenia do notebooka przez port PCMCIA, obsługujący interfejs stykowy kart chipowych z punktów a) i b) Wymagania techniczne: - interfejs PCMCIA - wsparcie dla protokołów komunikacyjnych T=0 i T=1 - zgodność z Microsoft Windows 2000, XP, Server 2003 oraz Vista Liczba sztuk: 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.71.31-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: drukarka i oprogramowanie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Drukarka termosublimacyjna kolorowa do wykonywania nadruków na kartach plastikowych Wymagania techniczne: - prędkość druku: min. 120 kart/h w pełnym kolorze (YMCKO) min. 900 kart/h monochromatycznie - rozdzielczość druku min. 300dpi - interfejs USB - sterowniki do Microsoft Windows 2000/XP Liczba sztuk: 1 b) Taśma kolorowa YMCKO do drukarki termosublimacyjnej z punktu a) umożliwiająca jednostronny wydruk minimum 200 kart Liczba sztuk: 2 c) Karty czyszczące do drukarki z punktu a) Liczba sztuk: 5 d) Oprogramowanie do drukarki z punktu a) zabezpieczone kluczem sprzętowym USB, umożliwiające drukowanie danych na karcie pobieranych z bazy danych umieszczonej w pliku tekstowym. Liczba licencji: 1 e) Instalacja drukarki z punktu a) oraz oprogramowania z punktu d) na miejscu w siedzibie zamawiającego oraz rzeszkolenie informatyków z zakresu obsługi drukarki z punktu a) oraz oprogramowania punktu d) Liczba dni: 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: konfiguracja i instalacja.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Konfiguracja ActiveDirectory w celu umożliwienia autoryzacji poprzez certyfikaty umieszczone na kartach chipowych. b) Instalacja serwera certyfikatów. c) Podłączenie 40 stacji roboczych do ActiveDirectory. d) Instalacja i konfiguracja w 40 stacjach roboczych czytników kart chipowych dostarczonych przez Zamawiającego. e) Konfiguracja 40 kart chipowych dostarczonych przez Zamawiającego do autoryzacji użytkowników w ActiveDirectory, przy pomocy certyfikatów umieszczonych na karcie chipowej. f) Konfiguracja logowania się przy pomocy kart chipowych do systemów SI PULS oraz eDok, zarządzanie sposobem autoryzacji użytkowników SI PULS oraz eDok powinno się odbywać centralnie w module administracyjnym tych aplikacji. g) Przeszkolenie informatyków z konfiguracji wyżej wymienionych punktów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.71.31-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą odczynników ddPCR dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- ,, Badanie sterylności radiofarmaceutyków dla PET znakowanych izotopem F18 dla Zakładu Medycyny Nuklearnej z Ośrodkiem PET Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach"
- KOMPLEKSOWA USŁUGA PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PN.: "TWORZENIE LOKALNYCH SYSTEMÓW WSPARCIA DLA SENIORÓW"
- Dostawa mebli metalowych dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach
- Rewitalizacja "Świętokrzyskiej Kolejki Wąskotorowej Ciuchcia Ponidzie" realizowana w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w podziale na 3 zadania (...)
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.