eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych w 2008 r



Ogłoszenie z dnia 2008-01-28

Skarżysko-Kamienna: Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych w 2008 r
Numer ogłoszenia: 18521 - 2008; data zamieszczenia: 28.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, fax 041 2520200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umskarzysko.bip.doc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych w 2008 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie nadzoru prac wykonywanych przez pracowników zatrudnionych w ramach organizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku - Kamiennej prac interwencyjnych lub robót publicznych na podstawie umów zawieranych w tym zakresie przez Zamawiającego . Pełniony nadzór polega na: dostarczeniu narzędzi pracy niezbędnych do wykonywania wszelkich prac porządkowych oraz worków na śmieci, zapewnieniu w ciągu dnia pracy środków transportu celem przetransportowania pracowników do wykonania prac, zapewnieniu środków transportu do wywozu urobku pracowniczego ziemia, krzaki, nieczystości pokryciu kosztów transportu ww. urobku wraz z kosztem ich umieszczenia na wysypisku śmieci, zapewnieniu zaplecza socjalnego, środków ochrony osobistej i wypełnieniu obowiązków wynikających z BHP, prowadzeniu list obecności pracowników oraz ewidencji wykonywanych każdego dnia robót, ustalonych przez Zamawiającego, sprawowaniu bezpośredniego dozoru wykonywanych prac. Nadzór będzie sprawowany w rozbiciu na dwie strefy tj.: Strefa I: Dolna Kamienna I, Dolna Kamienna II, Górna Kolonia, Młodzawy, Zachodnie, Skałka, Rejów, Bór, Bzin, Metalowiec. Strefa II: Osiedle Żeromskiego, Przydworcowe, Odrodzenia, Pogorzałe, Książęce, Milica, Przylesie, Place, Bernatka. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający podzielił przedmiot umowy na dwa zadania tj.: Zadanie Nr 1 Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych w 2008 r. - Strefa I; Zadanie Nr 2 Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych w 2008 r. - Strefa II Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych , odrębnie dla każdej ze stref, tym samym ocena , wyłonienie wykonawcy i zawarcie umowy nastąpi zgodnie z podziałem na ww zadania. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 93411400-6 Usługi dozoru. Zamawiający zakłada, iż w każdej strefie dziennie tj. w dzień roboczy nadzorowi podlegać będzie 15 pracowników. Zamawiający przyjmuje, że maksymalny zakres zamówienia dla każdej Strefy będzie stanowił iloczyn: - ilości pracowników tj. 15 osób tj. zakładana maksymalna liczba pracowników - dni roboczych tj. 219 dni przewidywana maksymalna liczba dni roboczych obejmujących czas trwania zamówienia - stawki ceny jednostkowej brutto za pełnienie nadzoru nad jednym powierzonym pracownikiem-dzień określonej przez Wykonawcę w ofercie wykonania. Zamawiający zastrzega, iż powyższa kalkulacja służy wyłącznie do porównania i oceny ofert, natomiast rozliczenie z Wykonawcą następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie iloczynu liczby przepracowanych dni przez pracownika zgodnie z listą obecności i stawki jednostkowej określoną przez wykonawcę w ofercie wykonania za pełnienie nadzoru -pracownika-dzień przy uwzględnieniu ilości powierzonych do nadzoru pracowników. Zamawiający zastrzega , iż w trakcie realizacji umowy nastąpić może zmniejszenie ilości dni w których nadzór nie będzie pełniony z uwagi na np. przerwy między umowami z Powiatowym Urzędem Pracy. Zmianie może ulec również dzienna ilość pracowników podlegających nadzorowi np. absencja chorobowa, urlop, opieka i inne lub nałożenie się w jednym czasie np. dwóch grup Z uwagi na powyższe bez zmiany pozostaje cena jednostkowa określona w ofercie wykonania, jak również z tego powodu Wykonawcy nie przysługują żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.41.14.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26ust. 3 Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika ( art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ).Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów , o których mowa w pkt. 6..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. Do oferty wykonania należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 6.2. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania zał. Nr 2 lub oferta samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z ww załącznikiem Wykonawca składa: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wypełniony druk oświadczenia zał. nr 3 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww.wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 ppkt 2a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych ( konsorcja spółki cywilne ): Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenie pkt 6 ppkt b i dokumenty wymienione w pkt. 6 ppkt a muszą złożyć odrębnie przez każdego z Wykonawców.. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów i oświadczeń spowoduje wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy na każdym z dokumentów składa upoważniony pełnomocnik, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wyjątkiem oświadczenia o którym mowa w pkt. 6 ppkt b, które podpisane zostanie przez każdego z Wykonawców odrębnie. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów i oświadczeń oraz podpisanie ich przez osobę nieuprawnioną spowoduje wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 Kodeksu Cywilnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18; 26-110 Skarżysko - Kamienna II piętro pokój nr 94.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18; 26-110 Skarżysko - Kamienna II piętro pokój nr 94.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych w 2008 r. - Strefa I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie nadzoru prac wykonywanych przez pracowników zatrudnionych w ramach organizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku - Kamiennej prac interwencyjnych lub robót publicznych na podstawie umów zawieranych w tym zakresie przez Zamawiającego . Pełniony nadzór polega na: - dostarczeniu narzędzi pracy niezbędnych do wykonywania wszelkich prac porządkowych oraz worków na śmieci; - zapewnieniu w ciągu dnia pracy środków transportu celem przetransportowania pracowników do wykonania prac; - zapewnieniu środków transportu do wywozu urobku pracowniczego ( ziemia, krzaki, nieczystości ); - pokryciu kosztów transportu ww. urobku wraz z kosztem ich umieszczenia na wysypisku śmieci; - zapewnieniu zaplecza socjalnego, środków ochrony osobistej i wypełnieniu obowiązków wynikających z BHP; - prowadzeniu list obecności pracowników oraz ewidencji wykonywanych każdego dnia robót, ustalonych przez Zamawiającego; - sprawowaniu bezpośredniego dozoru wykonywanych prac. Strefa I: Dolna Kamienna I, Dolna Kamienna II, Górna Kolonia, Młodzawy, Zachodnie, Skałka, Rejów, Bór, Bzin, Metalowiec..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.41.14.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych w 2008 r. - Strefa II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie nadzoru prac wykonywanych przez pracowników zatrudnionych w ramach organizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku - Kamiennej prac interwencyjnych lub robót publicznych na podstawie umów zawieranych w tym zakresie przez Zamawiającego . Pełniony nadzór polega na: - dostarczeniu narzędzi pracy niezbędnych do wykonywania wszelkich prac porządkowych oraz worków na śmieci; - zapewnieniu w ciągu dnia pracy środków transportu celem przetransportowania pracowników do wykonania prac; - zapewnieniu środków transportu do wywozu urobku pracowniczego ( ziemia, krzaki, nieczystości ); - pokryciu kosztów transportu ww. urobku wraz z kosztem ich umieszczenia na wysypisku śmieci; - zapewnieniu zaplecza socjalnego, środków ochrony osobistej i wypełnieniu obowiązków wynikających z BHP; - prowadzeniu list obecności pracowników oraz ewidencji wykonywanych każdego dnia robót, ustalonych przez Zamawiającego; - sprawowaniu bezpośredniego dozoru wykonywanych prac. Strefa II: Osiedle Żeromskiego, Przydworcowe, Odrodzenia, Pogorzałe, Książęce, Milica, Przylesie, Place, Bernatka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.41.14.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.