eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinDostawy pieczywa - znak sprawy 3/Kasyno/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Koszalin: Dostawy pieczywa - znak sprawy 3/Kasyno/08
Numer ogłoszenia: 185224 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno Wojskowe nr 313 przy Centrum Szkolenia Sił Powietrznych, ul. Wojska Polskiego 66, 75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456638, fax 094 3437730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cssp.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy pieczywa - znak sprawy 3/Kasyno/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesynwe dostawy dla Kasyna Wojskowego Nr 313 pieczywa odpowiadającego cechom jakościowym z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, w asortymencie i ilościach jak poniżej: 1) chleb żytnio-pszenny - 14000 kg, PN-93/A-74103; 2) chleb razowy - 6000 kg; 3) bułka pszenna, zwykła 80 g - 6000 kg, PN-92/A-74105; 4) bułka tarta - 600 kg, PN-A-74113:1997. Dostawa towaru następować będzie na podstawie telefonicznej informacji o zamówieniu przekazanej Wykonawcy przez Zamawiającego (potwierdzonej faksem), określającej asortyment, ilość towaru i termin dostawy. Dostawa towaru winna się odbyć w ciągu 1 dnia od przekazania informacji o zamówieniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.81.11.00 - Chleb Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.11.00 - Chleb Oryginalny kod CPV: 15.81.14.00 - Bułeczki Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.14.00 - Bułeczki Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie obowiązuje.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2, pkt 1-4 UPzp; b) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1, pkt 1-4 UPzp; c) posiadają aktualny odpis wymagany w par. 1.1 pkt 2 i par. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). Spełnienie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie oceny złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymagania określone przez prawo, w szczególności: a) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia; b) czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (jest aktualny); c) czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu; d) czy adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu; e) czy kserokopia załączona przez Wykonawcę w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-4 UPzp; c) oświadczenie Wykonawcy o części zamówienia, której realizację zamierza powierzyć podwykonawcy; d) Decyzja administracyjna właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego (podstawa: art. 62 ust. 1 pkt 2ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień); lub e) Decyzja administracyjna właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzająca spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów wydana dotychczas na podtsawie art. 27 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265, podstawa prawna: art. 122 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cssp.sp.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego - bud. nr 23, pokój nr 2 w dni robocze w godz. 9:00-12:00 lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzedmin pisemnym zapotrzebowaniu). SIWZ jest bezpłatna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - budynek nr 23, pokój nr 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.