Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-06
Koniecpol: Remont wewnątrzzakładowych dróg leśnych w Nadleśnictwie Koniecpol w 2007r.
Numer ogłoszenia: 185685 - 2007; data zamieszczenia: 06.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Koniecpol, Różana 11, 42-230 Koniecpol, woj. śląskie, tel. 034 3551285, fax 034 3551265.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/koniecpol
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wewnątrzzakładowych dróg leśnych w Nadleśnictwie Koniecpol w 2007r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wewnątrzzakładowych dróg leśnych na terenie N-ctwa Koniecpol. W skład zamówienia wchodzi sukcesywnie w zależności od potrzeb: - dostawa kruszywa drogowego w ilości 1500 ton z czego min. 65 % (975 ton) stanowi kruszywo o frakcji 0-63,0 mm - wbudowanie dowiezionego materiału we wskazanych miejscach z jednoczesnym wyprofilowaniem korony drogi po wbudowaniu kruszywa i zagęszczeniem wbudowanego materiału przy pomocy walca wibracyjnego o min. masie 8,5 tony Kruszywo drogowe winno spełniać poniższe normy: - kruszywo łamane frakcji 0-31,5 mm klasy I, odmiany I, norma PN-B-11112:1996 lub PN-S-06102 z 01.01.1996 - klasa wyrobu PKWiU 14.21.12-30 lub 14.21.12-1020, zakres stosowania- kruszywo łamane do nawierzchni drogowych -kruszywo łamane frakcji 0-63,0 mm klasy I, odmiany I, norma PN-B-11112:1996 lub PN-S-06102 z 01.01.1996 - klasa wyrobu PKWiU 14.21.12-30 lub 142112-1020, zakres stosowania- kruszywo łamane do nawierzchni drogowych Termin przystąpienia do wykonania prac od daty zlecenia nie może przekraczać 3 dni roboczych. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia podwykonawcom wykonania żadnych robót. Wykonawca ma prawo złożyć jedną ofertę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: a) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości : 2000 PLN b) Wadium należy wnieś w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (DZ.U. Nr 164, poz. 1163 z 2006r) c) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska w Częstochowie Nr 71 1540 1014 2001 7307 4476 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu : Wadium do przetargu na remont dróg leśnych w N-ctwie Koniecpol w 2007r. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. d) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. e) Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. f) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: 1) upływie terminu związania ofertą, 2) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, 3) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, g) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona, h) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (wykonywania robót remontowych na drogach) 2. posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy) 5. wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: - wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). - każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie składa oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. - wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu (np. nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 6. wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. Brak podpisanego oświadczenia w formularzu ofertowym świadczy o nie spełnieniu warunków udziału w postępowaniu co skutkuje odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony druk oferty b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert opatrzone klauzulą (Za zgodność z oryginałem) i poświadczonej przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy) c) umowę i pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), jeżeli takie będzie ubiegać się o zamówienie d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) f) dowód wpłaty wadium g) oświadczenie oferenta - załącznik nr 2 Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentów bądź jego nieaktualność powoduje niespełnienie warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/koniecpol
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Koniecpol, ul. Różana 11, 42-230 Koniecpol.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 08:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Koniecpol, ul. Różana 11, 42-230 Koniecpol, pok. nr 18.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr K293602 w istniejącym pasie drogowym od km: 0+000,00 do km: 0+952,20, polegająca na budowie chodnika wraz z elementami odwodnienia w miejscowości Zubrzyk etap 1
- Modernizacja dróg na terenie gminy Andrespol
- "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Koszalina"
- Roboty budowlane przy użyciu recyklera
- Konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kwidzyn w 2025 roku z podziałem na II części.
- Modernizacja fragmentów dróg gminnych w Sławkowie
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.