Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-02-02
Ogłoszenie nr 18579 - 2017 z dnia 2017-02-02 r.
Szczecin: Dostawa nici chirurgicznych i narzędzi elektrochirurgicznych oraz innych wyrobów chirurgicznych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, krajowy numer identyfikacyjny
81739100000, ul.
ul. Strzałowska
22,
71730
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 251 410, e-mail
szpital@onkologia.szczecin.pl, faks
914 251 406.
Adres strony internetowej (URL): www.onkologia.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.onkologia.szczecin.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
wymagane jest złożenie oferty pisemnej
Adres:
Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin, budynek administracyjny, I piętro, pokój 1.04 - sekretariat, w dni robocze w godz. od 7:00 do 14:35
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nici chirurgicznych i narzędzi elektrochirurgicznych oraz innych wyrobów chirurgicznych.
Numer referencyjny: PN-9/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych i narzędzi elektrochirurgicznych oraz innych wyrobów chirurgicznych, w podziale na 13 pakietów. 2. Miejscem dostawy, wniesienia i rozładowania towaru jest Apteka Szpitalna ZAMAWIAJĄCEGO w Szczecinie, przy ul. Strzałowskiej 22 w budynku Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi (dojazd od ulicy Rolnej). 3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1. Dotyczy pakietów nr 1-7 - opakowania jednostkowe (saszetka) i zbiorcze (pudełko) oferowanych wyrobów medycznych oznaczone numerem katalogowym wyrobu, opisem igły (długość, krzywizna, rodzaj ostrza, przekrój w skali 1:1), grubością i długością nitki oraz terminem ważności tak, aby pełna identyfikacja produktu była możliwa na każdym etapie otwarcia, także po podaniu szwu na sterylny stolik instrumentariuszki. 3.2. Dotyczy pakietów nr 1-7 - opakowanie zbiorcze saszetek z banderolą ułatwiającą otwarcie. 3.3. Dotyczy pakietów nr 1-2 i 4-7 - łatwy dostęp do igły - szew pakowany w pojedynczą saszetkę. 3.4. Dotyczy pakietów nr 1-7 - szew nie splątany po wyjęciu z saszetki. 3.5. Dotyczy pakietów nr 1-7 - igła nie może się łamać, wyginać i odrywać się od nitki. 3.6. Dotyczy pakietów nr 1-7 - nitka odporna na zerwanie, zapewnia łatwo sprowadzający się i wytrzymały węzeł. 3.7. W pakiecie nr 3 poz. 1 i 2 ZAMAWIAJĄCY wymaga igły kosmetycznej pokrytej silikonem dla osiągnięcia wysokiego efektu kosmetycznego. 3.8. W pakiecie nr 5 poz. 1 oraz w pakiecie nr 6 poz. 3 ZAMAWIAJĄCY wymaga szwów z powłoką antybakteryjną. Środek antybakteryjny zastosowany do powleczenia szwu ma za zadanie eliminację kolonizacji szwu przez bakterie, co jest szczególnie istotne w przypadku pacjentek onkologicznych poddawanych u ZAMAWIAJĄCEGO procedurze rekonstrukcji piersi z wszczepieniem implantu. Środek antybakteryjny powlekający szew nie może wykazywać działania toksycznego w zastosowanym stężeniu i nie może być antybiotykiem. 3.9. W pakiecie nr 5 poz. 1-4 oraz w pakiecie nr 6 poz. 8 i 10 ZAMAWIAJĄCY wymaga igieł okrągłych rozwarstwiających. Igły okrągłe rozwarstwiające stosowane są przez Zamawiającego w procedurach onkologicznych, w których niezbędne są igły minimalizujące traumatyzację tkanek. Igła okrągła rozwarstwiająca jest igłą, której stożkowy przekrój bezpośrednio za szczytem igły od strony części penetrującej na długości kilku milimetrów został wypłaszczony do kształtu owalnego, co umożliwia łatwiejsze, delikatniejsze rozsunięcie włókien tkanek przez igłę. 3.10. W pakiecie nr 6 poz. nr 5 ZAMAWIAJĄCY wymaga igły okrągłej przeciwzakłuciowej. Igła ta od igły okrągłej różni się zakończeniem, które w przypadku igły przeciwzakłuciowej jest na tyle ostre aby przechodzić przez powięź i tkanki ale nie przez skórę. Ten rodzaj igły stosowany jest przez ZAMAWIAJĄCEGO w procedurach szycia kruchych tkanek. 3.11. Pakiety nr 1-9, 11-13 - w załączniku asortymentowym należy w ostatniej kolumnie tabeli wpisać kod katalogowy oferowanego wyrobu medycznego oraz jego nazwę handlową. 3.12. Pakiet nr 10 - w załączniku asortymentowym należy w ostatniej kolumnie tabeli wpisać kod EAN oferowanego produktu leczniczego oraz jego nazwę handlową. 3.13. Pakiety nr 1-9, 11-13 - do oferty należy dołączyć stronę z katalogu lub kserokopię strony katalogowej, na której będzie widniał opis wyrobu medycznego potwierdzający zgodność oferty z opisem przedmiotu zamówienia. Kod oferowanego wyrobu należy oznaczyć kolorem lub gwiazdką. 3.14. Pakiety nr 1-9 - do oferty należy dołączyć próbkę w ilości 1 saszetki lub 1 szt. każdej oferowanej pozycji, celem weryfikacji zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia oraz dostępności danego wyrobu medycznego. 3.15. Pakiety nr 1-9, 11-13 - ZAMAWIAJĄCY wymaga dołączenia do oferty dokumentów dopuszczających oferowany wyrób medyczny do obrotu na terenie RP w zależności od klasy wyrobu: a) deklarację producenta o zgodności z obowiązującymi dla danego produktu normami, b) ważny certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający spełnienie wymagań zasadniczych dla danego wyrobu, c) zgłoszenie wyrobu medycznego do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, oraz dokumentów potwierdzających przynależność oferowanych wyrobów do odpowiedniej klasy wyrobów medycznych - podane klasy są wymaganiami minimalnymi: - Pakiet nr 1 - klasa III, - Pakiet nr 2 - klasa IIb, - Pakiet nr 3 - klasa IIb, - Pakiet nr 4 - klasa III, - Pakiet nr 5 - klasa III, - Pakiet nr 6 - klasa III, - Pakiet nr 7 - klasa III, - Pakiet nr 8 - klasa IIb, - Pakiet nr 9 - klasa IIb, - Pakiet nr 11 - klasa IIa, - Pakiet nr 12 - klasa IIa, - Pakiet nr 13 - klasa IIb. 3.16. Pakiet nr 10 - Zamawiający wymaga produktu leczniczego dopuszczonego do obrotu na terenie RP. 3.17. CPV dla poszczególnych pakietów: a) pakiety 1- 7: CPV 33141121-4, b) pakiet nr 8 i 9: CPV 33141120-7, c) pakiet nr 10: CPV 33141127-6, d) pakiet nr 11 i 12: CPV 33161000-6, e) pakiet nr 13: CPV 33168000-5.
II.5) Główny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Dodatkowe kody CPV:33160000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 856043.10
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 24
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnienia warunków udziału WYKONAWCA przedstawia: 1. Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego, aktualne na dzień składania ofert. 2. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenie jak w pkt. 1. 3. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu WYKONAWCÓW wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z ZAMAWIAJĄCYM, składania odbierania wszelkich oświadczeń, w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania. Ponadto oświadczenia, o których mowa w pkt 1, wymagane są od każdego z podmiotów. Pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. 4. W przypadku braku lub niekompletność czy wadliwość jakiegokolwiek z wymienionych wyżej oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw ZAMAWIAJĄCY wzywa do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia względnie do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, pod rygorem wykluczenia WYKONAWCY z postępowania.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
WYKONAWCA, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez ZAMAWIAJĄCEGO na stronie internetowej informacji, dotyczącej firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015r. poz. 184 z późniejszymi zmianami). Wraz ze złożeniem oświadczenia, WYKONAWCA może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA, którego oferta została najwyżej oceniona przed udzieleniem zamówienia,w terminie 5 dni od dnia wezwania przez ZAMAWIAJĄCEGO, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU następujące oświadczenia i dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO, ZAMAWIAJĄCY żąda przedłożenia: 1.1. Oświadczenia potwierdzającego spełnienie wymagań funkcjonalnych oferowanego przedmiotu dostawy - zgodnie z zapisami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w rozdziale II punkt 3 SIWZ. 1.2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale II pkt 3.13 - 3.16 SIWZ, tj.: 1.2.1. Pakiety nr 1-9, 11-13 - do oferty należy dołączyć stronę z katalogu lub kserokopię strony katalogowej, na której będzie widniał opis wyrobu medycznego potwierdzający zgodność oferty z opisem przedmiotu zamówienia. Kod oferowanego wyrobu należy oznaczyć kolorem lub gwiazdką. 1.2.2. Pakiety nr 1-9 - do oferty należy dołączyć próbkę w ilości 1 saszetki lub 1 szt. każdej oferowanej pozycji, celem weryfikacji zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia oraz dostępności danego wyrobu medycznego. 1.2.3. Pakiety nr 1-9, 11-13 - ZAMAWIAJĄCY wymaga dołączenia do oferty dokumentów dopuszczających oferowany wyrób medyczny do obrotu na terenie RP w zależności od klasy wyrobu: a) deklarację producenta o zgodności z obowiązującymi dla danego produktu normami, b) ważny certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający spełnienie wymagań zasadniczych dla danego wyrobu, c) zgłoszenie wyrobu medycznego do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, oraz dokumentów potwierdzających przynależność oferowanych wyrobów do odpowiedniej klasy wyrobów medycznych - podane klasy są wymaganiami minimalnymi: - Pakiet nr 1 - klasa III, - Pakiet nr 2 - klasa IIb, - Pakiet nr 3 - klasa IIb, - Pakiet nr 4 - klasa III, - Pakiet nr 5 - klasa III, - Pakiet nr 6 - klasa III, - Pakiet nr 7 - klasa III, - Pakiet nr 8 - klasa IIb, - Pakiet nr 9 - klasa IIb, - Pakiet nr 11 - klasa IIa, - Pakiet nr 12 - klasa IIa, - Pakiet nr 13 - klasa IIb. 1.2.4. Pakiet nr 10 - Zamawiający wymaga produktu leczniczego dopuszczonego do obrotu na terenie RP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymaganym od WYKONAWCÓW zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w ofercie i przedłożonych na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY niniejszym dokonuje wyboru tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 24aa ustawy, toteż oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, ZAMAWIAJĄCY dokona w odniesieniu do WYKONAWCY, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, po wcześniejszej ocenie wszystkich ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 ustawy) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w specyfikacji.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10/02/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wchłanialny, syntetyczny, monofilamentowy system zamykania ran, jednokierunkowe płaskie zaczepy rozłożone na całej długości szwu
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
15120.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
jakość | 30 |
termin wykonania zamówienia | 5 |
termin rozpatrzenia reklamacji | 5 |
Część nr: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szwy z igłą, niewchłanialne, poliamidowe, monofilamentowe, barwione na ciemny, intensywny kolor
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
49920.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
jakość | 30 |
ermin wykonania zamówienia | 5 |
termin rozpatrzenia reklamacji | 5 |
Część nr: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szwy z igłą, niewchłanialne, poliamidowe, monofilamentowe, barwione, igła pokryta silikonem
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
11932.50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
jakość | 30 |
termin wykonania zamówienia | 5 |
termin rozpatrzenia reklamacji | 5 |
Część nr: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szwy z igłą niewchłanialne poliestrowe plecione
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
5748.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
jakość | 30 |
termin wykonania zamówienia | 5 |
termin rozpatrzenia reklamacji | 5 |
Część nr: 5
Nazwa: Pakiet nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szwy z igłą i podwiązki wchłanialne, syntetyczne, plecione, z poliglaktyny, powlekane mieszaniną kwasu poliglikolowego i polimlekowego, o czasie wchłaniania 56-70 dni, czas podtrzymywania tkankowego ok. 50%-40% po 3 tygodniach, efektywny okres podtrzymywania tkankowego 35 dni
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
189867.96
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
jakość | 30 |
termin wykonania zamówienia | 5 |
termin rozpatrzenia reklamacji | 5 |
Część nr: 6
Nazwa: Pakiet nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szwy wchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe, niepowlekane o czasie wchłaniania 182 do 238 dni, efektywny okres podtrzymywania tkankowego do 90 dni, profil podtrzymywania tkankowego ok 80-60% po 14 dniach, bezbarwne lub barwione odbarwiające się w tkankach
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
181637.16
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
jakość | 30 |
termin wykonania zamówienia | 5 |
termin rozpatrzenia reklamacji | 5 |
Część nr: 7
Nazwa: Pakiet nr 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szwy niewchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe o stałej średnicy, polipropylenowe z kontrolowanym rozciąganiem i plastycznym odkształceniem węzła, barwione
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
17262.48
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
jakość | 30 |
termin wykonania zamówienia | 5 |
termin rozpatrzenia reklamacji | 5 |
Część nr: 8
Nazwa: Pakiet nr 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Klipsy tytanowe
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
38720.00
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin wykonania zamówienia | 20 |
termin rozpatrzenia reklamacji | 10 |
termin wymiany reklamowanego produktu | 10 |
Część nr: 9
Nazwa: Pakiet nr 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Siatki przepuklinowe
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
1980.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin wykonania zamówienia | 20 |
termin rozpatrzenia reklamacji | 10 |
termin wymiany reklamowanego produktu | 10 |
Część nr: 10
Nazwa: 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gąbka lecznicza z fibrynogenem i trombiną
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141127-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
55335.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin wykonania zamówienia | 20 |
termin rozpatrzenia rekamacji | 10 |
termin wymiany eklamowanego produktu | 10 |
Część nr: 11
Nazwa: Pakiet nr 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bipolarne narzędzia elektrochirurgiczne
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33161000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
168520.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin wykonania zamówienia | 20 |
termin rozpatrzenia reklamacji | 10 |
termin wymiany reklamowanego produktu | 10 |
Część nr: 12
Nazwa: Pakiet nr 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Narzędzia elektrochirurgiczne
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33161000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
39000.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin wykonania zamówienia | 20 |
termin rozpatrzenia reklamacji | 10 |
termin wymiany reklamowanego produktu | 10 |
Część nr: 13
Nazwa: Pakiet nr 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Narzędzia endoskopowe
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33168000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
81000.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin wykonania zamówienia | 20 |
termin rozpatrzenia reklamacji | 10 |
termin wymiany reklamowanego produktu | 10 |
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Diagnoza przyczyn braku aktywności zawodowej wśród osób biernych zawodowo w województwie zachodniopomorskim"
- Dostawa urządzenia do gromadzenia kopii bezpieczeństwa infrastruktury krytycznej Urzędu Miasta Szczecin
- Jednorazowa dostawa wyposażenia do Wydziału Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
- Modernizacja toalet w Studium Języków Obcych w BJM w Szczecinie przy al. Piastów 48
- Konserwacja bieżąca pomieszczeń na grupie czwartej i grupie piątej w budynku głównym (internat/szkoła) Okręgowego Ośrodka Wychowawczego znajdującego się w Szczecinie przy ul. Modrej 11
- TP-42/24 Usługa hotelowa dla pacjentów Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁU SZEWNEGO, STAPLERÓW I SIATEK DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ
- Dostawa leków, materiałów medycznych, opatrunkowych oraz ochrony indywidualnej dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Dostawa nici chirurgicznych niewchłanialnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Produkty lecznicze.
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.