eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CisekRemont drogi gminnej Nr 108207 O Landzmierz-Sukowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-04

Cisek: Remont drogi gminnej Nr 108207 O Landzmierz-Sukowice
Numer ogłoszenia: 185984 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116848 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cisek, ul. Planetorza 52, 47-253 Cisek, woj. opolskie, tel. 077 4871172, faks 077 4871140.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Nr 108207 O Landzmierz-Sukowice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zadania jest remont drogi gminnej Nr 108207 O Landzmierz-Sukowice, położonej na działkach nr 1205, 1207, 1210, 472, 326/1, 958, 1030 - Obręb Landzmierz oraz działki nr 13, 1, 10, 27, 165, 194, 334/1 - obręb Sukowice. Remontowana droga rozpoczyna się od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1403 O Roszowice - Biadaczów w Landzmierzu a kończy się na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1422 O Zakrzów - Cisek w Sukowicach. Zakres rzeczowy: długość drogi objętej remontem -3974,00 m, nawierzchnia jezdni i zjazdów z betonu asfaltowego - 13552,03 m2, pobocza utwardzone kruszywem kamiennym ze skał nieorganicznych - 3974,00 m2, pobocza ziemne -1589,60 m2, przepusty rurowe bet. O 60 - 32 mb/5 szt, przepusty rurowe bet. O 40 - 29 mb/5 szt, ścianki czołowe dla przepustów O 60 -10 szt, ścianki czołowe dla przepustów O 40 -10 szt, czyszczenie rowów -1097,00 mb. Wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej jest mowa o kruszywie łamanym należy przyjąć kruszywo kamienne łamane ze skał nieorganicznych. 2. Szczegółowy zakres robót określony jest przez: a) Dokumentację projektową (stanowiącą załącznik Nr 12 do SIWZ), b) Przedmiar robót (stanowi załącznik Nr 13 do SIWZ), c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (stanowiące załącznik Nr 14 do SIWZ), opracowane przez firmę: Usługi Projektowe i Nadzór Budowlany Ryszard Warmiński, ul. Strażaków 15, Gierałtowice, 47-208 Reńska Wieś. 3. Wszędzie tam gdzie w dokumentacji określonej w pkt.2 lit.a)-c) występuje konkretny producent materiału, zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów innego producenta pod warunkiem, że spełniają one wymagania oraz zapewniają parametry nie gorsze niż określone w dokumentacji określonej w pkt.2 lit.a)-c). W przypadku ujęcia przez wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowania innych materiałów niż podane w dokumentacji określonej w pkt.2 lit.a)-c) wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały. W przypadku gdy wykonawca zamierza zastosować rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wypełnić dodatkowo cześć II Oferty stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ lub wg jej wzoru. Brak załączenia do oferty części II lub dokumentu wg wzoru będzie oznaczało, że oferowane przez wykonawcę są materiały, o których mowa w dokumentacji określonej w pkt.2 lit.a)-c). 4. Przedmiotowe zadanie należy wykonać tak, aby spełniało swoją funkcję, zgodnie z dokumentacją określoną w pkt.2 lit.a)-c) SIWZ z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącego te normy. 5. Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie oględzin (wizji lokalnej) drogi gminnej, której dotyczy zamówienie, w celu uzyskania informacji dotyczących stanu faktycznego i warunków lokalnych wykonywania prac potrzebnych do poprawnej wyceny i przygotowania oferty. Nie przeprowadzenie oględzin przez wykonawcę nie spowoduje odrzucenia jego oferty. Na pisemny wniosek wykonawcy strony uzgodnią termin przeprowadzenia oględzin. 6. Wykonanie zadania, w cenie oferty obejmuje dodatkowo: a) kompleksową obsługę geodezyjną wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, b)wykonanie dokumentacji powykonawczej, c) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, d) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, e) organizację i oznakowanie budowy, f) próby i odbiory z udziałem inspektora nadzoru i zamawiającego, g) wywóz materiałów rozbiórkowych nie nadających się do odzysku na Składowisko Odpadów lub inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami wskazane przez zamawiającego, h) po zakończeniu robót, doprowadzenie do należytego stanu i porządku teren budowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe M+ Sp. z o.o., ul. Strzelecka 13 b, 47-230 Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1244771,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 945181,32

  • Oferta z najniższą ceną: 945181,32 / Oferta z najwyższą ceną: 1270792,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.