Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-13
Zielona Góra: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu zielonogórskiego, Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu gorzowskiego oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 186132 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze , ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565656, 4565624, faks 068 3270111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu zielonogórskiego, Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu gorzowskiego oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego materiałów biurowych, których szczegółowy opis wraz ze wskazaniem ilości znajduje się w formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e i 3f do SIWZ. Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy: 1.Wykonawca dostarczy materiały biurowe fabrycznie nowe, zapakowane w oryginalne opakowania producenta. Cenę za transport przedmiotu zamówienia, jego załadunek i rozładunek w siedzibie Zamawiającego Wykonawca wkalkuluje w ceny jednostkowe wynikające z formularza ofertowego. 2.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem podczas jego transportu do siedziby Zamawiającego. W przypadku gdy podczas przewożenia dojdzie do uszkodzenia towaru, obowiązkiem Wykonawcy będzie bezpłatna wymiana na nowe uszkodzonych przedmiotów. 3.Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie wady fizyczne oferowanego przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się natychmiastowej wymiany towaru na towar wolny od wad, podobnie jak w przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia. 4.Wykonawca zobowiązuje się do wymiany towaru lub jego uzupełnienia w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności rodzaju lub ilości dostarczonego towaru z opisem przedmiotu zamówienia. Termin na uzupełnienie lub wymianę wynosi do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia niezgodności. 5.Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczone artykuły biurowe, które są objęte gwarancją producenta, zgodnie z gwarancją producenta. 6.Zapłata za dostarczony prawidłowy przedmiot zamówienia nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie do 14 dni od daty wpływu faktury VAT do Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 37.82.00.00 - Wyroby artystyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie powyższego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie powyższego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie powyższego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie powyższego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie powyższego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy: a)zmiany terminu w sytuacji, gdy niemożliwość terminowego wykonania zobowiązania spowodowana jest udokumentowanym brakiem towaru u dystrybutorów danego produktu na wyższym poziomie dystrybucji; b)zmiany sposobu wykonania świadczenia, ze względu na okoliczności niemożliwe uprzednio do przewidzenia; c)zmiany przedmiotu zamówienia, w przypadku braku dostępności danego produktu na rynku, pod warunkiem, iż oferowany produkt zamienny będzie posiadał parametry nie gorsze niż produkt pierwotnie oferowany. d)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku gdyby nastąpiła zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności przepisów podatkowych. e)Po uzgodnieniu obu stron umowy, będzie możliwość dostarczenia określonego produktu w innym kolorze, niż przewidziano w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że jego pozostałe parametry będą nie gorsze niż pierwotnie określono w opisie. f)Po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego, Dostawca będzie mógł dostarczyć określony produkt w opakowaniach zawierających inne ilości, niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że ilość wynikająca z iloczynu opakowań i ich zawartości będzie tożsama z łączną ilością produktu, jaka byłaby dostarczona przy zachowaniu wytycznych z formularza ofertowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze ul. Wyspiańskiego 15, II piętro, Sekretariat pok. 210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze ul. Wyspiańskiego 15, II piętro, Sekretariat pok. 210.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane w ramach Projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu zielonogórskiego Poddziałanie 7.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu gorzowskiego Poddziałanie 7.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OPRYSKÓW PRZECIWKO KOMAROM, KLESZCZOM I MESZKOM NA TERENIE MIASTA ZIELONA GÓRA
- Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wrocławskiej w Zielonej Górze - etap IV, część 3
- Transport uczestników projektu Zaufanie dzięki językowi na wycieczki lokalne oraz do Cottbus w latach 2025-2027
- Budowa drogi pożarowej DP29 na terenie Leśnictwa Świdnica w oddz. 883, 875, 874, 873 i 872 oraz przebudowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 279
- Utrzymanie oznakowania poziomego dróg
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- "Zakup i dostawa papieru ksero oraz artykułów biurowych do Urzędu Miasta Ruda Śląska"
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu "Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Wisła" - na rzecz placówek oświatowych będących realizatorami projektu.
- Dostawa materiałów biurowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.