To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-26
Zielona Góra: Przetarg nieograniczony pt. Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu zielonogórskiego, Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu gorzowskiego oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 245644 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186132 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze, ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 456 56 10; 456 76 93, faks 68 327 01 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony pt. Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu zielonogórskiego, Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu gorzowskiego oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego materiałów biurowych, których szczegółowy opis wraz ze wskazaniem ilości znajduje się w formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e i 3f do SIWZ. Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy: 1.Wykonawca dostarczy materiały biurowe fabrycznie nowe, zapakowane w oryginalne opakowania producenta. Cenę za transport przedmiotu zamówienia, jego załadunek i rozładunek w siedzibie Zamawiającego Wykonawca wkalkuluje w ceny jednostkowe wynikające z formularza ofertowego. 2.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem podczas jego transportu do siedziby Zamawiającego. W przypadku gdy podczas przewożenia dojdzie do uszkodzenia towaru, obowiązkiem Wykonawcy będzie bezpłatna wymiana na nowe uszkodzonych przedmiotów. 3.Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie wady fizyczne oferowanego przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się natychmiastowej wymiany towaru na towar wolny od wad, podobnie jak w przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia. 4.Wykonawca zobowiązuje się do wymiany towaru lub jego uzupełnienia w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności rodzaju lub ilości dostarczonego towaru z opisem przedmiotu zamówienia. Termin na uzupełnienie lub wymianę wynosi do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia niezgodności. 5.Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczone artykuły biurowe, które są objęte gwarancją producenta, zgodnie z gwarancją producenta. 6.Zapłata za dostarczony prawidłowy przedmiot zamówienia nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie do 14 dni od daty wpływu faktury VAT do Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 37.82.00.00 - Wyroby artystyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt - Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu zielonogórskiego Poddziałanie 7.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, oraz Projekt Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu gorzowskiego, Poddziałanie 7.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych finansowana w ramach projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu zielonogórskiego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO PLUS KRĘPA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO PLUS KRĘPA" SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus B. Krępa, W. Krępa, ul. Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7859,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6790,31
Oferta z najniższą ceną: 6790,31 / Oferta z najwyższą ceną: 7938,90
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych finansowana w ramach projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu gorzowskiego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO PLUS KRĘPA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO PLUS KRĘPA" SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus B. Krępa, W. Krępa, ul. Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8695,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8052,35
Oferta z najniższą ceną: 8052,35 / Oferta z najwyższą ceną: 9273,63
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa flipcharta finansowana w ramach projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu gorzowskiego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURPOL CZEMPIŃSCY SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
BIURPOL CZEMPIŃSCY SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- BiurPol Czempińscy sp. j., ul. Szarych Szeregów 2/13, 26-130 Suchedniów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 198,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 150,06
Oferta z najniższą ceną: 150,06 / Oferta z najwyższą ceną: 753,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa flipcharta finansowana w ramach projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu zielonogórskiego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURPOL CZEMPIŃSCY SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
BIURPOL CZEMPIŃSCY SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- BiurPol Czempińscy sp.j., ul. Szarych Szeregów 2/13, 26-130 Suchedniów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 150,06
Oferta z najniższą ceną: 150,06 / Oferta z najwyższą ceną: 753,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze finansowana w ramach Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURPOL CZEMPIŃSCY SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
BIURPOL CZEMPIŃSCY SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- BiurPol Czempińscy sp. j., ul. Szarych Szeregów 2/13, 26-130 Suchedniów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2845,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2045,61
Oferta z najniższą ceną: 2045,61 / Oferta z najwyższą ceną: 4063,82
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OPRYSKÓW PRZECIWKO KOMAROM, KLESZCZOM I MESZKOM NA TERENIE MIASTA ZIELONA GÓRA
- Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wrocławskiej w Zielonej Górze - etap IV, część 3
- Transport uczestników projektu Zaufanie dzięki językowi na wycieczki lokalne oraz do Cottbus w latach 2025-2027
- Budowa drogi pożarowej DP29 na terenie Leśnictwa Świdnica w oddz. 883, 875, 874, 873 i 872 oraz przebudowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 279
- Utrzymanie oznakowania poziomego dróg
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- "Zakup i dostawa papieru ksero oraz artykułów biurowych do Urzędu Miasta Ruda Śląska"
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu "Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Wisła" - na rzecz placówek oświatowych będących realizatorami projektu.
- Dostawa materiałów biurowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.