Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-29
Katowice: PRZEBUDOWA WIADUKTU W CIĄGU UL. MURCKOWSKIEJ NAD DROGĄ EKSPRESOWĄ S1 W M. LĘDZINY
Numer ogłoszenia: 186145 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach , ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, faks 032 2598710.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA WIADUKTU W CIĄGU UL. MURCKOWSKIEJ NAD DROGĄ EKSPRESOWĄ S1 W M. LĘDZINY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: przebudowa wiaduktu w ciągu ul. Murckowskiej nad drogą ekspresową S1 w m. Lędziny. Opis przedmiotu zamówienia - roboty: Wiadukt. Podstawowe parametry projektowanego wiaduktu: Podstawowe parametry techniczne obiektu istniejącego: Szerokość: - 10,80m Rozpiętość: - 9,34m+18,60m+18,51m+9,16m Kąt skrzyżowania z przeszkodą: - około 60° Podstawowe parametry techniczne obiektu po przebudowie: Szerokość: - 10,86m Rozpiętość: - 9,35m+18,64m+18,51m+9,11m Skrajnia pionowa pod obiektem - 4,70m Kąt skrzyżowania z przeszkodą: - około 60,00° Wiadukt po przebudowie odpowiadał będzie obciążeniu użytkowemu klasy B wg PN-85/S-10030 i na pojazd specjalny klasy 100 wg normy STANAG 2021. Wiadukt czteroprzęsłowy o konstrukcji nośnej belkowej prefabrykowanej. Każde przęsło swobodnie podparte. Konstrukcję nośną stanowią strunobetonowe belki prefabrykowane typu Płońsk. Podparcie ustroju stanowią podpory słupowe o przekroju kołowym O90cm w ilości 3 sztuki na każdą podporę zwieńczone żelbetowym oczepem. Podpory słupowe podpór pośrednich oraz oczepy wszystkich podpór zostaną wykonane jako nowe żelbetowe monolityczne. Kładka dla pieszych. Podstawowe parametry tymczasowej kładki pieszo - rowerowej: Podstawowe parametry techniczne obiektu przeznaczonego do realizacji: Szerokość: - 4,36m Rozpiętość: - 15,50m+16,00m+16,00m+15,50m Skrajnia pionowa pod obiektem - 4,70m Kąt skrzyżowania z przeszkodą: - około 60,00° Kładka czteroprzęsłowa o konstrukcji nośnej w postaci rusztu stalowego z kształtowników walcowanych, podpory stalowe w postaci słupopali z drewnianym pomostem i drewnianymi balustradami. Dojazdy do wiaduktu. Podstawowe parametry dróg dojazdowych do wiaduktu: Podstawowe parametry techniczne dróg dojazdowych przeznaczonych do realizacji: Klasa drogi - Z Prędkość projektowana - 50 km/h Obciążenie ruchem - KR-3 Długość odcinków dróg dojazdowych - 2 x 21,25 m Szerokość jezdni - od 2 x 3,15 m do 2 x 3,50 m Spadek poprzeczny na prostej - 2 % Szerokość pobocza - minimum 1,50 m Spadek poprzeczny pobocza - 8 % od jezdni Przebudowa dojazdów do wiaduktu doprowadzenie parametrów dróg dojazdowych do wartości normatywnych wraz z zabudową urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Zakres robót ogólnych obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze, organizacja placu budowy, oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy. 2. Zmiana organizacji ruchu - wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu w ciągu ul. Murckowskiej oraz pod obiektem w ciągu drogi S1. 3. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie tymczasowej kładki pieszo-rowerowej - WINB - przed dopuszczeniem ruchu pieszych po kładce. 4. Docelowa organizacja ruchu. 5. Roboty wykończeniowe i porządkowe związane z przywróceniem terenu do stanu wyjściowego. 6. Obmiar geodezyjny powykonawczy. UWAGA: Wymagane dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie kładki pieszo - rowerowej należy uzgodnić z Nadzorem Inwestorskim oraz z Zamawiającym przed złożeniem dokumentów do WINB w Katowicach. Zakres robót budowlanych - wiadukt: - Roboty rozbiórkowe - Roboty ziemne (wykopy ręczne i mechaniczne, nasypy) - Budowa podpór słupowych wraz z oczepami na istniejących fundamentach - Budowa oczepów na przyczółkach - Czyszczenie, naprawa i zabezpieczenie belek - Montaż belek - Wykonanie ustroju nośnego - Wykonanie skrzydeł - Wykonanie płyt przejściowych - Izolacje przeciw wodne - wykonanie nawierzchni na jezdni i na chodnikach - Montaż elementów wyposażenia i bezpieczeństwa ruchu - Budowa dojazdów - odcinków drogi w zakresie podanym na projekcie zagospodarowania terenu - Próbne obciążenie - Umocnienie stożków skarp przyczółków - Uporządkowanie terenu Zakres robót budowlanych - tymczasowa kładka: - Zabicie ścianek szczelnych - Zasypanie przestrzeni pomiędzy ściankami szczelnymi i nasypami stożków przyczółków - Wykonanie podpór - Wykonanie ustroju nośnego wraz z pomostem i poręczami - Wykonanie dojść tymczasowych - Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie kładki - WINB - Rozebranie kładki pieszo-rowerowej po zakończeniu przebudowy wiaduktu - Doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego - Uporządkowanie terenu Zakres robót budowlanych - dojazdy do wiaduktu: - Rozbiórka jezdni na dojazdach do wiaduktu - Wykopy pod warstwy konstrukcyjne - Wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża - Wyprofilowanie i zagęszczenie warstw konstrukcyjnych - Wykonanie warstw podbudowy, warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej - Zabudowa elementów bezpieczeństwa ruchu Zakres robót w poszczególnych branżach obejmuje: 1. Branża drogowa: a) Tymczasowa i docelowa organizacja ruchu b) Częściowa rozbiórka dojazdów do wiaduktu c) Przebudowa dojazdów do wiaduktu d) Zabudowa elementów bezpieczeństwa ruchu 2. Branża mostowa: a) Budowa tymczasowej kładki pieszo - rowerowej b) Częściowa rozbiórka istniejącego wiaduktu c) Przebudowa istniejącego wiaduktu d) Montaż elementów bezpieczeństwa ruchu e) Rozbiórka tymczasowej kładki pieszo - rowerowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 80 000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.1.1 IDW.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zamówienia o wartości każdego zamówienia nie niższej niż 4,0 mln PLN brutto. Przedmiotem każdego z tych zamówień musi być budowa, przebudowa lub remont drogowego obiektu mostowego. Jako wykonanie należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia/Protokołu odbioru robót.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.1.1 IDW.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami (uprawnieniami) odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną jej powierzone. Wykonawca, wskaże osobę na funkcję wymienioną poniżej, która spełnia następujące wymagania: Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownik budowy - wymagana liczba osób: 1 - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - konstrukcyjno-budowlanej lub mostowej albo równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów; b) wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na tę funkcję, jako kierownik budowy zrealizowała co najmniej 2 budowy, przebudowy lub remonty drogowych obiektów mostowych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.1.1 IDW.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta 2. Kosztorys ofertowy 3. Jednocześnie wraz z ofertą należy złożyć: 3.1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3.2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3.3) Potwierdzenie wniesienia wadium w formie gotówki lub oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz . 3.4) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub inny dokument w celu udokumentowania właściwej reprezentacji Wykonawcy.4. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.; Dopuszcza się możliwość zmiany na etapie realizacji zamówienia podmiotów trzecich, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, za pomocą których Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeśli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. W takim przypadku zaproponowany nowy podwykonawca, zobowiązany jest wykazać spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, pok. 303......
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2012 godzina 08:15, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, pok. 303.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa leków Zad. 1 - Kannabidiol - Program lekowy NFZ Zad. 2 - Tezepelumab - Program lekowy NFZ Zad. 3 - Anifrolumabum - Program lekowy NFZ
- Dostawa paliwa gazowego oraz świadczenie usług jego dystrybucji do obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach
- Wykonanie robót budowlanych instalacyjnych niskoprądowych w obiektach SUM na terenie ośrodka w Katowicach - Ligocie
- "Modernizacja oświetlenia scenicznego w Sali Koncertowej Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach"
- Wykonanie połączeń sieci teleinformatycznych w budynkach KCO
- Dostawa narzędzi chirurgicznych, akcesoriów kompatybilnych z urządzeniami oraz pozostałych wyrobów medycznych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapytanie ofertowe dla postępowania o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, w formule "Zaprojektuj i wybuduj" dla mikrobiogazowni rolniczej o mocy 50 kWe
- Budowa sieci kanalizacyjnej oraz budowa stacji podnoszenia ciśnienia sieci wodociągowej w gminie Dębe Wielkie.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3050P na odcinku Słupca-Giewartów
- Modernizacja szkoły podstawowej nr 2 w Szczyrku - ETAP I
- Budowa Budynku Administracyjnego Kancelarii Leśnictwa Wilanów - działka nr ew. 5097/2
- Remonty przepustów na terenie RDW Nidzica.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.