eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › PRZEBUDOWA WIADUKTU W CIĄGU UL. MURCKOWSKIEJ NAD DROGĄ EKSPRESOWĄ S1 W M. LĘDZINY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-21

Katowice: PRZEBUDOWA WIADUKTU W CIĄGU UL. MURCKOWSKIEJ NAD DROGĄ EKSPRESOWĄ S1 W M. LĘDZINY
Numer ogłoszenia: 246013 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186145 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, faks 032 2598710.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA WIADUKTU W CIĄGU UL. MURCKOWSKIEJ NAD DROGĄ EKSPRESOWĄ S1 W M. LĘDZINY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: przebudowa wiaduktu w ciągu ul. Murckowskiej nad drogą ekspresową S1 w m. Lędziny. Opis przedmiotu zamówienia - roboty: Wiadukt. Podstawowe parametry projektowanego wiaduktu: Podstawowe parametry techniczne obiektu istniejącego: Szerokość: - 10,80m Rozpiętość: - 9,34m+18,60m+18,51m+9,16m Kąt skrzyżowania z przeszkodą: - około 60° Podstawowe parametry techniczne obiektu po przebudowie: Szerokość: - 10,86m Rozpiętość: - 9,35m+18,64m+18,51m+9,11m Skrajnia pionowa pod obiektem - 4,70m Kąt skrzyżowania z przeszkodą: - około 60,00° Wiadukt po przebudowie odpowiadał będzie obciążeniu użytkowemu klasy B wg PN-85/S-10030 i na pojazd specjalny klasy 100 wg normy STANAG 2021. Wiadukt czteroprzęsłowy o konstrukcji nośnej belkowej prefabrykowanej. Każde przęsło swobodnie podparte. Konstrukcję nośną stanowią strunobetonowe belki prefabrykowane typu Płońsk. Podparcie ustroju stanowią podpory słupowe o przekroju kołowym O90cm w ilości 3 sztuki na każdą podporę zwieńczone żelbetowym oczepem. Podpory słupowe podpór pośrednich oraz oczepy wszystkich podpór zostaną wykonane jako nowe żelbetowe monolityczne. Kładka dla pieszych. Podstawowe parametry tymczasowej kładki pieszo - rowerowej: Podstawowe parametry techniczne obiektu przeznaczonego do realizacji: Szerokość: - 4,36m Rozpiętość: - 15,50m+16,00m+16,00m+15,50m Skrajnia pionowa pod obiektem - 4,70m Kąt skrzyżowania z przeszkodą: - około 60,00° Kładka czteroprzęsłowa o konstrukcji nośnej w postaci rusztu stalowego z kształtowników walcowanych, podpory stalowe w postaci słupopali z drewnianym pomostem i drewnianymi balustradami. Dojazdy do wiaduktu. Podstawowe parametry dróg dojazdowych do wiaduktu: Podstawowe parametry techniczne dróg dojazdowych przeznaczonych do realizacji: Klasa drogi - Z Prędkość projektowana - 50 km/h Obciążenie ruchem - KR-3 Długość odcinków dróg dojazdowych - 2 x 21,25 m Szerokość jezdni - od 2 x 3,15 m do 2 x 3,50 m Spadek poprzeczny na prostej - 2 % Szerokość pobocza - minimum 1,50 m Spadek poprzeczny pobocza - 8 % od jezdni Przebudowa dojazdów do wiaduktu doprowadzenie parametrów dróg dojazdowych do wartości normatywnych wraz z zabudową urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Zakres robót ogólnych obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze, organizacja placu budowy, oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy. 2. Zmiana organizacji ruchu - wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu w ciągu ul. Murckowskiej oraz pod obiektem w ciągu drogi S1. 3. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie tymczasowej kładki pieszo-rowerowej - WINB - przed dopuszczeniem ruchu pieszych po kładce. 4. Docelowa organizacja ruchu. 5. Roboty wykończeniowe i porządkowe związane z przywróceniem terenu do stanu wyjściowego. 6. Obmiar geodezyjny powykonawczy. UWAGA: Wymagane dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie kładki pieszo - rowerowej należy uzgodnić z Nadzorem Inwestorskim oraz z Zamawiającym przed złożeniem dokumentów do WINB w Katowicach. Zakres robót budowlanych - wiadukt: - Roboty rozbiórkowe - Roboty ziemne (wykopy ręczne i mechaniczne, nasypy) - Budowa podpór słupowych wraz z oczepami na istniejących fundamentach - Budowa oczepów na przyczółkach - Czyszczenie, naprawa i zabezpieczenie belek - Montaż belek - Wykonanie ustroju nośnego - Wykonanie skrzydeł - Wykonanie płyt przejściowych - Izolacje przeciw wodne - wykonanie nawierzchni na jezdni i na chodnikach - Montaż elementów wyposażenia i bezpieczeństwa ruchu - Budowa dojazdów - odcinków drogi w zakresie podanym na projekcie zagospodarowania terenu - Próbne obciążenie - Umocnienie stożków skarp przyczółków - Uporządkowanie terenu Zakres robót budowlanych - tymczasowa kładka: - Zabicie ścianek szczelnych - Zasypanie przestrzeni pomiędzy ściankami szczelnymi i nasypami stożków przyczółków - Wykonanie podpór - Wykonanie ustroju nośnego wraz z pomostem i poręczami - Wykonanie dojść tymczasowych - Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie kładki - WINB - Rozebranie kładki pieszo-rowerowej po zakończeniu przebudowy wiaduktu - Doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego - Uporządkowanie terenu Zakres robót budowlanych - dojazdy do wiaduktu: - Rozbiórka jezdni na dojazdach do wiaduktu - Wykopy pod warstwy konstrukcyjne - Wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża - Wyprofilowanie i zagęszczenie warstw konstrukcyjnych - Wykonanie warstw podbudowy, warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej - Zabudowa elementów bezpieczeństwa ruchu Zakres robót w poszczególnych branżach obejmuje: 1. Branża drogowa: a) Tymczasowa i docelowa organizacja ruchu b) Częściowa rozbiórka dojazdów do wiaduktu c) Przebudowa dojazdów do wiaduktu d) Zabudowa elementów bezpieczeństwa ruchu 2. Branża mostowa: a) Budowa tymczasowej kładki pieszo - rowerowej b) Częściowa rozbiórka istniejącego wiaduktu c) Przebudowa istniejącego wiaduktu d) Montaż elementów bezpieczeństwa ruchu e) Rozbiórka tymczasowej kładki pieszo - rowerowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 14.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inzynieryjnych SBL - Żelbet sp. z o .o., ul. Żwirki i Wigury 65, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4325213,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3225800,67

  • Oferta z najniższą ceną: 3225800,67 / Oferta z najwyższą ceną: 6009756,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.