To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-01-28
Warszawa: Wykonywanie usług w zakresie opróżniania pojemników i wywozu komunalnych odpadów stałych pochodzących z gospodarstw domowych i podmiotów gospodarczych z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów na terenie będącym w administracji Zakładu Gospodarow
Numer ogłoszenia: 18627 - 2008; data zamieszczenia: 28.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 226103 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, fax 022 5493737.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie opróżniania pojemników i wywozu komunalnych odpadów stałych pochodzących z gospodarstw domowych i podmiotów gospodarczych z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów na terenie będącym w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, w VI REJONACH administracyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia składa się z 6 części (6 nw. Rejonów administracyjnych) i obejmuje wykonywanie usług w zakresie opróżniania pojemników i wywozu komunalnych odpadów stałych pochodzących z gospodarstw domowych i podmiotów gospodarczych, z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów, na terenie administrowanym przez ZGN w Dzielnicy Mokotów w VI nw. Rejonach administracyjnych: 1.1. część I - TEREN I - ADM Konduktorska, 1.2. część II - TEREN II - ADM Madalińskiego, 1.3. część III - TEREN III - ADM Polkowska, 1.4. część IV - TEREN IV- ADM Służewiec, 1.5. część V - TEREN V- ADM Wierzbno, 1.6. część VI - TEREN VI- ADM Wiśniowa, obejmujące swym zasięgiem budynki wskazane w Rozdziale IV specyfikacji - Wykazy budynków oraz częstotliwość wywozu nieczystości dla poszczególnych części zamówienia - VI Rejonów administracyjnych w rozbiciu na wywóz odpadów nie segregowanych i segregowanych. 2. Zakres usług przewidzianych do wykonania w poszczególnych częściach zamówienia obejmuje: 2.1. odbiór z posesji i wywóz do miejsca przeznaczenia (miejsce utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania) wszelkich nieczystości stałych pochodzących z gospodarstw domowych i posesji, składowanych przez mieszkańców i podmioty gospodarcze w zsypach znajdujących się w budynkach, altanach śmietnikowych, pod altanami oraz w innych miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, 20 03 01, 2.2. odbiór i wywóz odpadów wielkogabarytowych wystawianych przez lokatorów obejmujących zbędny sprzęt domowy, meble i różne inne nietypowe odpady z gospodarstw domowych tj.: 20 03 07, 20 03 99, 2.3. odbiór i wywóz zanieczyszczeń z pomieszczeń typu piwnice, korytarze piwniczne, strychy oraz lokale - tj. pustostany i lokale po eksmisji - wskazywane przez Zamawiającego tj.: 20 03 07; 20 03 99, 2.4. odbiór i wywóz opadłych liści i skoszonych traw tj.: 20 02 01, 2.5.odbiór i wywóz odpadów niebezpiecznych (szkodliwych), np.: świetlówki, tonery, sprzęt komputerowy, baterie, w rozumieniu Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001 r. Dz.U. z 2001 r. nr 62 poz.628., tj.: 20 01 21;20 01 23;20 01 28; 20 01 33;20 01 36, 2.6. odbiór i wywóz odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki i segregacji odpadów tj.: 20 01 01; 20 01 02; 20 01 39, 2.7. mycie i dezynfekcję pojemników co najmniej 1 raz na kwartał. 3. Do realizacji przedmiotu zamówienia wymagane jest od Wykonawców zastosowanie selektywnej zbiórki i segregacji odpadów zgodnie z wytycznymi Ustawy z dnia 11.05.2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 63 poz. 638). Zamawiający wymaga aby selektywna zbiórka i segregacja odpadów odbywała się przy użyciu pojemników. 4. Zaleca się, by Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie - wg wykazu adresowego zawartego w Rozdziale IV specyfikacji - Wykazy budynków oraz częstotliwości wywozu nieczystości (dla poszczególnych części zamówienia)- sprawdził gdzie mają być wykonywane usługi oraz uzyskał (na swoją odpowiedzialność i ryzyko) wszelkie informacje, które mogą być istotne dla przygotowania się do realizacji zamówienia. Wizję lokalną Wykonawca dokonuje na własny koszt. 4.1. Ilość odpadów ogółem, o których mowa w pkt. 3.2 specyfikacji, w m3 wywożonych z poszczególnych Rejonów wynosi ca. jak w Rozdziale IV specyfikacji - Wykazy budynków oraz częstotliwość wywozu nieczystości dla poszczególnych części zamówienia - VI Rejonów administracyjnych w rozbiciu na wywóz odpadów nie segregowanych i segregowanych. 4.2. Ilość odpadów, o których mowa w pkt. 3.2.2. szacuje się na ca. 50 m3 miesięcznie dla każdego Rejonu, 4.3. Ilość odpadów, o których mowa w pkt. 3.2.3. szacuje się na ca. 1 kontener o pojemności 3 m3 z każdego Rejonu na 2 miesiące, 4.4. Ilośc odpadów o których mowa w pkt 3.2.4. szacuje się średnio na ca 60 m3 dla każdego Rejonu w okresie letnim i jesiennym, 4.5. Ilość odpadów niebezpiecznych, o których mowa w pkt. 3.2.5. szacuje się na ca. 3 kg świetlówek i 8 kg sprzętu z każdego Rejonu miesięcznie. Koszt odbioru odpadów niebezpiecznych winien być skalkulowany w koszcie wywozu odpadów objętych lub nie objętych selektywną zbiórką. 5. Warunki wykonania zamówienia: 5.1. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu zamówienia i za potwierdzeniem przez Zamawiającego do dostarczenia na koszt własny, do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, pojemników wraz z pokrywami oraz pojemników do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów, uwzględnionych w Rozdziale IV specyfikacji - wykazy budynków oraz częstotliwości wywozu nieczystości (dla poszczególnych części zamówienia). Ilość pojemników, o których mowa wyżej może ulegać zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Pojemniki będą dostarczane przez Wykonawcę na czas realizacji umowy a po jej zakończeniu zostaną zabrane przez Wykonawcę. 5.2.Poza pojemnikami wyszczególnionymi w Rozdziale IV specyfikacji, administratorzy terenów na zgłoszenie zamawiać będą w zależności od potrzeb ustawienie kontenerów o poj. 7m3 typu Jędruś w miejsca przez nich wskazane, oraz pojemników do składowania odpadów niebezpiecznych (szkodliwych) w miarę zaistnienia takiej konieczności. 5.3.Częstotliwość opróżniania pojemników dla poszczególnych części zamówienia: 5.3.1. wskazana jest w Rozdziale IV specyfikacji - Wykazach budynków oraz częstotliwościach wywozu nieczystości, w przypadkach, o których mowa w pkt. 3.2.1. specyfikacji, 5.3.2. ustalana będzie każdorazowo w zależności od potrzeb Zamawiającego, w przypadkach, o których mowa w specyfikacji, 5.3.3. wskazana jest w Rozdziale IV specyfikacji - Wykazach budynków oraz częstotliwościach wywozu nieczystości, w przypadkach, o których mowa w specyfikacji dot. selektywnej segregacji odpadów, 5.4. Wykonawca zobowiązany będzie do uprzątania nieczystości z innych miejsc, o których mowa w specyfikacji, wskazanych przez administratora terenu typu: piwnice, korytarze piwniczne, strychy, lokale (pustostany i lokale po eksmisji), ich załadunku do pojemników i wywozu. Częstotliwość opróżniania pomieszczeń tego typu będzie ustalana każdorazowo w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5.5. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawiania oraz wstawiania z powrotem pojemników na właściwe miejsca po ich opróżnieniu, 5.6. Wykonawca zobowiązany będzie do uprzątnięcia nieczystości wysypywanych podczas opróżniania pojemników, 5.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo, zmiany ilości, typu oraz częstotliwości wywozu pojemników w zależności od jego potrzeb (bez konieczności aneksowania umowy) jak też włączenia dodatkowego adresu lub rezygnacji z wywozu zanieczyszczeń z posesji przekazywanych w zarząd innym podmiotom (poprzez aneksowanie umowy z 2 tygodniowym terminem wypowiedzenia), 5.8. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego mycia i dezynfekcji pojemników co najmniej raz na kwartał. 5.9. inne zawarte w siwz. II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego. 1. Do realizacji przedmiotu zamówienia wymagane jest od Wykonawców zastosowanie selektywnej zbiórki i segregacji odpadów zgodnie z wytycznymi Ustawy z dnia 11.05.2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 63 poz. 638). Zamawiający wymaga aby selektywna zbiórka i segregacja odpadów odbywała się przy użyciu pojemników. 2. Zaleca się, by Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie - wg wykazu adresowego zawartego w Rozdziale IV specyfikacji - Wykazy budynków oraz częstotliwości wywozu nieczystości (dla poszczególnych części zamówienia)- sprawdził gdzie mają być wykonywane usługi oraz uzyskał (na swoją odpowiedzialność i ryzyko) wszelkie informacje, które mogą być istotne dla przygotowania się do realizacji zamówienia. Wizję lokalną Wykonawca dokonuje na własny koszt. 2.1. Ilość odpadów ogółem, o których mowa w specyfikacji, w m3 wywożonych z poszczególnych Rejonów wynosi ca. jak w Rozdziale IV specyfikacji - Wykazy budynków oraz częstotliwość wywozu nieczystości dla poszczególnych części zamówienia - VI Rejonów administracyjnych w rozbiciu na wywóz odpadów nie segregowanych i segregowanych. 2.2. Ilość odpadów, o których mowa w specyfikacji szacuje się na ca. 50 m3 miesięcznie dla każdego Rejonu, 2.3. Ilość odpadów, o których mowa w specyfikacji szacuje się na ca. 1 kontener o pojemności 3 m3 z każdego Rejonu na 2 miesiące, 2.4. Ilość odpadów o których mowa w specyfikacji szacuje się średnio na ca 60 m3 dla każdego Rejonu w okresie letnim i jesiennym, 2.5. Ilość odpadów niebezpiecznych, o których mowa w specyfikacji szacuje się na ca. 3 kg świetlówek i 8 kg sprzętu z każdego Rejonu miesięcznie. Koszt odbioru odpadów niebezpiecznych winien być skalkulowany w koszcie wywozu odpadów objętych lub nie objętych selektywną zbiórką. 3. Warunki wykonania zamówienia: 3.1. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu zamówienia i za potwierdzeniem przez Zamawiającego do dostarczenia na koszt własny, do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, pojemników wraz z pokrywami oraz pojemników do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów, uwzględnionych w Rozdziale IV specyfikacji - Wykazy budynków oraz częstotliwości wywozu nieczystości (dla poszczególnych części zamówienia). Ilość pojemników, o których mowa wyżej może ulegać zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Pojemniki będą dostarczane przez Wykonawcę na czas realizacji umowy a po jej zakończeniu zostaną zabrane przez Wykonawcę. 3.2.Poza pojemnikami wyszczególnionymi w Rozdziale IV specyfikacji, administratorzy terenów na zgłoszenie zamawiać będą w zależności od potrzeb ustawienie kontenerów o poj. 7m3 typu Jędruś w miejsca przez nich wskazane, oraz pojemników do składowania odpadów niebezpiecznych (szkodliwych) w miarę zaistnienia takiej konieczności. 3.3.Częstotliwość opróżniania pojemników dla poszczególnych części zamówienia: 3.3.1. wskazana jest w Rozdziale IV specyfikacji - Wykazach budynków oraz częstotliwościach wywozu nieczystości, w przypadkach, o których mowa w specyfikacji, 3.3.2. ustalana będzie każdorazowo w zależności od potrzeb Zamawiającego, w przypadkach, o których mowa w specyfikacji, 3.3.3. wskazana jest w Rozdziale IV specyfikacji - Wykazach budynków oraz częstotliwościach wywozu nieczystości, w przypadkach, o których mowa w specyfikacji dot. selektywnej segregacji odpadów, 3.4. Wykonawca zobowiązany będzie do uprzątania nieczystości z innych miejsc, o których mowa w specyfikacji, wskazanych przez administratora terenu typu: piwnice, korytarze piwniczne, strychy, lokale (pustostany i lokale po eksmisji), ich załadunku do pojemników i wywozu. Częstotliwość opróżniania pomieszczeń tego typu będzie ustalana każdorazowo w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3.5. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawiania oraz wstawiania z powrotem pojemników na właściwe miejsca po ich opróżnieniu, 3.6. Wykonawca zobowiązany będzie do uprzątnięcia nieczystości wysypywanych podczas opróżniania pojemników, 3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo, zmiany ilości, typu oraz częstotliwości wywozu pojemników w zależności od jego potrzeb (bez konieczności aneksowania umowy) jak też włączenia dodatkowego adresu lub rezygnacji z wywozu zanieczyszczeń z posesji przekazywanych w zarząd innym podmiotom (poprzez aneksowanie umowy z 2 tygodniowym terminem wypowiedzenia), 3.8. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego mycia i dezynfekcji pojemników co najmniej raz na kwartał. 4. Dla każdej części zamówienia wynagrodzenie za wykonany pełen zakres usług, o których mowa w specyfikacji, będzie wypłacane co miesięcznie. 4.1. Co miesięcznie wystawiona przez firmę wywozową faktura obejmować winna m-czną ilość m3 odebranych nieczystości po cenach ustalonych w umowie. 4.2 W załączniku do faktury firma wywozowa zobowiązana będzie do wykazania ilości m3 wywiezionych odpadów ( po cenach zawartych w umowie) dla każdej altany odrębnie wraz z podziałem kosztów przypadających poszczególnym budynkom przynależnym do danej altany. Procentowy udział poszczególnych budynków w kosztach wywozu z altany, do której należą, podany zostanie przez administracje obsługiwanych terenów. 5. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w istotnych postanowień umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Czynności, o których mowa w specyfikacji mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 7. Inne zawarte w siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 572000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Rejon I ADM Konduktorska.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SP. Z O.O.
- Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o., ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 90000
- Oferta z najniższą ceną: 90000 / oferta z najwyższą ceną: 90000
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Rejon III DOM Polkowska.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SP. Z O.O.
- Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. Warszawie, ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 140000
- Oferta z najniższą ceną: 140000 / oferta z najwyższą ceną: 140000
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Rejon IV ADM Służewiec.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SP. Z O.O.
- Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. Warszawie, ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 82000
- Oferta z najniższą ceną: 82000 / oferta z najwyższą ceną: 82000
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Rejon V DOM Wierzbno.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SP. Z O.O.
- Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o., ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 100000
- Oferta z najniższą ceną: 100000 / oferta z najwyższą ceną: 100000
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Rejon VI DOM Wiśniowa.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BYŚ Wojciech Byśkiewicz, ul. Arkuszowa 43, 01-934 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 160000
- Oferta z najniższą ceną: 160000 / oferta z najwyższą ceną: 160000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa druku książki pt. "Nie znali go wcale. Tomasz Oskar Sosnowski. Polski rzeźbiarz w dziewiętnastowiecznym Rzymie"
- Wymiana stolarki drzwiowej stalowej na aluminiowe wraz z witryną okienną w Chorzowie przy ul. Krakusa 14/15a
- Dostawa dwuskładnikowego kauczuku silikonowego A+B.
- Okresowa kontrola stanu technicznego urządzeń przeciwpożarowych - Obszar: Świnoujście, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz
- Dostawa gadżetów firmowych na potrzeby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- "Utrzymanie zbiorników wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim (2 miesiące)" w podziale na 5 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Trzeszczany
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Aleksandrów
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Zaleszany
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu miasta i gminy Nowogród". II przetarg
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelechlinek
- "ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY SURAŻ W 2025 ROKU"
więcej: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.