eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie usług w zakresie opróżniania pojemników i wywozu komunalnych odpadów stałych pochodzących z gospodarstw domowych i podmiotów gospodarczych z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów na terenie będącym w administracji Zakładu Gospodarowania N

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-19

Warszawa: Wykonywanie usług w zakresie opróżniania pojemników i wywozu komunalnych odpadów stałych pochodzących z gospodarstw domowych i podmiotów gospodarczych z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów na terenie będącym w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, w VI REJONACH administracyjnych.
Numer ogłoszenia: 226103 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, fax 022 5493737.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie opróżniania pojemników i wywozu komunalnych odpadów stałych pochodzących z gospodarstw domowych i podmiotów gospodarczych z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów na terenie będącym w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, w VI REJONACH administracyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia składa się z 6 części (6 nw. Rejonów administracyjnych i obejmuje wykonywanie usług w zakresie opróżniania pojemników i wywozu komunalnych odpadów stałych pochodzących z gospodarstw domowych i podmiotów gospodarczych, z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów, na terenie administrowanym przez ZGN w Dzielnicy Mokotów w VI nw. Rejonach administracyjnych: 1.1. część I - REJON I - ADM Konduktorska, 1.2. część II - REJON II - ADM Madalińskiego, 1.3. część III - REJON III - ADM Polkowska, 1.4. część IV - REJON IV- ADM Służewiec, 1.5. część V - REJON V- ADM Wierzbno, 1.6. część VI - REJON VI- ADM Wiśniowa, obejmujące swym zasięgiem budynki wskazane w Rozdziale IV specyfikacji - Wykazy budynków oraz częstotliwość wywozu nieczystości dla poszczególnych części zamówienia - VI Rejonów administracyjnych w rozbiciu na wywóz odpadów nie segregowanych i segregowanych. 2. Zakres usług przewidzianych do wykonania w poszczególnych częściach zamówienia obejmuje: 2.1. odbiór z posesji i wywóz do miejsca przeznaczenia (miejsce utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania) wszelkich nieczystości stałych pochodzących z gospodarstw domowych i posesji, składowanych przez mieszkańców i podmioty gospodarcze w zsypach znajdujących się w budynkach, altanach śmietnikowych, pod altanami oraz w innych miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, 20 03 01, 2.2. odbiór i wywóz odpadów wielkogabarytowych wystawianych przez lokatorów obejmujących zbędny sprzęt domowy, meble i różne inne nietypowe odpady z gospodarstw domowych tj.: 20 03 07, 20 03 99, 2.3. odbiór i wywóz zanieczyszczeń z pomieszczeń typu piwnice, korytarze piwniczne, strychy oraz lokale - tj. pustostany i lokale po eksmisji - wskazywane przez Zamawiającego tj.: 20 03 07; 20 03 99, 2.4. odbiór i wywóz opadłych liści i skoszonych traw tj.: 20 02 01, 2.5.odbiór i wywóz odpadów niebezpiecznych (szkodliwych), np.: świetlówki, tonery, sprzęt komputerowy, baterie, w rozumieniu Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001 r. Dz.U. z 2001 r. nr 62 poz.628., tj.: 20 01 21;20 01 23;20 01 28; 20 01 33;20 01 36, 2.6. odbiór i wywóz odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki i segregacji odpadów tj.: 20 01 01; 20 01 02; 20 01 39, 2.7. mycie i dezynfekcję pojemników co najmniej 1 raz na kwartał. 3. Do realizacji przedmiotu zamówienia wymagane jest od Wykonawców zastosowanie selektywnej zbiórki i segregacji odpadów zgodnie z wytycznymi Ustawy z dnia 11.05.2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 63 poz. 638). Zamawiający wymaga aby selektywna zbiórka i segregacja odpadów odbywała się przy użyciu pojemników. 4. Zaleca się, by Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie - wg wykazu adresowego zawartego w Rozdziale IV specyfikacji - Wykazy budynków oraz częstotliwości wywozu nieczystości (dla poszczególnych części zamówienia)- sprawdził gdzie mają być wykonywane usługi oraz uzyskał (na swoją odpowiedzialność i ryzyko) wszelkie informacje, które mogą być istotne dla przygotowania się do realizacji zamówienia. Wizję lokalną Wykonawca dokonuje na własny koszt. 4.1. Ilość odpadów ogółem, o których mowa w pkt. 3.2 specyfikacji, w m3 wywożonych z poszczególnych Rejonów wynosi ca. jak w Rozdziale IV specyfikacji - Wykazy budynków oraz częstotliwość wywozu nieczystości dla poszczególnych części zamówienia - VI Rejonów administracyjnych w rozbiciu na wywóz odpadów nie segregowanych i segregowanych. 4.2. Ilość odpadów, o których mowa w pkt. 3.2.2. szacuje się na ca. 50 m3 miesięcznie dla każdego Rejonu, 4.3. Ilość odpadów, o których mowa w pkt. 3.2.3. szacuje się na ca. 1 kontener o pojemności 3 m3 z każdego Rejonu na 2 miesiące, 4.4. Ilośc odpadów o których mowa w pkt 3.2.4. szacuje się średnio na ca 60 m3 dla każdego Rejonu w okresie letnim i jesiennym, 4.5. Ilość odpadów niebezpiecznych, o których mowa w pkt. 3.2.5. szacuje się na ca. 3 kg świetlówek i 8 kg sprzętu z każdego Rejonu miesięcznie. Koszt odbioru odpadów niebezpiecznych winien być skalkulowany w koszcie wywozu odpadów objętych lub nie objętych selektywną zbiórką. 5. Warunki wykonania zamówienia: 5.1. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu zamówienia i za potwierdzeniem przez Zamawiającego do dostarczenia na koszt własny, do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, pojemników wraz z pokrywami oraz pojemników do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów, uwzględnionych w Rozdziale IV specyfikacji - Wykazy budynków oraz częstotliwości wywozu nieczystości (dla poszczególnych części zamówienia). Ilość pojemników, o których mowa wyżej może ulegać zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Pojemniki będą dostarczane przez Wykonawcę na czas realizacji umowy a po jej zakończeniu zostaną zabrane przez Wykonawcę. 5.2.Poza pojemnikami wyszczególnionymi w Rozdziale IV specyfikacji, administratorzy terenów na zgłoszenie zamawiać będą w zależności od potrzeb ustawienie kontenerów o poj. 7m3 typu Jędruś w miejsca przez nich wskazane, oraz pojemników do składowania odpadów niebezpiecznych (szkodliwych) w miarę zaistnienia takiej konieczności. 5.3.Częstotliwość opróżniania pojemników dla poszczególnych części zamówienia: 5.3.1. wskazana jest w Rozdziale IV specyfikacji - Wykazach budynków oraz częstotliwościach wywozu nieczystości, w przypadkach, o których mowa w pkt. 3.2.1. specyfikacji, 5.3.2. ustalana będzie każdorazowo w zależności od potrzeb Zamawiającego, w przypadkach, o których mowa w pkt. 3.2.2. oraz 3.2.3., 3.2.4 specyfikacji, 5.3.3. wskazana jest w Rozdziale IV specyfikacji - Wykazach budynków oraz częstotliwościach wywozu nieczystości, w przypadkach, o których mowa w specyfikacji dot. selektywnej segregacji odpadów, 5.4. Wykonawca zobowiązany będzie do uprzątania nieczystości z innych miejsc, o których mowa w specyfikacji, wskazanych przez administratora terenu typu: piwnice, korytarze piwniczne, strychy, lokale (pustostany i lokale po eksmisji), ich załadunku do pojemników i wywozu. Częstotliwość opróżniania pomieszczeń tego typu będzie ustalana każdorazowo w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5.5. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawiania oraz wstawiania z powrotem pojemników na właściwe miejsca po ich opróżnieniu, 5.6. Wykonawca zobowiązany będzie do uprzątnięcia nieczystości wysypywanych podczas opróżniania pojemników, 5.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo, zmiany ilości, typu oraz częstotliwości wywozu pojemników w zależności od jego potrzeb (bez konieczności aneksowania umowy) jak też włączenia dodatkowego adresu lub rezygnacji z wywozu zanieczyszczeń z posesji przekazywanych w zarząd innym podmiotom (poprzez aneksowanie umowy z 2 tygodniowym terminem wypowiedzenia), 5.8. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego mycia i dezynfekcji pojemników co najmniej raz na kwartał. 5.9. inne zawarte w siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. część I - REJON I: 2.700,00 zł. (słownie: dwa tysiące siedemset złotych), 2. część II - REJON II: 2.460,00 zł. (słownie: dwa tysiące czterysta sześćdziesiąt złotych), 3. część III - REJON III :4.200,00 zł. (słownie: cztery tysiące dwieście złotych), 4. część IV - REJON IV :2.460,00 zł. (słownie: dwa tysiące czterysta sześćdziesiąt złotych), 5. część V - REJON V :3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych), 6. część VI - REJON VI :4.800,00 zł. (słownie: cztery tysiące osiemset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z póżn. zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe (podmiotowe i przedmiotowe) określone w specyfikacji, tj.: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odbierali i wywozili co najmniej: 1.1. W przypadku Rejonu I: 1.000 m3 odpadów w systemie pojemnikowym miesięcznie, przez okres co najmniej 12 miesięcy, na terenie miejskim. 1.2. W przypadku Rejonu II: 1.000 m3 odpadów w systemie pojemnikowym miesięcznie, przez okres co najmniej 12 miesięcy, na terenie miejskim. 1.3. W przypadku Rejonu III: 1.500 m3 odpadów w systemie pojemnikowym miesięcznie, przez okres co najmniej 12 miesięcy, na terenie miejskim, 1.4. W przypadku Rejonu IV: 1.000 m3 odpadów w systemie pojemnikowym miesięcznie, przez okres co najmniej 12 miesięcy, na terenie miejskim. 1.5. W przypadku Rejonu V: 1.500 m3 odpadów w systemie pojemnikowym miesięcznie, przez okres co najmniej 12 miesięcy, na terenie miejskim. 1.6. W przypadku Rejonu VI: 1.600 m3 odpadów w systemie pojemnikowym miesięcznie, przez okres co najmniej 12 miesięcy, na terenie miejskim. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca wykonał usługi, o których mowa wyżej. W tym celu Wykonawca musi wypełnić i podpisać wykaz usług wg wzoru stanowiącego załącznik do wzoru formularza oferty częściowej - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia - i podać wartości wykonanych usług, ich przedmiot i ilość, daty wykonania i odbiorców oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie należy złożyć odrębnie dla każdej części zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca będzie składał więcej niż 1 ofertę częściową wykazane usługi nie mogą się powielać. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odbierali i wywozili komunalne odpady stałe przy zastosowaniu selektywnej zbiórki i segregacji tj. zrealizowali co najmniej jedną usługę polegającą na selektywnej zbiórce i segregacji ww. odpadów w systemie pojemnikowym na terenie miejskim. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca wykonał usługę, o której mowa wyżej. W tym celu Wykonawca musi wypełnić i podpisać wykaz usług wg wzoru stanowiącego załącznik do wzoru formularza oferty częściowej - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia - i podać wartość wykonanej usługi, jej przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie. 3. Wykażą, że posiadają aktualną - ważną Decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości na terenie m-st. Warszawy. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę w ofercie częściowej aktualnej Decyzji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oraz złożenie zobowiązania - na załączniku do wzoru formularza oferty częściowej - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, iż w przypadku wygaśnięcia ww. decyzji w trakcie realizacji zamówienia odnowi ją oraz przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał nowej ważnej decyzji wymaganej przepisami prawa w terminie 7 dni od dnia wygaśnięcia poprzedniej decyzji. 4.Wykażą, że posiadają aktualną - ważną Decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów niebezpiecznych na terenie m-st. Warszawy. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę w ofercie częściowej aktualnej Decyzji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oraz złożenie zobowiązania - na załączniku do wzoru formularza oferty częściowej - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, iż w przypadku wygaśnięcia ww. decyzji w trakcie realizacji zamówienia odnowi ją oraz przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał nowej ważnej decyzji wymaganej przepisami prawa w terminie 7 dni od dnia wygaśnięcia poprzedniej decyzji. 5. Wykażą, że posiadają aktualną - ważną Decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych stałych na terenie m-st. Warszawy. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę w ofercie częściowej aktualnej Decyzji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oraz złożenie zobowiązania - na załączniku do wzoru formularza oferty częściowej - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, iż w przypadku wygaśnięcia ww. decyzji w trakcie realizacji zamówienia odnowi ją oraz przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał nowej ważnej decyzji wymaganej przepisami prawa w terminie 7 dni od dnia wygaśnięcia poprzedniej decyzji. 6.Wykażą, że posiadają aktualną - ważną Decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych na terenie m-st. Warszawy. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę w ofercie częściowej aktualnej Decyzji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oraz złożenie zobowiązania - na załączniku do wzoru formularza oferty częściowej - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, iż w przypadku wygaśnięcia ww. decyzji w trakcie realizacji zamówienia odnowi ją oraz przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał nowej ważnej decyzji wymaganej przepisami prawa w terminie 7 dni od dnia wygaśnięcia poprzedniej decyzji. 7. Wykażą, że posiadają aktualną - umowę z wysypiskiem na odbiór komunalnych odpadów stałych. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia poprzez wypełnienie i podpisanie formularza oferty. 8.Wykażą, że posiadają aktualną- umowę na odbiór odpadów niebezpiecznych. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia poprzez wypełnienie i podpisanie formularza oferty. 9. Dysponują potencjałem technicznym tj. wykażą, że posiadają bazę operacyjno-sprzętową oraz dysponują środkami do łączności telefonicznej i faxowej. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia na załączniku do wzoru formularza oferty częściowej, dotyczącego dysponowania bazą, z podaniem jej adresu i środków łączności, 10. Dysponują potencjałem technicznym tj. wykażą, że do wykonania każdej części zamówienia dysponują: 1 samochodem śmieciarką o ładowności nie mniejszej niż 90 pojemników L - 1100, 1 samochodem wywrotką o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony, 1 samochodem kontenerowym o ładowności nie mniejszej niż 7 m sześciennych. W przypadku gdy Wykonawca będzie składał więcej niż 1 ofertę częściową wykazany tabor samochodowy nie może się powielać. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia na załączniku do wzoru formularza oferty częściowej dotyczącego dysponowania wymaganymi przez Zamawiającego samochodami do wywozu odpadów- odrębnie dla każdej części zamówienia. 11. Dysponują potencjałem technicznym tj. wykażą, że dysponują pojemnikami z pokrywami do zbiórki odpadów w ilościach i typach wymaganych przez Zamawiającego, wynikających z Rozdziału IV specyfikacji istotnych warunkach zamówienia - Wykazy budynków oraz częstotliwości wywozu nieczystości - w odniesieniu do Rejonu dla którego Wykonawca składa ofertę częściową, które zobowiążą się nieodpłatnie ustawić na terenach objętych zamówieniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy oraz bezpłatnie myć i dezynfekować co najmniej raz na kwartał. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia na załączniku do wzoru formularza oferty częściowej - odrębnie dla każdej części zamówienia - dotyczącego dysponowania wymaganymi przez Zamawiającego pojemnikami do zbiórki odpadów oraz zobowiązanie się Wykonawcy do ich bezpłatnego ustawienia na terenach objętych zamówieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 12. Dysponują potencjałem technicznym tj. wykażą, że dysponują pojemnikami do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów, w ilościach i typach wymaganych przez Zamawiającego, wynikających z Rozdziału IV specyfikacji istotnych warunkach zamówienia - Wykazy budynków oraz częstotliwości wywozu nieczystości - w odniesieniu do Rejonu dla którego Wykonawca składa ofertę częściową, które zobowiążą się nieodpłatnie ustawić na terenach objętych zamówieniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy oraz bezpłatnie myć i dezynfekować co najmniej raz na kwartał. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia na załączniku do wzoru formularza oferty częściowej - odrębnie dla każdej części zamówienia - dotyczącego dysponowania wymaganymi przez Zamawiającego pojemnikami do zbiórki odpadów oraz zobowiązanie się Wykonawcy do ich bezpłatnego ustawienia na terenach objętych zamówieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 13. Dysponują potencjałem technicznym tj. wykażą, że do wykonania zamówienia dysponują pojemnikami do zbiórki odpadów szkodliwych (niebezpiecznych), które zobowiązani będą nieodpłatnie ustawić w okresie obowiązywania umowy na terenach objętych zamówieniem w ilości i terminach wskazanych przez Zamawiającego. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia na załączniku do wzoru formularza oferty częściowej - dotyczącego dysponowania pojemnikami do zbiórki odpadów szkodliwych oraz zobowiązanie się Wykonawcy do ich bezpłatnego ustawienia na terenach objętych zamówieniem - odrębnie dla każdej części zamówienia. 14. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez wykonawcę zobowiązania - odrębnie dla każdej części zamówienia - na załączniku do wzoru formularza oferty częściowej - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 15. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert częściowych, o którym mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty częściowej aktualnej (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia zgodnie z zapisem siwz oraz złożenie zobowiązania - na załączniku do wzoru formularza oferty częściowej - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000,00 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz że przedłoży zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert częściowych. 16. Wykonawca musi się zobowiązać do zastosowania selektywnej zbiórki i segregacji odpadów zgodnie z wytycznymi Ustawy z dnia 11.05.2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 63 poz. 638) podczas realizacji zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez wykonawcę zobowiązania - na załączniku do wzoru formularza oferty częściowej - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 17. Wykonawca musi podpisać na każdej stronie i dołączyć do oferty częściowej, odpowiedni Rejonem dla składanej oferty częściowej, Wykaz budynków oraz częstotliwości wywozu nieczystości, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia - odrębnie dla każdego Rejonu, dla którego składa ofertę częściową. II. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 9. specyfikacji, będzie stanowiło podstawę oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, a Zamawiający na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń sprawdzi, czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. III. Wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę formularza oferty, oraz spełnienie innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia będą stanowiły podstawę oceny ofert. IV. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. V. Inne zawarte w siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania lub odrzucenia oferty częściowej, musi dołączyć do oferty częściowej wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wypełnione i podpisane (w formie określonej w postanowieniach siwz) następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. oświadczenie na załączniku do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.2. wykaz usług, o których mowa w specyfikacji na załączniku do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, zrealizowanych przez Wykonawcę należycie w ciągu ostatnich 3 lat, odpowiadających warunkom określonym przez Zamawiającego w siwz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - odrębnie dla każdej części zamówienia. 1.3. wykaz usług, o których mowa w specyfikacji na załączniku do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty częściowej, zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 1.4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w specyfikacji. 1.5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z należnościami podatkowymi, opłatami lub zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert, o którym mowa w specyfikacji). 1.6. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w specyfikacji), 1.7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w specyfikacji) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w specyfikacji) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.9. aktualna - ważna Decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości na terenie m-st. Warszawy, o której mowa w specyfikacji, 1.10. aktualna - ważna Decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów niebezpiecznych na terenie m-st. Warszawy, o której mowa w specyfikacji, 1.11. aktualna - ważna Decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie transportu komunalnych odpadów stałych na terenie m-st. Warszawy, o której mowa w specyfikacji, 1.12. aktualna - ważna Decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych na terenie m-st. Warszawy, o której mowa w specyfikacji, 1.13. formularz oświadczenia, że Wykonawca dysponuje bazą operacyjno-sprzętową oraz dysponuje środkami do łączności telefonicznej i faxowej, o której mowa w specyfikacji zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do wzoru formularza oferty częściowej, 1.14. formularz oświadczenia, że Wykonawca dysponuje: do wykonania każdej części zamówienia: 1 samochodem śmieciarką o ładowności nie mniejszej niż 90 pojemników L - 1100, 1 samochodem wywrotką o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony, 1 samochodem kontenerowym o ładowności nie mniejszej niż 7 m sześciennych, o których mowa w specyfikacji, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do wzoru formularza oferty częściowej, - oddzielnie dla każdej części zamówienia, dla której Wykonawca składa ofertę częściową, 1.15. formularz oświadczenia, że Wykonawca dysponuje pojemnikami z pokrywami do zbiórki odpadów, o których mowa w specyfikacji, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do wzoru formularza oferty częściowej, - oddzielnie dla każdej części zamówienia, dla której Wykonawca składa ofertę częściową, 1.16. formularz oświadczenia, że Wykonawca dysponuje pojemnikami do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów, o których mowa w specyfikacji, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do wzoru formularza oferty częściowej, - oddzielnie dla każdej części zamówienia, dla której Wykonawca składa ofertę częściową, 1.17. formularz oświadczenia, że Wykonawca dysponuje pojemnikami do zbiórki odpadów szkodliwych (niebezpiecznych), o których mowa w specyfikacji, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do wzoru formularza oferty częściowej, - oddzielnie dla każdej części zamówienia, dla której Wykonawca składa ofertę częściową, 1.18. zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na załączniku do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, - oddzielnie dla każdej części zamówienia, dla której Wykonawca składa ofertę częściową, 1.19. aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia na załączniku do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, 1.20. zobowiązanie na załączniku do oferty częściowej wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty częściowej, że Wykonawca będzie zastosował selektywną zbiórkę i segregację odpadów zgodnie z wytycznymi Ustawy z dnia 11.05.2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 63 poz. 638) podczas realizacji zamówienia, o której mowa w specyfikacji. 1.21. Zobowiązanie na załączniku do oferty częściowej wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty częściowej, że Wykonawca w przypadku wygaśnięcia ważności decyzji na odbiór i transport komunalnych odpadów stałych i niebezpiecznych, o których mowa w specyfikacji, okaże Zamawiającemu nowe ważne decyzje wymagane przepisami prawa w zakresie odbioru i transportu odpadów na terenie m.st. Warszawy w terminie 7 dni od dnia wygaśnięcia poprzednich decyzji 1.22. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w specyfikacji, jeżeli ofertę będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, 1.23. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 1.24. dokumenty potwierdzające wykonanie należycie usług wykazanych przez Wykonawcę w załączniku do oferty (zgodnie z zapisem specyfikacji), np.: referencje, 1.25. podpisane przez Wykonawcę na każdej stronie odpowiednie dla składanej oferty częściowej wykazy budynków oraz częstotliwości wywozu nieczystości, które stanowią rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg wzoru załączonego do siwz oddzielnie dla każdej części zamówienia, dla której Wykonawca składa ofertę częściową. 1.26. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez Zamawiającego formie, 1.27. informacji określonej w siwz w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż odpowiednio 7% stawka podatku od towarów i usług; 2. Oferta wspólna 2.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 2.1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; 2.1.2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 2.1.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 2.1.4. Stosowne odpisy (dla wszystkich Wykonawców) z rejestru lub ewidencji oraz ZUS lub KRUS, Urzędu Skarbowego, KRK muszą zostać dołączone do oferty; 2.1.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy a w szczególności wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno); 2.1.6. Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; 2.1.7. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika; 3. Dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.4. do 9.1.6. i 9.1.8. specyfikacji - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 3.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 3.1.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3.1.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert; oraz 3.1.4. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.4.1.1. do 9.4.1.4. niniejszej specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W PRZYPADKU, GDY WYKONAWCA W MIEJSCE KTÓREGOŚ Z DOKUMENTÓW, O KTÓRYCH MOWA W SPECYFIKACJI DOSTARCZY JEGO KOPIĘ, KOPIA TA MUSI BYĆ POŚWIADCZONA ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ WYKONAWCĘ. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać uzasadnione wątpliwości co do ich prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić ich prawdziwość w inny sposób. 5. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 6. INNE zawarte w siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiajacego ZGN Mokotów 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - ZGN w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, przy ul. Irysowej 19, 02-660 Warszawa, pokój nr 27 do dnia 30 listopada 2007 r..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REJON I - ADM Konduktorska..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie opróżniania pojemników i wywozu komunalnych odpadów stałych pochodzących z gospodarstw domowych i podmiotów gospodarczych z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów na terenie będącym w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, na terenie Rejonu I ADM Konduktorska..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon II ADM Madalińskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie opróżniania pojemników i wywozu komunalnych odpadów stałych pochodzących z gospodarstw domowych i podmiotów gospodarczych z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów na terenie będącym w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, na terenie Rejonu II ADM Madalińskiego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: REJON III ADM Polkowska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie opróżniania pojemników i wywozu komunalnych odpadów stałych pochodzących z gospodarstw domowych i podmiotów gospodarczych z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów na terenie będącym w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, na terenie Rejonu III ADM Polkowska...
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rejon IV ADM Służewiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie opróżniania pojemników i wywozu komunalnych odpadów stałych pochodzących z gospodarstw domowych i podmiotów gospodarczych z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów na terenie będącym w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, na terenie Rerjonu IV ADM Służewiec..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rejon V ADM Wierzbno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie opróżniania pojemników i wywozu komunalnych odpadów stałych pochodzących z gospodarstw domowych i podmiotów gospodarczych z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów na terenie będącym w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, na terenie Rejonu V ADM Wierzbno..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rejon VI ADM Wiśniowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie opróżniania pojemników i wywozu komunalnych odpadów stałych pochodzących z gospodarstw domowych i podmiotów gospodarczych z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów na terenie będącym w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, na terenie Rejonu VI ADM Wiśniowa..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.