Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-13
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu przez Wykonawcę kompleksowej organizacji konferencji dla 70 osób (byłych i obecnych uczestników projektów w ramach 6.2 i 8.1 PO KL, 2.5 ZPORR oraz innych funkcjonujących podmiotów gospodarczych), która poświęcona będzie możliwościom rozwoju firm w oparciu o środki pomocowe Unii Europejskiej w perspektywie finansowej UE na lata 2014-2020 w ramach partnerstwa zawiązanego z Agencją Rozwoju Regionalnego sp. z o. o. z Ostrołęki oraz Ostrołęckim Forum Gospodarczym.
Numer ogłoszenia: 186289 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie , ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5784400 centrala, 5784489, faks 022 5784418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.mazowsze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu przez Wykonawcę kompleksowej organizacji konferencji dla 70 osób (byłych i obecnych uczestników projektów w ramach 6.2 i 8.1 PO KL, 2.5 ZPORR oraz innych funkcjonujących podmiotów gospodarczych), która poświęcona będzie możliwościom rozwoju firm w oparciu o środki pomocowe Unii Europejskiej w perspektywie finansowej UE na lata 2014-2020 w ramach partnerstwa zawiązanego z Agencją Rozwoju Regionalnego sp. z o. o. z Ostrołęki oraz Ostrołęckim Forum Gospodarczym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu przez Wykonawcę kompleksowej organizacji konferencji dla 70 osób (byłych i obecnych uczestników projektów w ramach 6.2 i 8.1 PO KL, 2.5 ZPORR oraz innych funkcjonujących podmiotów gospodarczych), która poświęcona będzie możliwościom rozwoju firm w oparciu o środki pomocowe Unii Europejskiej w perspektywie finansowej UE na lata 2014-2020 w ramach partnerstwa zawiązanego z Agencją Rozwoju Regionalnego sp. z o. o. z Ostrołęki oraz Ostrołęckim Forum Gospodarczym..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 70.20.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości stanowiących własność .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zapewnieni klimatyzowaną salę konferencyjną z możliwością zaciemnienia i zapewnienia sztucznego oświetlenia, dostosowaną do swobodnego siedzenia 70 osób w ustawieniu teatralnym, o powierzchni min 100 m2, w obiekcie przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, położonym w granicach administracyjnych miasta Ostrołęki lub w odległości do 10 km od centrum Ostrołęki (ciągami jezdnymi), za które przyjmuje się siedzibę dworca PKS przy ul. Bogusławskiego 21: -z zapleczem sanitarnym dostosowanym do liczby uczestników w postaci oddzielnych toalet dla kobiet i mężczyzn, -posiadającym szatnię z obsługą, -bezpłatne miejsca parkingowe dla 40 aut, -sala powinna być wyposażona w nagłośnienie z min 3 mikrofonami mobilnymi - zapewniające dobrą słyszalność w każdym jej punkcie, projektor multimedialny, laptop połączony z projektorem umożliwiający wyświetlanie prezentacji, ekran szerokokątny, pilot multimedialny do prezentacji ze wskaźnikiem laserowym -dodatkowo w sali powinien się znajdować stół prezydialny z miejscami do siedzenia dla 5 osób - widoczny dla każdego uczestnika, -dodatkowo w obiekcie przed salą powinien znajdować się stół recepcyjny umożliwiający prowadzenie rejestracji uczestników i rozmieszczenie materiałów konferencyjnych oraz krzesła dla 3 osób.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zapewni osoby do obsługi technicznej w tym: -1 osobę do obsługi szatni, -1 osobę do obsługi sprzętu multimedialnego w Sali konferencyjnej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu określonego w III.3.3)Wykonawca dostarczy następujące dokumenty: foldery (wydruki) opisujące proponowany obiekt (wraz z mapką wskazującą miejsce położenia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony zastrzegają możliwość zmiany umowy w zakresie miejsc usług, terminów realizacji usług, w przypadku, gdy dochowanie pierwotnych zapisów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i złożonej ofercie będzie niemożliwe z przyczyn niezależnych od stron, jednak spełniających minimalne warunki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zaakceptowane przez obydwie strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.mazowsze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie , ul. Młynarska 16,01-205 Warszawa, pokój nr 104 lub 105, parter..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie, ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wizyt studyjnych dla studentów Wydziału Nauk Społecznych
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (VIII b) - 20 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 31.05.2025 r.
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (IV a, V a) - 47 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 30.05.2025 r.
- "Przygotowanie i realizacja szkoleń specjalistycznych dla kadry ośrodków wsparcia ekonomii społecznej" - 4 części.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
- Usługi hotelarskie, restauracyjne oraz konferencyjne dla uczestników szkolenia organizowanego przez Sąd Okręgowy w Koszalinie.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.