Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-08
Łuków: Prace remontowe pomieszczeń dla potrzeb utworzenia dwóch oddziałów przedszkolnych
Numer ogłoszenia: 186378 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie Nr 3 w Łukowie, os. Bronisława Chącińskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 0-25 798 27 07.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedszkole Miejskie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe pomieszczeń dla potrzeb utworzenia dwóch oddziałów przedszkolnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe pomieszczeń dla potrzeb utworzenia dwóch oddziałów przedszkolnych 1. Roboty rozbiórkowe 1.1 Rozebranie ścian - 6.066 m3 1.2 Rozebranie nadproży - 0.112 m3 1.3 Otwory w ścianach murowanych -ułożenie nadproży prefabrykowanych - 1.200m 1.4 Rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych - rulony - 32.210 m2 1.5 Rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych - płytki - 6.288 m2 1.6 Rozebranie posadzki z płytek terakotowych - 6.050 m2 1.7 Zerwanie okładzin z masy lastrykowej - w miejscu nowych łazienek - 23.378m2 1.8 Rozebranie wykładziny ściennej z płytek - 43.825 m2 1.9 Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow.do 2 m2 wraz ze zdjęciem skrzydeł - 16.640 szt. 1.10 Wykucie z muru podokiennika drewnianego pod oknem podawczym w jadalni - 1.000 szt. 1.11 Wymiana okien drewnianych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV z zachowaniem istniejących podziałów oraz przymocowaniem istniejących podokienników zewnętrznych - 36.751 m2 1.12 Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odl.do 1 km - 8.481 m3 1.13 Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - za każdy nast. 1 km Krotność = 4 - 8.481 m3 1.14 Demontaż przewodów wentylacyjnych blaszanych o przekroju 40x50cm - 30.000m 2. Posadzki 2.1 Przygotowanie posadzek lastrykowych przez szlifowanie - pod wykładziny PCV i płytki - 122.698 m2 2.2 Gruntowanie podłoży lastrykowych preparatami i ATLAS UNI GRUNT - powierzchnie poziome - 122.698 m 2 2.3 Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej gr.20 mm zatarte na ostro- uzupełnienie posadzek w miejscach rozebranych ścian - 4.622 m2 2.4 Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej - dodatek lub potrąc.za zmianę grub.o 10mm - uzupełnienie posadzek w miejscach rozebranych ścian Krotność = 2 - 4.622 m2 2.5 Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. 3 mm wykonywane w pomieszczeniach o pow. ponad 8 m2 - 111.358 m2 2.6 Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. 3mm - dodatek na wyrównanie poziomów - 55.679 m2 2.7 Posadzki z wykładzin rulonowych np. Rekord 43 z warstwą izolacyjną oraz wywinięciem 10cm na ściany - 119.060 m2 2.8 Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - zgrzewanie wykładzin rulonowych - 119.060 m2 2.9 Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych układane na klej - przygotowanie podłoża - 24.350 m2 2.10 Posadzki z płytek o wymiarach 30 x 30 cm, układanych metodą zwykłą - 24.350m2 2.11 Dostawa i montaż gotowych listew łączeniowych do podłóg z krytym mocowaniem - 7.000 m 2.12 Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych układane na klej - przygotowanie podłoża - 38.480 m2 2.13 Posadzki wielobarwne z płytek kamionkowych GRES o wym. 30x30 cm na zaprawie klejowej o grub.warstwy 5 mm w pomieszczeniach o pow.ponad 10 m2 - 38.480m2 2.14 Cokoliki z płytek kamionkowych GRES o wym. 12.5x25 cm na zaprawie klejowej w pomieszczeniach o pow.ponad 10 m2 - 42.670 m 3. Ściany G-K,zamurowania, tynki, malowania i oblicowania 3.1 Zamurowania z bloczków gazobetonowych gr.12cm - 9.375 m2 3.2 Zamurowania z bloczków z bet.komórkow.,gr.24cm- 1.890 m2 3.3 Tynki wewn.zwykłe kat.III wykon.ręcznie na ścianach i słupach - 34.815 m2 3.4 Tynki wewn.zwykłe kat.III wykon.ręcznie na stropach i podciągach - uzupełnienie tynku w wc personelu - 2.810 m2 3.5 Przecieranie istniejacych tynków wewn.z zeskrob.farby lub zdzieraniem tapet na ścianach - 426.393 m2 3.6 Przecieranie istniejacych tynków wewn.z zeskrob.farby lub zdzieraniem tapet na stropach,biegach i opocznikach - 178.619 m2 3.7 Ścianki działowe GR z płyt gipsowo - kartonowych na rusztach metalowych z pokryciem obustronnym, dwuwarstwowe gr 10cm - 54.648 m2 3.8 Obudowa elementów pionów kanalizacyjnych , kanału wentylacyjnego - 11.250m2 3.9 Licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych o wym. 20x20 cm na zaprawie klejowej - 63.942m2 3.10 Licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej - listwy narożnikowe - 20.500 m 3.11 Tynki (gładzie) jednowarstw.wewn.gr.3 mm z gipsu szpachlow.wyk.ręcz.na ścianach na podłożu z tynku - 171.664 m2 3.12 Malowanie technologią natrysku - farbą natryskową , odporną na zmywanie ,ścieranie i zabrudzenia - kolor , natrysk z podkładem - lamperie wys. 1.6m - 182.128 m2 3.13 Dwukrotne malowanie farbami akrylowymi kolorowymi zmywalnymi odpornymi na zabrudzenia powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania - 594.073 m2 3.14 Malowanie farbami akrylowymi kolorowymi zmywalnymi odpornymi na zabrudzenia powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania - dod.za każde dalsze malowanie - 594.073 m2 4. Stolarka drzwiowa oraz osłony CPV45.42.11.00-5 4.1 Ościeżnice drzwiowe stalowe dwukrotnie malowane na budowie FD1 dla drzwi wewnątrzlokalowych wbudowane w trakcie wznoszenia ścian - 7.000 szt. 4.2 Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne pełne o pow. ponad 1.6 m2 fabrycznie wykończone - 8.980 m2 4.3 Montaż zdemontowanych wcześniej drzwi do G.Księgowego - 1.845 m2 4.4 Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne pełne łazienkowe z kratkami nawiewnymi i samozamykaczami - 3.690 m2 4.5 Montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych oszklonych szkłem P4- drzwi na korytarzu - 2.640 m2 4.6 Montaż naświetli wewnętrznych o wym 90x90cm z PCV nad ścianką G-K - 3.780m2 4.7 Wymiana naświetla drewnianego w pom. intendenta na okno podawczo-kasowe z PCV na profilu zimnym - 1.300 m2 4.8 Dostawa i montaż systemowych kabin sanitarnych typu przedszkolnego z laminatu kompaktowego HPL na profilach aluminiowych malowanych proszkowo. Drzwi wyposązone w komplet zamków i zawiasów. Ścianki na systemowych nóżkach h-15cm. Wyskość ścianki H-165cm. - 30.195 m2 4.9 Dostawa i montaż osłon grzejnikowych drewnianych wykończonych - 15.000 szt 4.10 Dostawa i montaż narożników ochronnych drewnianych wykończonych - 12.500m 4.11 Dostawa i montaż prefabrykowanych rur wentylacyjnych z blachy ocynkowanej zakończonych kratką wentylacyjną - 7.000 m 5. Instalacje sanitarne 5.1 Demontaż baterii wannowych lub umywalkowych - 10.000 szt. 5.2 Demontaż misek klozetowych fajansowych - 1.000 szt. 5.3 Demontaż zbiorników płuczących blaszanych i z tworzyw szt.z rurami płuczącymi i wspornikami- - 1.000 szt 5.4 Demontaż wanien wraz z syfonami 2.000 szt. 5.5 Demontaż brodzika prysznicowego wraz z syfonami - 1.000 szt. 5.6 Demontaż suszarek wraz z syfonami- 1.000 szt. 5.7 Demontaż pralek wraz z syfonami - 3.000 szt. 5.8 Demontaż maglownicy - 1.000 szt. 5.9 Demontaż kuchenki gazowej 4-palnikowej - 1.000 kpl. 5.10 Demontaż umywalek fajansowych z syfonami,półkami,zaworami i wspornikami - 4.000szt. 5.11 Demontaż zlewozmywaków - 2.000 szt. 5.12 Demontaż przewodów wodociągowych z rur stalowych ocynkowanych o śr. do 25 mm - 33.000 m 5.13 Demontaż przewodów kanalizacyjnych z rur żeliwnych o śr. 80-150 mm - 25.500m 5.14 Demontaż przewodów gazowych i c.o. z rur stalowych o śr.do 25 mmdo 25 mm - 14.500m 5.15 Demontaż wpustów podłogowych wraz z likwidacją pozostałych otworów w posadzce - 3.000 szt 5.16 Wykucie bruzd 1/4x1/2 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie wapiennej - 22.000m 5.17 Przebicie otworów w ścianach z cegieł o grub. 1/2 ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej - 6.000 szt. 5.18 Przebicie otworów o pow.do 0.05 m2 w elementach z betonu żwirowego o grub.do 30 cm - 6.000szt. 5.19 Wykonanie pasów tynku zwykłego kat. III o szerokości do 10 cm na murach z cegieł lub ścianach z betonu pokrywającego bruzdy z przewodami elektrycznymi - 48.500m 5.20 Rurociągi z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB) o śr. zewnętrznej 20 mm o połączeniach zgrzewanych, na ścianach w budynkach niemieszkalnych - 31.000m 5.21 Dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach z tworzyw sztucznych do zaworów czerpalnych, baterii, mieszaczy, hydrantów itp. o połączeniu sztywnym o śr. zewnętrznej 20 mm - 25.000 szt. 5.22 Próba szczelności instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych w budynkach niemieszkalnych (rurociąg o śr. do 63 mm) - 25.000 m 5.23 Płukanie instalacji wodociągowej w budynkach niemieszkalnych - 25.000 m 5.24 Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 50 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych - 26.000 m 5.25 Dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 50 mm o połączeniach wciskowych - 9.000 podej 5.26 Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 110 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych - 16.000 m 5.27 Dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 110 mm o połączeniach wciskowych - 7.000 podej. 5.28 Baterie natryskowe z natryskiem przesuwnym o śr.nominalnej 15 mm - 2.000 szt. 5.29 Baterie umywalkowe jednouchwytowe z dwoma zaworami o śr. nominalnej 15 mm - 7.000 szt 5.30 Umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem gruszkowym - 7.000 kpl. 5.31 Brodziki natryskowe - 2.000 kpl. 5.32 Dostawa i montaż zasłon natryskowych na uchwycie - 2.000 szt. 5.33 Dostawa i montaż wentylatorów kanałowych typu Euro 4WC o wydajności V-100m3/h i mocy 15W - 2.000 szt. 5.34 Ustępy z płuczką ustępową typu kompakt - dla przedszkolaków - 7.000 kpl 5.35 Zawory przelotowe i zwrotne instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych o śr. nominalnej 20 mm - 4.000 szt. 6. Instalacje elektryczne CPV45.31.10.00 6.1 Demontaż tablic bezpiecznikowych o powierzchni do 0.5 m2 - 3.000 szt. 6.2 Demontaż przewodów kabelkowych o łącznym przekroju żył do 24 mm2 z podłoża ceglanego lub betonowego ze zdjęciem uchwytów, wykuciem kołków lub odkręceniem śrub - 65.500 m 6.3 Demontaż puszek z tworzyw sztucznych i metalowych okrągłych 4 - wylotowych uszczelnionych z odłączeniem przewodów o przekroju do 2.5 mm2 - 6.000 szt. 6.4 Demontaż łączników instalacyjnych podtynkowych o natężeniu prądu do 10 A - 1 wylot (wyłącznik lub przełącznik 2 biegunowy lub grupowy) - 14.000 szt. 6.5 Demontaż przewodów wtynkowych z podłoża ceglanego lub betonowego - 28.500m 6.6 Demontaż gniazd wtyczkowych natynkowych uszczelnionych o natężeniu prądu do 63 A - ilość biegunów 2 + 0 - 10.000 szt. 6.7 Demontaż gniazd wtyczkowych podtynkowych o natężeniu prądu do 63 A - ilość biegunów 2 - 9.000 szt. 6.8 Demontaż łączników instalacyjnych natynkowych o natężeniu prądu do 10 A - 1 wylot (wyłącznik lub przełącznik 2 biegunowy lub grupowy) - 8.000 szt. 6.9 Demontaż opraw żarowych porcelanowych lub plafonier przykręcanych - 20.000szt. 6.10 Demontaż opraw żarowych zawieszanych - 10.000 szt. 6.11 Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle - 595.000 m 6.12 Zaprawianie bruzd o szerokości do 25 mm - 0.000 m 6.13 Zaprawianie bruzd o szerokości do 50 mm - 0.000 m 6.14 Przewód płaski łączny przekrój żył do 7.5mm2 (podłoże nie-beton.) układany w tynku YDYp-3x2,5mm2 - 280.000 m 6.15 Przewód płaski łączny przekrój żył do 7.5mm2 (podłoże nie-beton.) układany w tynku -YDYp-3x1,5mm2 - 315.000 m 6.16 Mechaniczne wykonanie ślepych otworów w cegle objęt.do 1dm3 - 3.000 szt 6.17 Mechaniczne wykonanie ślepych otworów w cegle - dodatek za każdy dm3 objęt.powyżej 1 dm3 - 3.000 szt. 6.18 Montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych o masie do 10kg wraz z konstrukcją - mocowanie przez przykręcenie do gotowego podłoża - 3.000 szt. 6.19 Montaż obudów tablic rozdzielczych o powierzchni 0.60-0.80 m2 - 3.000 szt 6.20 Montaż elementów rozdzielnic modułowych - szyna nośna - 3.000 szt 6.21 Montaż elementów rozdzielnic modułowych - listwa przyłączowa (zaciskowa) - 3.000szt 6.22 Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik nadprądowy 1-bieg. - 3.000szt 6.23 Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik nadprądowy 3-bieg. - 3.000szt 6.24 Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - rozłącznik lub wyłącznik przeciwporażeniowy 3 (4) - bieg. - 3.000 szt 6.25 Montaż na gotowym podłożu puszek p.t. bakelitowych o śr.do 80mm; il. wylotów 3, przekrój przewodu 2.5 mm2 - 8.000 szt. 6.26 Montaż na gotowym podłożu puszek p.t. bakelitowych o śr.do 80mm; il. wylotów 4, przekrój przewodu 2.5 mm2 - 3.000 szt. 6.27 Montaż na gotowym podłożu łączników bryzgoszczelnych bakelitowych świecznikowych mocowanych przez przykręcenie - 6.000 szt. 6.28 Montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych bryzgoszczelnych 2-bieg.z uziemieniem przykręcanych 16A/2.5mm2 - 12.000 szt. 6.29 Montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem lub rastrem 2*36W - MONZA - 24.000 kpl. 6.30 Montaż na gotowym podłożu opraw oświetleniowych żarowych przykręcanych, - 6.000 kpl. 6.31 Przełożenie w inne miejsce opraw oświetleniowych z wykonaniem podłączeń i instalacji - 4.000 kpl.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia,. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 3. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. 2.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3.1 pkt 1. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. 2.3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 3.1. Zgodnie art. 24 ust. 1 Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w celu: 1) potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, zamawiający żąda załączenia do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo ak¬tualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 3.2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3.3.Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3.4.Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Miejskie Nr 3 Os. Chącińskiego 17, 21-400 Łuków Gabinet Dyrektora.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Przedszkole Miejskie Nr 3 Os. Chącińskiego 17, 21-400 Łuków Gabinet Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbiórkę istniejącego i budowę nowego wiaduktu w ciągu drogi powiatowej nr 1300L w miejscowości Stara Prawda
- ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO I ETYLINY Z TANKOWANIEM POJAZDÓW W ROKU 2025
- Odśnieżanie dróg powiatowych w 2025 r.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łukowie
- Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Wymiana części stolarki okiennej w budynku nr 8 - I piętro (Centrum Zdrowia Psychicznego)
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.