To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-03
Rudniki: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu systemowego pn. Doposażenie oddziałów przedszkolnych Gminy Rudniki realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 186388 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140696 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej, ul. Wieluńska 15, 46-325 Rudniki, woj. opolskie, tel. 0-34 359 50 22, faks 0-34 359 50 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu systemowego pn. Doposażenie oddziałów przedszkolnych Gminy Rudniki realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia i pomocy dydaktycznych do 7 oddziałów przedszkolnych przy 4 szkołach podstawowych z terenu Gminy Rudniki w ramach projektu systemowego Doposażenie oddziałów przedszkolnych Gminy Rudniki realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej 2. Zamawiający dzieli zamówienie na Części oraz Zadania tj. 1. Część I Wyposażenie do toalet obejmuje: Zadanie I Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci, Zadania II Modernizacja toalet dla personelu, 2. Część II Wyposażenie do utrzymania czystości obejmuje: Zadanie III Wyposażenie do utrzymania czystości, 3. Część III Meble i wyposażenie obejmuje: Zadanie IV Meble i wyposażenie, Zadania V Rolety okienne, Zadanie VI Wyposażenie wypoczynkowe, Zadania VII Wyposażenie do szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, Zadanie XII Zabezpieczenie grzejników zabudową, 4. Część IV Zabawki i pomoce dydaktyczne obejmuje: Zadanie VIII Zabawki i pomoce dydaktyczne, Zadania IX Pomoce dydaktyczne, Zadanie X Artykuły plastyczne, 5. Część V Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi obejmuje: Zadanie XI Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, 6. Część VI Zakup sprzętu ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych, kserokopiarek i oprogramowania obejmuje: Zadanie XIII Zakup sprzętu ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych, kserokopiarek i oprogramowania, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.16.00.00 - Meble szkolne 30.19.50.00 - Tablice 39.51.00.00 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym 39.10.00.00 - Meble 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 22.11.00.00 - Drukowane książki 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.82.00.00 - Wyroby artystyczne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wyposażenie do toalet
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNITRON S.C. M. Góreczny - T. Robaszewski, ul. Matejki 15, Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17634,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16613,61
Oferta z najniższą ceną: 16613,61 / Oferta z najwyższą ceną: 22500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wyposażenie do utrzymania czystości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe PRO-HAND S.C., ul. Wieczorka 2a/107, Sosnowiec, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9889,20
Oferta z najniższą ceną: 9889,20 / Oferta z najwyższą ceną: 14268,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Meble i wyposażenie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE "AKMA" PODSTAWSKI ZBIGNIEW
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski, ul. Długa 43, Niedomice, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95656,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 96286,86
Oferta z najniższą ceną: 93359,12 / Oferta z najwyższą ceną: 123622,95
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zabawki i pomoce dydaktyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K., ul. Graniczna 46, Łódź, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79483,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74470,77
Oferta z najniższą ceną: 74470,77 / Oferta z najwyższą ceną: 100905,57
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNITRON S.C. M. Góreczny - T. Robaszewski, ul. Matejki 15, Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3891,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4719,07
Oferta z najniższą ceną: 4719,07 / Oferta z najwyższą ceną: 6199,20
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa instrumentów muzycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
- Dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego wraz z wykonaniem nadruków w technologii trwałej, w tym sublimacji, na potrzeby Miejskiego Klubu Sportowego AVIA Świdnik Spółka z o.o.
- Dostawa wyposażenia do pracowni informatycznych Zespołu Szkół w Nowem w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- "Budowa kancelarii potrójnej dla Leśnictwa Borowiec, Grodziec i Łagiewniki"
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.