Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-17
Dębica: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy
Numer ogłoszenia: 186411 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi , ul. Szkotnia 14, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6812 603, faks 0-14 6812 603.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://spi11debica.webd.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy - stołówka szkolna - loco magazyn. Realizacja poszczególnych dostaw będzie następować sukcesywnie, tj. wg potrzeb kuchni w szkole, na podstawie zamówień przesyłanych przez Intendentkę, w terminie 2 dni od daty złożonego zamówienia - na ryzyko i koszt Wykonawcy (codziennie od poniedziałku - do piątku w godz. od 7.00 - 12.00) w odpowiednio oznaczonych opakowaniach producenta, wraz z rozładunkiem - do pomieszczeń magazynu żywnościowego Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania artykułów spożywczych najlepszej jakości. W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru dostawy, jej obniżonej jakości, Zamawiający ma prawo nie przyjąć towaru i żądać jego wymiany, w terminie maksymalnie 2 godzin. Zamawiający dopuszcza składanie towarów równoważnych. 3. Uszczegółowienia przedmiotu konkretnej dostawy Zamawiający będzie dokonywał każdorazowo przy jej zamawianiu. 4. Nazwy części: 1) Pieczywo, 2)Artykuły spożywcze i kiszonki, 3) Mrożonki owocowo-warzywne, 4) Świeże warzywa i owoce, 5) Ryby mrożone, filety mrożone, 6) Produkty mleczarskie, nabiał, 7) Produkty zwierzęce, mięso wieprzowe i wołowe, 8) Produkty drobiowe, mięso drobiowe, 9) Makarony, sosy, itp. 10) Kurze jaja świeże, 11) Ziemniaki, 12) Dania gotowe..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części 11 - ziemniaki jadalne - Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem wpisu do rejestru zakładów lub gospodarstw rolnych podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia. Dla pozostałych części - Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbioru. Wymagane jest wykazanie dostawy: a) Dla części 1 - min. 1 zamówienie polegające na dostawie pieczywa i wyrobów cukierniczych o wartości min. 4 000 zł brutto. b) Dla części 2 - min. 1 zamówienie polegające na dostawie artykułów spożywczych różnych: sypkich i przypraw i przetworów spożywczych o wartości min. 5 000 zł brutto. c) Dla części 3 - min. 1 zamówienie polegające na dostawie mrożonek warzyw i owoców o wartości min. 4 000 zł brutto. d) Dla części 4 - min. 1 zamówienie polegające na dostawie świeżych warzyw i owoców o wartości min. 3 000 zł brutto. e) Dla części 5 - min. 1 zamówienie polegające na dostawie ryb mrożonych o wartości min. 3 000 zł brutto. f) Dla części 6 - min. 1 zamówienie polegające na dostawie produktów mleczarskich i nabiał o wartości min. 3 000 zł brutto. g) Dla części 7 - min. 1 zamówienie polegające na dostawie produktów zwierzęcych i mięsa i produktów mięsnych (wieprzowe lub wołowe)o wartości min. 8 000 zł brutto. h) Dla części 8 - min. 1 zamówienie polegające na dostawie produktów drobiowych i mięsa drobiowego o wartości min. 5 000 zł brutto. i) Dla części 9 - min. 1 zamówienie polegające na dostawie sosów, zup, makaronów o wartości min. 3 000 zł brutto. j) Dla części 10 - min. 1 zamówienie polegające na dostawie kurzych jaj o wartości min. 1 000 zł brutto. k) Dla części 11 - min.1 zamówienie polegające na dostawie ziemniaków o wartości min. 3 000 zł brutto. l) Dla części 12 - min. 1 zamówienie polegające na dostawie dań gotowych o wartości min. 15 000 zł brutto. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spi11debica.webd.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy, ul. Szkotnia 14, 39-200 Dębica..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2015 godzina 13:00, miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy, ul. Szkotnia 14, 39-200 Dębica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pieczywo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy - stołówka szkolna - loco magazyn. Realizacja poszczególnych dostaw będzie następować sukcesywnie, tj. wg potrzeb kuchni w szkole, na podstawie zamówień przesyłanych przez Intendentkę, w terminie 2 dni od daty złożonego zamówienia - na ryzyko i koszt Wykonawcy (codziennie od poniedziałku - do piątku w godz. od 7.00 - 12.00) w odpowiednio oznaczonych opakowaniach producenta, wraz z rozładunkiem - do pomieszczeń magazynu żywnościowego Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły spożywcze i kiszonki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy - stołówka szkolna - loco magazyn. Realizacja poszczególnych dostaw będzie następować sukcesywnie, tj. wg potrzeb kuchni w szkole, na podstawie zamówień przesyłanych przez Intendentkę, w terminie 2 dni od daty złożonego zamówienia - na ryzyko i koszt Wykonawcy (codziennie od poniedziałku - do piątku w godz. od 7.00 - 12.00) w odpowiednio oznaczonych opakowaniach producenta, wraz z rozładunkiem - do pomieszczeń magazynu żywnościowego Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mrożonki owocowo - warzywne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy - stołówka szkolna - loco magazyn. Realizacja poszczególnych dostaw będzie następować sukcesywnie, tj. wg potrzeb kuchni w szkole, na podstawie zamówień przesyłanych przez Intendentkę, w terminie 2 dni od daty złożonego zamówienia - na ryzyko i koszt Wykonawcy (codziennie od poniedziałku - do piątku w godz. od 7.00 - 12.00) w odpowiednio oznaczonych opakowaniach producenta, wraz z rozładunkiem - do pomieszczeń magazynu żywnościowego Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świeże warzywa i owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy - stołówka szkolna - loco magazyn. Realizacja poszczególnych dostaw będzie następować sukcesywnie, tj. wg potrzeb kuchni w szkole, na podstawie zamówień przesyłanych przez Intendentkę, w terminie 2 dni od daty złożonego zamówienia - na ryzyko i koszt Wykonawcy (codziennie od poniedziałku - do piątku w godz. od 7.00 - 12.00) w odpowiednio oznaczonych opakowaniach producenta, wraz z rozładunkiem - do pomieszczeń magazynu żywnościowego Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ryby mrożone, filety mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy - stołówka szkolna - loco magazyn. Realizacja poszczególnych dostaw będzie następować sukcesywnie, tj. wg potrzeb kuchni w szkole, na podstawie zamówień przesyłanych przez Intendentkę, w terminie 2 dni od daty złożonego zamówienia - na ryzyko i koszt Wykonawcy (codziennie od poniedziałku - do piątku w godz. od 7.00 - 12.00) w odpowiednio oznaczonych opakowaniach producenta, wraz z rozładunkiem - do pomieszczeń magazynu żywnościowego Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Produkty mleczarskie, nabiał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy - stołówka szkolna - loco magazyn. Realizacja poszczególnych dostaw będzie następować sukcesywnie, tj. wg potrzeb kuchni w szkole, na podstawie zamówień przesyłanych przez Intendentkę, w terminie 2 dni od daty złożonego zamówienia - na ryzyko i koszt Wykonawcy (codziennie od poniedziałku - do piątku w godz. od 7.00 -12.00) w odpowiednio oznaczonych opakowaniach producenta, wraz z rozładunkiem - do pomieszczeń magazynu żywnościowego Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso wieprzowe i wołowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy - stołówka szkolna - loco magazyn. Realizacja poszczególnych dostaw będzie następować sukcesywnie, tj. wg potrzeb kuchni w szkole, na podstawie zamówień przesyłanych przez Intendentkę, w terminie 2 dni od daty złożonego zamówienia - na ryzyko i koszt Wykonawcy (codziennie od poniedziałku - do piątku w godz. od 7.00 - 12.00) w odpowiednio oznaczonych opakowaniach producenta, wraz z rozładunkiem - do pomieszczeń magazynu żywnościowego Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Produkty drobiowe, mięso drobiowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy - stołówka szkolna - loco magazyn. Realizacja poszczególnych dostaw będzie następować sukcesywnie, tj. wg potrzeb kuchni w szkole, na podstawie zamówień przesyłanych przez Intendentkę, w terminie 2 dni od daty złożonego zamówienia - na ryzyko i koszt Wykonawcy (codziennie od poniedziałku - do piątku w godz. od 7.00 - 12.00) w odpowiednio oznaczonych opakowaniach producenta, wraz z rozładunkiem - do pomieszczeń magazynu żywnościowego Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Makarony, sosy, itp.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy - stołówka szkolna - loco magazyn. Realizacja poszczególnych dostaw będzie następować sukcesywnie, tj. wg potrzeb kuchni w szkole, na podstawie zamówień przesyłanych przez Intendentkę, w terminie 2 dni od daty złożonego zamówienia - na ryzyko i koszt Wykonawcy (codziennie od poniedziałku - do piątku w godz. od 7.00 - 12.00) w odpowiednio oznaczonych opakowaniach producenta, wraz z rozładunkiem - do pomieszczeń magazynu żywnościowego Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kurze jaja świeże.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy - stołówka szkolna - loco magazyn. Realizacja poszczególnych dostaw będzie następować sukcesywnie, tj. wg potrzeb kuchni w szkole, na podstawie zamówień przesyłanych przez Intendentkę, w terminie 2 dni od daty złożonego zamówienia - na ryzyko i koszt Wykonawcy (codziennie od poniedziałku - do piątku w godz. od 7.00 - 12.00) w odpowiednio oznaczonych opakowaniach producenta, wraz z rozładunkiem - do pomieszczeń magazynu żywnościowego Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Ziemniaki jadalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy - stołówka szkolna - loco magazyn. Realizacja poszczególnych dostaw będzie następować sukcesywnie, tj. wg potrzeb kuchni w szkole, na podstawie zamówień przesyłanych przez Intendentkę, w terminie 2 dni od daty złożonego zamówienia - na ryzyko i koszt Wykonawcy (codziennie od poniedziałku - do piątku w godz. od 7.00 - 12.00) w odpowiednio oznaczonych opakowaniach producenta, wraz z rozładunkiem - do pomieszczeń magazynu żywnościowego Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dania gotowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy - stołówka szkolna - loco magazyn. Realizacja poszczególnych dostaw będzie następować sukcesywnie, tj. wg potrzeb kuchni w szkole, na podstawie zamówień przesyłanych przez Intendentkę, w terminie 2 dni od daty złożonego zamówienia - na ryzyko i koszt Wykonawcy (codziennie od poniedziałku - do piątku w godz. od 7.00 - 12.00) w odpowiednio oznaczonych opakowaniach producenta, wraz z rozładunkiem - do pomieszczeń magazynu żywnościowego Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.43.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość próbek - 40
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. " Przebudowa - budowa, rozbudowa ulic na osiedlu za nadleśnictwem" (2)
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Przebudowa - budowa, rozbudowa ulicy Partyzantów w Dębicy" (2)
- "Opracowanie dokumentacji na zadanie pn.: Likwidacja wyspy ciepła poprzez przebudowę istniejącego parkingu ul. Piłsudskiego"
- USŁUGI SPOŁECZNE - UDZIELENIE SCHRONIENIA Z USŁUGAMI OPIEKUŃCZYMI
- Doposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Podgrodziu poprzez zakup sprzętu do prowadzenia akcji ratowniczych
- Wsparcie dla OPW w ramach Dziennego Domu Senior+ - Specjalistyczna usługa opiekuńcza obejmująca reh. fiz. i usprawnianie zaburzonych f. organizmu w placówce wsparcia dziennego: DDS + w Kochanówce
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.