Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-05
Przemyśl: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego, papieru do drukowania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek (PO.0420.1.KD.2013)
Numer ogłoszenia: 18641 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu , ul. Katedralna 5, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 0-16 678-59-80, faks 0-16 676-09-04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego, papieru do drukowania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek (PO.0420.1.KD.2013).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 2 części: Część I: Przedmiotem Części I zamówienia jest dostawa następującego fabrycznie nowego sprzętu i oprogramowania komputerowego: 1. Zasilacz UPS 500 VA - 5 szt.; 2. Listwa komputerowa zasilająco-filtrująca - 5 szt.; 3. Mysz przewodowa optyczna USB - 10 szt.; 4. Płyta CD-R 700 MB - 100 szt.; 5. Płyta DVD+R - 200 szt.; 6. Dyskietka 1,44 MB - 50 szt.; 7. Bateria alkaliczna LR6 (AA) 1,5V - 50 szt.; 8. Pendrive 4GB - 6 szt.; 9. Netbook - 1 szt.; 10. Przełącznik sieciowy 48 - portowy - 1 szt.; 11. Drukarka laserowa lub LED czarno-biała A3 - 1 szt.; 12. Macierz dyskowa - 1 szt.; 13. Przełącznik sieciowy 16 - portowy - 2 szt.; 14. Karta sieciowa do serwera DELL - 2 szt.; 15. System wirtualizacji - 1 szt. Część II: Przedmiotem Części II zamówienia jest dostawa: - oryginalnych, fabrycznie nowych, nie regenerowanych, nieużywanych i nieuszkodzonych, oryginalnie zapakowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wyszczególnionych poniżej, - papieru biurowego białego do drukowania formatu A-4 wyszczególnionego w poniżej. 1. Toner do drukarki HP LJ M2727 (większa pojemność) - 30 szt.; 2. Toner do drukarki HP CLJ CP 2025 Black - 10 szt.; 3. Toner do drukarki HP CLJ CP 2025 Cyan - 10 szt.; 4. Toner do drukarki HP CLJ CP 2025 Magenta - 10 szt.; 5. Toner do drukarki HP CLJ CP 2025 Yellow - 10 szt.; 6. Toner do drukarki HP CLJ 3800 Black - 5 szt.; 7. Toner do drukarki HP CLJ 3800 Cyan - 2 szt.; 8. Toner do drukarki HP CLJ 3800 Magenta - 2 szt.; 9. Toner do drukarki HP CLJ 3800 Yellow - 2 szt.; 10. Bęben do drukarki OKI B 4400 - 2 szt.; 11. Toner do drukarki OKI B 410d - 10 szt.; 12. Bęben do drukarki OKI B 410d - 4 szt.; 13. Toner do drukarki OKI C 5850 Black - 10 szt.; 14. Toner do drukarki OKI C 5850 Cyan - 8 szt.; 15. Toner do drukarki OKI C 5850 Magenta - 8 szt.; 16. Toner do drukarki OKI C 5850 Yellow - 8 szt.; 17. Bęben do drukarki OKI C 5850 Black - 4 szt.; 18. Bęben do drukarki OKI C 5850 Cyan - 4 szt.; 19. Bęben do drukarki OKI C 5850 Magenta - 4 szt.; 20. Bęben do drukarki OKI C 5850 Yellow - 4 szt.; 21. Toner do drukarki OKI C 3100 Black - 2 szt.; 22. Bęben do drukarki Lexmark e260d/x264dn - 4 szt.; 23. Toner do drukarki Xerox Phaser 5550 dn - 3 szt.; 24. Bęben do drukarki Xerox Phaser 5550 dn - 2 szt.; 25. Taśma do drukowania do drukarki OKI 3321 - 20 szt.; 26. Papier do drukowania A4 - 500 ryz (1 ryza = 500 arkuszy).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41-1, 31.68.25.30-4, 30.23.72.80-5, 30.23.74.10-6, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 30.23.73.20-8, 31.41.10.00-0, 30.23.46.00-4, 30.21.31.00-6, 32.42.00.00-3, 30.23.21.10-8, 30.19.76.30-1, 30.23.71.35-4, 48.20.00.00-0, 30.12.40.00-4, 30.12.51.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Z treści złożonych warunków musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Z treści złożonych warunków musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Z treści złożonych warunków musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Z treści złożonych warunków musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Z treści złożonych warunków musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Część I, pozycja 1: Deklaracja zgodności CE dla urządzenia. Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 (lub równoważnymi) . Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 (lub równoważnymi) . Część I, pozycja 9: Wymagane są dokumenty poświadczające, że komputer osiąga w teście wydajności MobileMark 2007 następujące wyniki: - w teście MobileMark 2007 Runtime wynik przynajmniej 450 pkt. - w teście Performance Qualification wynik przynajmniej 60 pkt. Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 (lub równoważnymi). Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 (lub równoważnymi). Deklaracja zgodności CE dla komputera. Wymagane są dokumenty poświadczające, że serwis urządzeń jest realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 (lub równoważnej). Wymagane jest oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Część I, pozycja 10: Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 (lub równoważnymi). Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 (lub równoważnymi). Deklaracja zgodności CE dla urządzenia. Część I, poz.11: Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 (lub równoważnymi). Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 (lub równoważnymi). Deklaracja zgodności CE dla urządzenia. Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt spełnia wymogi normy Energy Star 5.0 (lub równoważnej). Część I, poz.12: Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 (lub równoważnymi). Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 (lub równoważnymi). Deklaracja zgodności CE dla urządzenia. Część I, poz.13: Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 (lub równoważnymi). Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 (lub równoważnymi). Deklaracja zgodności CE dla urządzenia. Część II, poz. 1- 9,11,13-16,21,23: W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych wymagane są następujące dokumenty poświadczające, że zapewniają one wydruk strony A4 zgodnie z normą ISO 19752 (lub równoważną ) dla tonerów czarnych i normą ISO 19798 (lub równoważną ) dla tonerów kolorowych: - raport z testów wydajności, - oświadczenie producenta lub wydruk ze strony internetowej producenta. Część II, poz. 26: Dokument potwierdzający, że papier do drukowania formatu A-4 spełnia wymagania określone przez normę PN-EN ISO 9706:2001 (lub równoważną ) oraz spełnia poniższe wymagania: - Gramatura (g/m2) 80, - Białość (CIE) 161 +/- 2, - Nieprzezroczystość (%) >= 90, - Grubość (?m) 108 +/- 3, - Przepuszczalność powietrza (Bendtsen) (cm3/min) <=1.250, - Gładkość (wg. testu Bendtsen) (cm3/min) 180 +/- 50, - Format A-4, - Kolor: biały.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.przemysl.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-10
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu, ul. Katedralna 5, 37-700 Przemyśl, Pokój nr 46 (sekretariat) II piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2013 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu, ul. Katedralna 5, 37-700 Przemyśl, Pokój nr 46 (sekretariat) II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 22.03.2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego, papieru do drukowania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek (PO.0420.1.KD.2013)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Przedmiotem Części I zamówienia jest dostawa następującego fabrycznie nowego sprzętu i oprogramowania komputerowego: 1. Zasilacz UPS 500 VA - 5 szt.; 2. Listwa komputerowa zasilająco-filtrująca - 5 szt.; 3. Mysz przewodowa optyczna USB - 10 szt.; 4. Płyta CD-R 700 MB - 100 szt.; 5. Płyta DVD+R - 200 szt.; 6. Dyskietka 1,44 MB - 50 szt.; 7. Bateria alkaliczna LR6 (AA) 1,5V - 50 szt.; 8. Pendrive 4GB - 6 szt.; 9. Netbook - 1 szt.; 10. Przełącznik sieciowy 48 - portowy - 1 szt.; 11. Drukarka laserowa lub LED czarno-biała A3 - 1 szt.; 12. Macierz dyskowa - 1 szt.; 13. Przełącznik sieciowy 16 - portowy - 2 szt.; 14. Karta sieciowa do serwera DELL - 2 szt.; 15. System wirtualizacji - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41-1, 31.68.25.30-4, 30.23.72.80-5, 30.23.74.10-6, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 30.23.73.20-8, 31.41.10.00-0, 30.23.46.00-4, 30.21.31.00-6, 32.42.00.00-3, 30.23.21.10-8, 30.23.71.35-4, 48.20.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego, papieru do drukowania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek (PO.0420.1.KD.2013).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: Przedmiotem Części II zamówienia jest dostawa: - oryginalnych, fabrycznie nowych, nie regenerowanych, nieużywanych i nieuszkodzonych, oryginalnie zapakowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wyszczególnionych poniżej, - papieru biurowego białego do drukowania formatu A-4 wyszczególnionego poniżej. 1. Toner do drukarki HP LJ M2727 (większa pojemność) - 30 szt.; 2. Toner do drukarki HP CLJ CP 2025 Black - 10 szt.; 3. Toner do drukarki HP CLJ CP 2025 Cyan - 10 szt.; 4. Toner do drukarki HP CLJ CP 2025 Magenta - 10 szt.; 5. Toner do drukarki HP CLJ CP 2025 Yellow - 10 szt.; 6. Toner do drukarki HP CLJ 3800 Black - 5 szt.; 7. Toner do drukarki HP CLJ 3800 Cyan - 2 szt.; 8. Toner do drukarki HP CLJ 3800 Magenta - 2 szt.; 9. Toner do drukarki HP CLJ 3800 Yellow - 2 szt.; 10. Bęben do drukarki OKI B 4400 - 2 szt.; 11. Toner do drukarki OKI B 410d - 10 szt.; 12. Bęben do drukarki OKI B 410d - 4 szt.; 13. Toner do drukarki OKI C 5850 Black - 10 szt.; 14. Toner do drukarki OKI C 5850 Cyan - 8 szt.; 15. Toner do drukarki OKI C 5850 Magenta - 8 szt.; 16. Toner do drukarki OKI C 5850 Yellow - 8 szt.; 17. Bęben do drukarki OKI C 5850 Black - 4 szt.; 18. Bęben do drukarki OKI C 5850 Cyan - 4 szt.; 19. Bęben do drukarki OKI C 5850 Magenta - 4 szt.; 20. Bęben do drukarki OKI C 5850 Yellow - 4 szt.; 21. Toner do drukarki OKI C 3100 Black - 2 szt.; 22. Bęben do drukarki Lexmark e260d/x264dn - 4 szt.; 23. Toner do drukarki Xerox Phaser 5550 dn - 3 szt.; 24. Bęben do drukarki Xerox Phaser 5550 dn - 2 szt.; 25. Taśma do drukowania do drukarki OKI 3321 - 20 szt.; 26. Papier do drukowania A4 - 500 ryz (1 ryza = 500 arkuszy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4, 30.12.51.00-2, 30.19.76.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Zakup nowego samochodu dla Zarządu Dróg Miejskich w Przemyślu
- Zakup i wdrożenie klastra serwerów z współdzieloną pamięcią masową wraz z licencjami CAL oraz zakup switchy klasy Enterprise w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" ...
- Remonty cząstkowe nawierzchni ulic na terenie miasta Przemyśla w 2025 r.
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny Samorząd" - zakup wraz z dostawą sprzętu do UG Kluczewsko oraz GOPS w Kluczewsku - etap I
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Dostawa sprzętu do segmentacji sieci LAN wraz z wdrożeniem
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.