eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślDostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego, papieru do drukowania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek (PO.0420.1.KD.2013)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-05

Przemyśl: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego, papieru do drukowania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek (PO.0420.1.KD.2013)
Numer ogłoszenia: 18641 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu , ul. Katedralna 5, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 0-16 678-59-80, faks 0-16 676-09-04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego, papieru do drukowania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek (PO.0420.1.KD.2013).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 2 części: Część I: Przedmiotem Części I zamówienia jest dostawa następującego fabrycznie nowego sprzętu i oprogramowania komputerowego: 1. Zasilacz UPS 500 VA - 5 szt.; 2. Listwa komputerowa zasilająco-filtrująca - 5 szt.; 3. Mysz przewodowa optyczna USB - 10 szt.; 4. Płyta CD-R 700 MB - 100 szt.; 5. Płyta DVD+R - 200 szt.; 6. Dyskietka 1,44 MB - 50 szt.; 7. Bateria alkaliczna LR6 (AA) 1,5V - 50 szt.; 8. Pendrive 4GB - 6 szt.; 9. Netbook - 1 szt.; 10. Przełącznik sieciowy 48 - portowy - 1 szt.; 11. Drukarka laserowa lub LED czarno-biała A3 - 1 szt.; 12. Macierz dyskowa - 1 szt.; 13. Przełącznik sieciowy 16 - portowy - 2 szt.; 14. Karta sieciowa do serwera DELL - 2 szt.; 15. System wirtualizacji - 1 szt. Część II: Przedmiotem Części II zamówienia jest dostawa: - oryginalnych, fabrycznie nowych, nie regenerowanych, nieużywanych i nieuszkodzonych, oryginalnie zapakowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wyszczególnionych poniżej, - papieru biurowego białego do drukowania formatu A-4 wyszczególnionego w poniżej. 1. Toner do drukarki HP LJ M2727 (większa pojemność) - 30 szt.; 2. Toner do drukarki HP CLJ CP 2025 Black - 10 szt.; 3. Toner do drukarki HP CLJ CP 2025 Cyan - 10 szt.; 4. Toner do drukarki HP CLJ CP 2025 Magenta - 10 szt.; 5. Toner do drukarki HP CLJ CP 2025 Yellow - 10 szt.; 6. Toner do drukarki HP CLJ 3800 Black - 5 szt.; 7. Toner do drukarki HP CLJ 3800 Cyan - 2 szt.; 8. Toner do drukarki HP CLJ 3800 Magenta - 2 szt.; 9. Toner do drukarki HP CLJ 3800 Yellow - 2 szt.; 10. Bęben do drukarki OKI B 4400 - 2 szt.; 11. Toner do drukarki OKI B 410d - 10 szt.; 12. Bęben do drukarki OKI B 410d - 4 szt.; 13. Toner do drukarki OKI C 5850 Black - 10 szt.; 14. Toner do drukarki OKI C 5850 Cyan - 8 szt.; 15. Toner do drukarki OKI C 5850 Magenta - 8 szt.; 16. Toner do drukarki OKI C 5850 Yellow - 8 szt.; 17. Bęben do drukarki OKI C 5850 Black - 4 szt.; 18. Bęben do drukarki OKI C 5850 Cyan - 4 szt.; 19. Bęben do drukarki OKI C 5850 Magenta - 4 szt.; 20. Bęben do drukarki OKI C 5850 Yellow - 4 szt.; 21. Toner do drukarki OKI C 3100 Black - 2 szt.; 22. Bęben do drukarki Lexmark e260d/x264dn - 4 szt.; 23. Toner do drukarki Xerox Phaser 5550 dn - 3 szt.; 24. Bęben do drukarki Xerox Phaser 5550 dn - 2 szt.; 25. Taśma do drukowania do drukarki OKI 3321 - 20 szt.; 26. Papier do drukowania A4 - 500 ryz (1 ryza = 500 arkuszy).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41-1, 31.68.25.30-4, 30.23.72.80-5, 30.23.74.10-6, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 30.23.73.20-8, 31.41.10.00-0, 30.23.46.00-4, 30.21.31.00-6, 32.42.00.00-3, 30.23.21.10-8, 30.19.76.30-1, 30.23.71.35-4, 48.20.00.00-0, 30.12.40.00-4, 30.12.51.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Z treści złożonych warunków musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Z treści złożonych warunków musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Z treści złożonych warunków musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Z treści złożonych warunków musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Z treści złożonych warunków musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Część I, pozycja 1: Deklaracja zgodności CE dla urządzenia. Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 (lub równoważnymi) . Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 (lub równoważnymi) . Część I, pozycja 9: Wymagane są dokumenty poświadczające, że komputer osiąga w teście wydajności MobileMark 2007 następujące wyniki: - w teście MobileMark 2007 Runtime wynik przynajmniej 450 pkt. - w teście Performance Qualification wynik przynajmniej 60 pkt. Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 (lub równoważnymi). Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 (lub równoważnymi). Deklaracja zgodności CE dla komputera. Wymagane są dokumenty poświadczające, że serwis urządzeń jest realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 (lub równoważnej). Wymagane jest oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Część I, pozycja 10: Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 (lub równoważnymi). Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 (lub równoważnymi). Deklaracja zgodności CE dla urządzenia. Część I, poz.11: Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 (lub równoważnymi). Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 (lub równoważnymi). Deklaracja zgodności CE dla urządzenia. Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt spełnia wymogi normy Energy Star 5.0 (lub równoważnej). Część I, poz.12: Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 (lub równoważnymi). Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 (lub równoważnymi). Deklaracja zgodności CE dla urządzenia. Część I, poz.13: Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 (lub równoważnymi). Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 (lub równoważnymi). Deklaracja zgodności CE dla urządzenia. Część II, poz. 1- 9,11,13-16,21,23: W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych wymagane są następujące dokumenty poświadczające, że zapewniają one wydruk strony A4 zgodnie z normą ISO 19752 (lub równoważną ) dla tonerów czarnych i normą ISO 19798 (lub równoważną ) dla tonerów kolorowych: - raport z testów wydajności, - oświadczenie producenta lub wydruk ze strony internetowej producenta. Część II, poz. 26: Dokument potwierdzający, że papier do drukowania formatu A-4 spełnia wymagania określone przez normę PN-EN ISO 9706:2001 (lub równoważną ) oraz spełnia poniższe wymagania: - Gramatura (g/m2) 80, - Białość (CIE) 161 +/- 2, - Nieprzezroczystość (%) >= 90, - Grubość (?m) 108 +/- 3, - Przepuszczalność powietrza (Bendtsen) (cm3/min) <=1.250, - Gładkość (wg. testu Bendtsen) (cm3/min) 180 +/- 50, - Format A-4, - Kolor: biały.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.przemysl.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-10
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu, ul. Katedralna 5, 37-700 Przemyśl, Pokój nr 46 (sekretariat) II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2013 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu, ul. Katedralna 5, 37-700 Przemyśl, Pokój nr 46 (sekretariat) II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 22.03.2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego, papieru do drukowania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek (PO.0420.1.KD.2013)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Przedmiotem Części I zamówienia jest dostawa następującego fabrycznie nowego sprzętu i oprogramowania komputerowego: 1. Zasilacz UPS 500 VA - 5 szt.; 2. Listwa komputerowa zasilająco-filtrująca - 5 szt.; 3. Mysz przewodowa optyczna USB - 10 szt.; 4. Płyta CD-R 700 MB - 100 szt.; 5. Płyta DVD+R - 200 szt.; 6. Dyskietka 1,44 MB - 50 szt.; 7. Bateria alkaliczna LR6 (AA) 1,5V - 50 szt.; 8. Pendrive 4GB - 6 szt.; 9. Netbook - 1 szt.; 10. Przełącznik sieciowy 48 - portowy - 1 szt.; 11. Drukarka laserowa lub LED czarno-biała A3 - 1 szt.; 12. Macierz dyskowa - 1 szt.; 13. Przełącznik sieciowy 16 - portowy - 2 szt.; 14. Karta sieciowa do serwera DELL - 2 szt.; 15. System wirtualizacji - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41-1, 31.68.25.30-4, 30.23.72.80-5, 30.23.74.10-6, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 30.23.73.20-8, 31.41.10.00-0, 30.23.46.00-4, 30.21.31.00-6, 32.42.00.00-3, 30.23.21.10-8, 30.23.71.35-4, 48.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego, papieru do drukowania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek (PO.0420.1.KD.2013).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: Przedmiotem Części II zamówienia jest dostawa: - oryginalnych, fabrycznie nowych, nie regenerowanych, nieużywanych i nieuszkodzonych, oryginalnie zapakowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wyszczególnionych poniżej, - papieru biurowego białego do drukowania formatu A-4 wyszczególnionego poniżej. 1. Toner do drukarki HP LJ M2727 (większa pojemność) - 30 szt.; 2. Toner do drukarki HP CLJ CP 2025 Black - 10 szt.; 3. Toner do drukarki HP CLJ CP 2025 Cyan - 10 szt.; 4. Toner do drukarki HP CLJ CP 2025 Magenta - 10 szt.; 5. Toner do drukarki HP CLJ CP 2025 Yellow - 10 szt.; 6. Toner do drukarki HP CLJ 3800 Black - 5 szt.; 7. Toner do drukarki HP CLJ 3800 Cyan - 2 szt.; 8. Toner do drukarki HP CLJ 3800 Magenta - 2 szt.; 9. Toner do drukarki HP CLJ 3800 Yellow - 2 szt.; 10. Bęben do drukarki OKI B 4400 - 2 szt.; 11. Toner do drukarki OKI B 410d - 10 szt.; 12. Bęben do drukarki OKI B 410d - 4 szt.; 13. Toner do drukarki OKI C 5850 Black - 10 szt.; 14. Toner do drukarki OKI C 5850 Cyan - 8 szt.; 15. Toner do drukarki OKI C 5850 Magenta - 8 szt.; 16. Toner do drukarki OKI C 5850 Yellow - 8 szt.; 17. Bęben do drukarki OKI C 5850 Black - 4 szt.; 18. Bęben do drukarki OKI C 5850 Cyan - 4 szt.; 19. Bęben do drukarki OKI C 5850 Magenta - 4 szt.; 20. Bęben do drukarki OKI C 5850 Yellow - 4 szt.; 21. Toner do drukarki OKI C 3100 Black - 2 szt.; 22. Bęben do drukarki Lexmark e260d/x264dn - 4 szt.; 23. Toner do drukarki Xerox Phaser 5550 dn - 3 szt.; 24. Bęben do drukarki Xerox Phaser 5550 dn - 2 szt.; 25. Taśma do drukowania do drukarki OKI 3321 - 20 szt.; 26. Papier do drukowania A4 - 500 ryz (1 ryza = 500 arkuszy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4, 30.12.51.00-2, 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.