eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚremDostawy opału dla mieszkańców gminy Śrem w okresie od października do grudnia 2007r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-08

Śrem: Dostawy opału dla mieszkańców gminy Śrem w okresie od października do grudnia 2007r.
Numer ogłoszenia: 186436 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie, ul. Mickiewicza 40, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2836107, fax 061 2833989.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opssrem.lap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy opału dla mieszkańców gminy Śrem w okresie od października do grudnia 2007r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy węgla gat. - orzech i groszek dla mieszkańców gminy Śrem w okresie od października do grudnia 2007r. zgodnie z zestawieniami zbiorczymi przez Zamawiającego, na każdorazowe żądanie Zamawiającego do górnej granicy określonej w umowie z Wykonawcą. 2. W formularzu ofertowym należy podać ostateczną kwotę jednostkową za 1 tonę węgla - orzech i groszek wraz z dowozem - netto + obowiązujący podatek VAT, (wypełnić załącznik Nr 1 do SIWZ). Podana cena jest ceną ryczałtową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.11.00.00 - Węgiel Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.11.00 - Węgiel (minerał) Oryginalny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi transportu lądowego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ww. ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie następujące dokumenty kwalifikacyjne: 1. Formularz ofertowy wraz z wypełnionymi załącznikami ( załącznik nr 1): 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań ustawowych art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z uwzględnieniem art. 24 dot. powodów wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji). 3. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię licencji na przewóz materiałów w celach zarobkowych. 4. Wyciąg z rejestru firmy potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi przetargu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy obejmującej cały zakres zamówienia określony w Specyfikacji ( załącznik nr 3)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: poczta@opssrem.lap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: poczta@opssrem.lap.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie, przy ul. Mickiewicza 40, 63-100 Śrem.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.