eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Programu aktywności lokalnej dla rodziców wychowujących dzieci niepełnosprawne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-13

Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Programu aktywności lokalnej dla rodziców wychowujących dzieci niepełnosprawne
Numer ogłoszenia: 186450 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Królewska 3, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81888 04 92, faks 81888 04 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.pulawy.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Programu aktywności lokalnej dla rodziców wychowujących dzieci niepełnosprawne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych wraz z kursem pomocy przedmedycznej, grupą wsparcia a także poradnictwem prawnym podczas 9 - dniowego wyjazdu dla 47 uczestników wyjazdu łącznie z zakwaterowaniem, ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków, wyżywieniem, dowozem z Puław do miejsca zakwaterowania i zapewnieniem powrotu. Uczestnicy wyjazdu to 20 uczestników programu (osoby dorosłe w wieku 27-56 lat) i 24 dzieci uczestników programu w wieku 2-18 lat (w tym 15 dzieci niepełnosprawnych tj. z orzeczoną niepełnosprawnością lub stopniem niepełnosprawności, z różnymi dysfunkcjami m.in. z chorobami neurologicznymi, dysfunkcją narządu słuchu, mowy, ruchu i z ogólnego stanu zdrowia) oraz 3 osoby dorosłe (małżonkowie uczestników w wieku 33-60 lat). Łącznie 14 rodzin. Liczba uczestników wyjazdu może ulec zmianie w granicach do 15% in minus. 1) Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega, że miejscem realizacji zamówienia ma być miejscowość nadmorska położona na obszarze województwa pomorskiego, z wyłączeniem terenu miasta Jastrzębia Góra - przy czym odległość ośrodka tj. miejsca zakwaterowania uczestników do morza nie może przekraczać 1000m. Ośrodek winien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. 2) Termin realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega, że zamówienie ma być zrealizowane w okresie pomiędzy 1 lipca 2013r. a 14 lipca 2013r. 3) Rodzaj zajęć oraz wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: Podczas wyjazdu szkoleniowego wykonawca ma zrealizować następujące zajęcia oraz zagadnienia tematyczne: a) Trening kompetencji i umiejętności społecznych - radzenie sobie z własnymi uczuciami w kontekście wychowania dziecka niepełnosprawnego oraz sposoby pomagania dziecku w radzeniu sobie z trudnymi emocjami, - wzmacnianie mocnych stron dziecka, - opieka nad dzieckiem niepełnosprawnym; b) Kurs pomocy przedmedycznej Program kursu pierwszej pomocy powinien obejmować omawianie postępowania m.in: przy padaczce, utracie przytomności, zadławieniu, ranach różnego rodzaju, nagłym zatrzymaniu krążenia lub oparzeniach, czyli takich schorzeniach i urazach, na jakie możemy się natknąć w życiu codziennym, ze szczególnym uwzględnieniem niepełnosprawności. Ponadto uczestnicy powinni nabyć wiedzę jak zabezpieczyć miejsce wypadku, a także zapoznać się z podstawowymi elementami ratownictwa drogowego. Ww. program ma pozwolić kursantom, po zakończonym szkoleniu, poradzić sobie w większości sytuacji, w których zdrowie lub życie są zagrożone. c)Grupa wsparcia - doskonalenie komunikacji w rodzinie; komunikacja werbalna i niewerbalna; - konsultacje dostosowane do potrzeb indywidualnych (zgłaszanych) każdej rodziny; - wyrabianie sposobów radzenia sobie w sytuacjach trudnych; - wzmacnianie poczucia własnej wartości poprzez dzielenie się z innymi swoim doświadczeniem d) Poradnictwo prawne - poradnictwo prawne z zakresu prawa rodzinnego, - poradnictwo prawne z zakresu praw i uprawnień oraz ulg dla osób niepełnosprawnych z wyszczególnieniem wsparcia rodzin wychowujących dzieci niepełnosprawne 4) Sposób prowadzenia szkolenia oraz czas trwania poszczególnych zajęć: a) Trening kompetencji i umiejętności społecznych W zajęciach tych biorą udział jedynie uczestnicy programu. Zajęcia mają być realizowane w formie grupowej. Łącznie podczas wyjazdu szkoleniowego wykonawca ma zrealizować 12 godzin zajęć, przy czym 1 godzina zajęć to 45 minut. Po każdych 2 godzinach zajęć wykonawca ma zapewnić 15 minut przerwy. b) Kurs pomocy przedmedycznej Kurs ma być realizowany w formie grupowej. Udział w nich ma wziąć 23 osoby tj. 17 uczestników programu, 3 dzieci i 3 współmałżonków uczestników. Czas trwania zajęc to łącznie 6 godzin, przy czym 1 godzina dydaktyczna to 45 minut. c) Grupa wsparcia Zajęcia mają być realizowane w formie grupowej. Na potrzeby tych zajęć uczestnicy wyjazdu - rodziny (wraz z dziećmi) zostaną przez wykonawcę podzieleni na 2 grupy. Czas trwania zajęć to po 10 godzin dla każdej z grup, przy czym 1 godzina grupy wsparcia to 45 minut zegarowych. d) Poradnictwo prawne Zajęcia mają być prowadzone w formie indywidualnej. Udział w nich bierze 20 uczestników programu. Z każdym z uczestników wykonawca ma przeprowadzić po 2 godziny poradnictwa, przy czym 1 godzin a poradnictwa prawnego to 45 minut zegarowych. 5) Wymagane minimalne kwalifikacje kadry prowadzącej zajęcia: a) Trening kompetencji i umiejętności społecznych Zajęcia powyższe mają być prowadzone przez minimum 1 osobę, która posiadać ma co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku psychologia oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako psycholog i aktualnie wykonuje zawód psychologa. b) Kurs pomocy przedmedycznej Kurs ma być prowadzony przez minimum 2 osoby, z których każda posiadać ma wykształcenie co najmniej wyższe o kierunku medycyna lub wykształcenie co najmniej policealne o kierunku ratownik medyczny. c) Grupa wsparcia Zajęcia powyższe mają być prowadzone przez minimum 1 osobę, która posiadać ma co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku psychologia oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako psycholog i aktualnie wykonuje zawód psychologa. d) Poradnictwo prawne Zajęcia mają być prowadzone przez minimum 1 osobę, która ma posiadać co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku prawo. 6) Inne wymagania jakie ma spełnić wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia: Zamawiający zastrzega, że wykonawca nie może pobierać od uczestników żadnych dodatkowych opłat. Wykonawca ma zapewnić oraz wliczyć w koszt zamówienia dla wszystkich uczestników wyjazdu: 6.1) transport 2 autokarami ze sprawną klimatyzacją z Puław do miejsca zakwaterowania oraz przywóz uczestników do Puław, pojazd ma być wyposażony w WC; wykonawca ma zapewnić odpowiedni transport dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich; 6.2) pełne wyżywienie - 4 posiłki dziennie, tj. śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację dla wszystkich uczestników wyjazdu tj. dla 47 osób, przy czym w dniu dowozu uczestników wykonawca ma zapewnić co najmniej obiad i kolację, a w dniu powrotu co najmniej śniadanie i obiad; 6.3) bazę noclegową: - zakwaterowanie uczestników wyjazdu w domu wczasowym, pensjonacie lub hotelu w jednym lub w więcej budynkach położonych obok siebie, - zakwaterowanie uczestników w pokojach: 2 pokoje 2-osobowe, 6 pokoi 3-osobowych, 5 pokoi 4-osobowych i 1 pokoju 5-osobowym; pokoje mają być dostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich wraz z dostosowaną łazienką i toaletą - wszystkie pokoje mają być z pełnym węzłem sanitarnym (łazienkami i toaletami) oraz wyposażone w ręczniki, w czajnik elektryczny, w szklanki po 1 na osobę, - budynek ma być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, 6.4) opłatę klimatyczną, miejscową i inną związaną z pobytem uczestników wyjazdu za cały okres pobytu, jeśli jest wymagana, 6.5) materiały dydaktyczne/szkoleniowe niezbędne do realizacji zajęć dla 20 osób - uczestników programu biorących udział w Treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz materiały biurowe dla 26 osób biorących udział w Kursie pomocy przedmedycznej tj. po 1 notatniku A-4 i po 1 długopisie, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników. Wszystkie materiały szkoleniowe i biurowe wydawane uczestnikom winny być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnymi u Zamawiającego (logo PCPR w Puławach) oraz na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy). 6.6) serwis kawowy dla wszystkich uczestników podczas trwania zajęć grupowych (tj. co najmniej kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy, woda mineralna, ciastka), a dla dzieci w trakcie sprawowania nad nimi opieki przez wykonawcę zapewnione mają być co najmniej soki owocowe, ciastka, ciepła herbata, cukier; 6.7) suchy prowiant na drogę powrotną tj. co najmniej dla każdego uczestnika wyjazdu po: 2 kanapki, 1 batonie, 1/2 litra wody mineralnej niegazowanej; 6.8) ubezpieczenie uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania wyjazdu łącznie z podróżą (tj. na okres od wyjazdu z Puław do powrotu do Puław), 6.9) co najmniej 1 koordynatora wyjazdu - do zadań którego należeć będzie m.in. nadzór nad prawidłową realizacją Harmonogramu wyjazdu (harmonogram wyjazdu ma zawierać w szczególności plan każdego dnia wyjazdu z uwzględnieniem posiłków, szkoleń, zajęć, imprez o charakterze integracyjnym, a także godzin i czasu podróży), nadzór nad zaopatrzeniem uczestników w apteczkę pierwszej pomocy, zapoznanie uczestników z zasadami bezpieczeństwa oraz zapewnienie warunków do ich przestrzegania, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji, 6.10) sala szkoleniowa wyposażona w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć a w szczególności stoły, krzesła, tablicę, ekran projekcyjny, sala ma szkoleniowa być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, sala szkoleniowa, w której odbywały się będą zajęcia ma znajdować się w budynku miejsca zakwaterowania uczestników 6.11) zapewnienie dostępu do opieki medycznej tzn. zapewnienie przez wykonawcę dowozu uczestnika do przychodni zdrowia, w przypadku wystąpienia potrzeby udzielania pomocy lekarskiej lub pielęgniarskiej, 6.12) zapewnienie uczestnikom wyjazdu dostępu do bazy rekreacyjnej, w tym dostępu do sali/świetlicy wyposażonej w TV oraz zapewnienie uczestnikom wyjazdu obsługi kulturalno-oświatowej, programów integracji społecznej tj. co najmniej 1 ognisko z pieczeniem kiełbasek lub grillowanie i co najmniej 1 kilkugodzinna wycieczka do miejscowości atrakcyjnej turystycznie położonej nie dalej niż 30 km od miejsca zakwaterowania 6.13) opiekę nad 23 dziećmi uczestników programu na czas trwania ich zajęć, którą sprawować mają co najmniej 2 osoby jednocześnie, z których każda z osobna posiadać ma minimum wykształcenie średnie i uprawnienia wychowawcy kolonijnego; do obowiązków opiekunów naleć ma w szczególności zapewnienie dzieciom opieki oraz zorganizowanie dla nich zajęć grupowych o charakterze rekreacyjnym; 6.14) każdy z uczestników zajęć ma otrzymać zaświadczenia o uczestnictwie odrębne dla każdego rodzaju zajęć tj. zaświadczenie o uczestnictwie w Treningu kompetencji i umiejętności społecznych, zaświadczenie o uczestnictwie w Kursie pomocy przedmedycznej, zaświadczenie o uczestnictwie w Grupie wsparcia, zaświadczenie o uczestnictwie w Poradnictwie prawnym. Wszystkie zaświadczenia mają być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS, i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnymi u Zamawiającego (logotyp PCPR w Puławach) oraz na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 80.56.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli wykonawca wykaże, że - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie co najmniej 2 usługi szkoleniowe w formie wyjazdowej z zapewnieniem zakwaterowania i wyżywienia, o wartości brutto minimum 50 000,00 zł każda. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony ww. warunek, jeżeli wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia udział minimum 7 osób tj.: - minimum 1 osoby, która posiadać ma co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku psychologia oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako psycholog i aktualnie wykonuje zawód psychologa (do prowadzenia Treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz Grupy wsparcia), oraz - minimum 2 osób, z których każda posiadać ma wykształcenie co najmniej wyższe o kierunku medycyna lub wykształcenie co najmniej policealne o kierunku ratownik medyczny ( do prowadzenia Kursu pomocy przedmedycznej), i - minimum 1 osoby, która ma posiadać co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku prawo (do prowadzenia Poradnictwa prawnego), oraz - co najmniej 2 osób, z których każda z osobna posiadać ma minimum wykształcenie średnie i uprawnienia wychowawcy kolonijnego (do sprawowania opieki nad dziećmi uczestników programu), a także - minimum 1 osoby, która pełnić będzie funkcję koordynatora wyjazdu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, polegające na: a)zmianie terminu realizacji zamówienia, jednak w granicach czasowych określonych w SIWZ - w przypadku klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z oferty, b)zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwią wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań, c)zmianie warunków płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych instytucji wdrażającej dotyczących realizacji projektu, d)zmianie osób, przy pomocy których wykonawca realizować będzie zamówienie, wynikającej z ważnych przyczyn wskazanych przez wykonawcę, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowane przez wykonawcę w to miejsce osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy lecz jedynie pisemnej zgody zamawiającego, e)zmianie miejsca realizacji usługi, z zastrzeżeniem że proponowane w zamian miejsce spełnia warunki określone w SIWZ, zmiana taka jest możliwa jedynie po uprzednim wyjaśnieniu i udokumentowaniu przez wykonawcę przyczyn dokonania zmiany, a przyczyny te nie leżą po stronie wykonawcy i nie mogły być wcześniej przez niego przewidziane, f)zmianie w zakresie podwykonawstwa wyłącznie w sytuacji gdy konieczność jej dokonania wynika z ważnych i niemożliwych wcześniej do przewidzenia przyczyn oraz jest niezbędna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym dokonana przez wykonawcę zmiana w powyższym zakresie bez zgody zamawiającego może skutkować rozwiązaniem przez zamawiającego niniejszej umowy ze skutkiem natychmiastowym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Królewska 3, 24-100 Puławy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 09:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Królewska 3, 24-100 Puławy, sekretariat - pok. nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - Projekt systemowy Samodzielni - nie sami jest współfinansowany przez UE w ramach Priorytetu VII promocja integracji społecznej Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani udzielenia zamówień uzupełniających ani wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.