eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówKonserwacja pomieszczeń polegająca na wykonaniu robót malarskich i posadzkarskich w budynku Nr 1 w Rzeszowie, ul. Lwowska 4

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-23

Rzeszów: Konserwacja pomieszczeń polegająca na wykonaniu robót malarskich i posadzkarskich w budynku Nr 1 w Rzeszowie, ul. Lwowska 4
Numer ogłoszenia: 186614 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86307 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja pomieszczeń polegająca na wykonaniu robót malarskich i posadzkarskich w budynku Nr 1 w Rzeszowie, ul. Lwowska 4.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty konserwacyjne polegające na wykonaniu robót malarskich i posadzkarskich w budynku Nr 1 w Rzeszowie, ul. Lwowska 4. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem budynku i inspektorem nadzoru sporządzi harmonogram kolejności wykonywania prac. - wymienione zostaną skrzydła drzwiowe wewnętrzne płytowe pełne na nowe w ilości 3 szt. w pomieszczeniach podanych w przedmiarze robót oraz zostaną wymalowane ościeżnice drzwiowe, - przygotowana zostanie powierzchnia sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi do malowania (zeskrobanie odstającej farby, zagruntowanie powierzchni sufitów i ścian, wyrównanie powierzchni sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi przez poszpachlowanie nierówności), - malowanie farbą emulsyjną dwukrotnie powierzchni sufitów, - malowanie farbą emulsyjną dwukrotnie powierzchni ścian, Przed rozpoczęciem robót należy usunąć ze ścian wszystkie wystające gwoździe, wkręty itp. Należy zabezpieczyć folią posadzki, okna, w celu ochrony przed zabrudzeniem. W celu naprawienia powierzchni tynków wewnętrznych ścian i sufitów pomieszczeń należy w pierwszej kolejności przystąpić do zeskrobania starych powłok malarskich, następnie należy zmyć powierzchnię sufitów i ścian, zaprawić występujące na powierzchni tynków zarysowania i pęknięcia. Po dokonaniu przygotowania powierzchni sufitów i ścian przystąpić do szpachlowania. Następnie przystąpić do malowania dwukrotnie farbą emulsyjną powierzchni sufitów i ścian. - dwukrotne malowanie grzejników radiatorowych i rur centralnego ogrzewania, - dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej. - w pomieszczeniach wyszczególnionych w przedmiarze robót zostaną wykonane prace konserwacyjne istniejących posadzek poprzez ułożenie płyt panelowych i montaż listew podłogowych - na korytarzach i w pomieszczeniach wyszczególnionych w przedmiarze robót zostaną wymienione pionowe listwy ochronne narożnikowe oraz zamontowane zostaną poziome listwy ścienne ( brudowniki) W przedsionku oraz na klatce schodowej: - przygotowanie podłoża pod wykonanie wyprawy ścian z tynku akrylowego (mozaiki), - wykonanie wyprawy szlachetnej z tynku akrylowego (mozaika) ziarno grub. 1-1,5mm, Udrożnienie istniejących kanałów wentylacyjnych w węzłach sanitarnych i wymiennikowni: - sprawdzenie i odgruzowanie kanałów, obsadzenie kratek wentylacyjnych W przypadku wystąpienia trudności technicznych w udrożnieniu kanałów wentylacyjnych istnieje możliwość zastosowania wentylacji typu Z. W pomieszczeniach na parterze: - wykute z muru zostaną stare kraty okienne - 3 szt. - obsadzone w otworach okiennych zostaną nowe kraty stalowe w ilości - 2 szt. otwierane i 1 szt. kraty stałe. Parametry krat: - kraty wykonać z pręta stalowego okrągłego fi 12mm - pręty pionowe odstęp w poziomie co 8 cm, - pręty poziome wykonane z płaskownika 45 x 6 mm - pręty poziome odstęp w pionie co 24 cm, - ramy krat wykonane z kątownika 45 x 45 x 5 mm - wokół każdej kraty, - ościeżnice kraty wykonane z kątownika stalowego równoramiennego 50 x 50 x 5mm, - zawiasy w kratach toczone, zabezpieczone przed możliwością wybicia czopa w przypadku otwierania krat na zewnątrz, - rama kraty ma przylegać do ościeża okiennego, - na kracie zamocowana siatka krepowana z drutu stalowego ocynkowanego grub. min. 1,5mm, oczko 25x25mm, - ramy kraty powinny być przymocowane (przyspawane) do kotw ściennych o średnicy minimum 10 mm, osadzonych w ścianie na głębokość minimum 100 mm, kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 480 mm na poziomych i pionowych krawędziach, - kraty otwierane będą miały zamontowane dwa uchwyty do zamykania krat na kłódki od wewnątrz. - podczas wykonywania robót należy sukcesywnie usuwać z placu budowy gruz i złom, - po zakończeniu robót uporządkować teren wokół budynku . Uwaga: Zdemontowane skrzydła drzwiowe, wykładziny podłogowe oraz uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Rzeszowie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 10). 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Budowlane ROMEX Roman Zawitkowski, ul. Dojazdowa 33, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81220,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85063,61

  • Oferta z najniższą ceną: 85063,61 / Oferta z najwyższą ceną: 128294,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.