eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDostawa ławek parkowych oraz koszy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-08

Gdynia: Dostawa ławek parkowych oraz koszy
Numer ogłoszenia: 186623 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6688328, fax 058 6622841.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl/bip/jednostki/info/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ławek parkowych oraz koszy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na: część 1 - dostawę ławek parkowych typu I - 18 szt., część 2 - dostawę ławek parkowych typu II -140 szt. oraz koszy do kompletu - 83 szt. część 3 - dostawę koszy betonowych z popielniczką - 8 szt. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części zamówienia lub na wszystkie części zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.15.12.00 - Ławki Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.36.00 - Ławki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3200,00 zł, w tym : Część 1 - 200,00 zł Część 2 - 3000,00 zł W przypadku składania oferty na część 1 i 2 oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne części. W przypadku składania oferty dla części 3 wpłata wadium nie jest wymagana..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali co najmniej: a) w przypadku składania oferty na część 1 - jedną dostawę ławek parkowych betonowych, popartą dokumentem potwierdzającym, że dostawa ta została wykonana należycie, b) w przypadku składania oferty na część 2, lub 2 i 3 lub 1 i 2 lub 1 i 2 i 3 - dwie dostawy ławek parkowych betonowych o wartości netto minimum 80.000,00 zł każda i jedną dostawę koszy betonowych, poparte dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie, c) w przypadku składania oferty na część 3 - jedną dostawę koszy betonowych, popartą dokumentem potwierdzającym, że dostawa ta została wykonana należycie, d) w przypadku składania oferty na część 1 i 3 - jedną dostawę ławek parkowych betonowych i jedną dostawę koszy betonowych poparte dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1 mogą spełniać łącznie, z zastrzeżeniem, że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia-nie spełnia), na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w treści formularza OFERTA 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty : 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 1.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 1.3 Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda : wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do siwz, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez tego wykonawcę, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu w ww. zakresie . 3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: a) Złożyć Formularz OFERTA, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. b) Złożyć Formularz cenowy wg wzoru formularza Zamawiającego na wybrane przez siebie części zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w : 4.1) pkt 1.1, 1.2 i 1.3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa wyżej pkt 4.1) lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa wyżej pkt 4.1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument, w przypadku pkt 4.1) lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w przypadku pkt 4.1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip/zamowienia/5118_.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. 116 lub za zaliczeniem pocztowym, za opłatą w wysokości 10,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 17.11.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: OTWARCIE OFERT nastąpi w dniu 19.10.2007 r. , godz. 10.20 w siedzibie Zamawiającego: pokój nr 116. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: w sprawach merytorycznych : Małgorzata Minowska tel. (058) 668 20 82 w godz. 8.00 - 16.00; w sprawach proceduralnych : Ewa Jodłowska, tel. (058) 668 20 88 w godz. 8.00-16.00. Termin wykonania : pożądany.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA ŁAWEK PARKOWYCH TYPU I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 obejmuje dostawę ławek parkowych typu I : ławki z oparciem - 17 szt., ławki bez oparcia - 1 szt. Wymagania techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia: Dane techniczne ławki: Długość = 1800 - 2000 mm Szerokość = 450 - 650 mm Wysokość = 700 - 800 mm + element betonowy do wkopania w podłoże (dł. 400-500 mm) Wysokośc siedziska = 400-450 mm Dane techniczne listwy siedziska i oparcia: Długość = 1800 - 2000 mm Szerokość = 120 - 160 mm Grubość = 35 - 55 mm Materiał konstrukcji: Betonowe podpory wykonane z wibrowanego żelbetonu B30 wraz z zakotwiczonymi dyblami do montażu listew. Listwy siedziska i oparcia z drewna iglastego malowane 4 x impregnatem do drewna (lakierobejca), alternatywnie listwy z tworzywa sztucznego posiadające certyfikat PZH..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.12.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA ŁAWEK PARKOWYCH TYPU II ORAZ KOSZY DO KOMPLETU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 obejmuje dostawę ławek parkowych typu II oraz koszy do kompletu: ławki z oparciem - 140 szt., kosze - 83 szt. Wymagania techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia: - ławki typu II Dane techniczne ławki: Długość całkowita = 1800 -2000 mm Wysokość całkowita = 730 -750 mm Wysokość siedziska = 400- 450 mm Szerokość siedziska = 450 -500 mm Waga = 160 - 180 kg Dane techniczne listwy siedziska i oparcia: Długość = 1800 - 2000 mm Szerokość = 160 - 180 mm Grubość = 46-50 mm Materiały: Betonowe boki wykonane z betonu płukanego klasy B-30, zbrojonego, impregnowanego. Listwy siedziska i oparcia z drewna liściastego o grubości 46-50 mm, impregnowane i dwukrotnie kryte lakierem, kolor drewna z palety barw RAL - Redwood. Konstrukcja stalowa ( stal - profil zamknięty) do montażu desek 2x zabezpieczona farbą podkładową i dwukrotnie kryta farbami- - zgodnie z załączonym wzorem konstrukcji szkieletu stalowego do siwz Ławka przystosowana do postawienia na podłożu betonowym. -kosze do kompletu Dane techniczne kosza pojemność : 50 l - 60 l Materiały Kosz szęściokątny wykonany z betonu płukanego klasy B-25 (zbrojony i impregnowany) z elementami drewnianymi, współgrający z ławkami typu II, drewno sosnowe o grubości 48 mm, wyposażony w sześciokątny pojemnik z blachy ocynkowanej z popielniczką. Przystosowany do postawienia na podłożu betonowym. Ławki typu II i kosze są przeznaczone do postawienia wzdłuż Bulwaru Nadmorskiego, w miejscu gdzie będą narażone na silne działanie wiatru i fal morskich..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.12.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA KOSZY BETONOWYCH Z POPIELNICZKĄ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 obejmuje dostawę koszy betonowych z popielniczką - 8 szt. Wymagania techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia: Dane techniczne kosza Pojemność: 70 l Materiały Kosz o ścianach zewnętrznych w kształcie sześciokąta lub ośmiokąta, wykonany z betonu marki Rw 170 KG/cm2 (B-15) oraz żwiru płukanego, zbrojony stalą zbrojeniową, powierzchnia zewnętrzna pokryta kamykami z dodatkiem grysu białego lub białego i czarnego. Wkład 70 l wykonany z blachy ocynkowanej 0,5 mm z popielniczką.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.12.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.