eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDostawa mebli, krzeseł i foteli



Ogłoszenie z dnia 2025-03-11

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli, krzeseł i foteli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli, krzeseł i foteli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84c6ca81-f7d9-4924-8f7e-cf065788d051

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141121

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088585/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 Dostawa mebli, krzeseł i foteli.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.9.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szafa ubraniowa słupek pojedynczy 45x55x193cm 22
Łóżko z zagłówkiem i materacem 90 x 200 Lewy 6
Łóżko z zagłówkiem i materacem 90 x 200 Prawy 6
Krzesło Wysokość – 86 cm; wysokość siedziska – 47 cm; szerokość 57 cm, głębokość 56 cm. 20
Stół rozkładany okrągły fi 102 cm, po rozłożeniu 102 x 142, wysokość 76 cm blat 25mm 10
Kanapa rozkładana z pojemnikiem szara 220x94 cm, powierzchnia spania 139x196 cm 10
Stolik nocny, z płyty wiórowej laminowanej wysokość 42 cm, szerokość 40 cm, głębokość 40 cm 10
Wieszak z szafką na buty dąb sonoma, szuflada, i dwie półki na buty, prowadnice kulkowe, uchwyty i wieszaki metalowe.
Głębokość 35 cm
Szerokość 50 cm
Wysokość 180 cm 6

4.2.6.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzesła

39113100-8 - Fotele

39141300-5 - Szafy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, poprzez złożenie jednostronnego oświadczenia w formie pisemnej, z uprawnienia polegającego na zwiększeniu ilości Mebli zamawianych w ramach Umowy, do maksymalnie 50% wynagrodzenia Wykonawcy określonego w ust. 1, obowiązującego w dniu złożenia oświadczenia o skorzystaniu z te-go uprawnienia („Opcja”). Uprawnienie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może być wykonywane wielokrotnie, aż do osiągnięcia wysokości 50% wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia pierwszego oświadczenia. Z uprawnienia tego Zamawiający może skorzystać w przypadku zaistnienia po jego stronie potrzeby na zamówienie dodatkowych produktów wchodzących w skład Przedmiotu Umowy, w ilości nieprzewidzianej w pierwotnej treści zamówienia. Skorzystanie z Opcji powoduje wyłącznie zmianę w za-kresie wskazanym w zd. 1 niniejszego ustępu oraz zwiększenie maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1. W przypadku skorzystania z Opcji, postanowienia Umowy stosuje się bezpośrednio do zwiększonego zakresu zamówienia, a kwota, o której mowa w ust. 1, ulega odpowiedniemu zwiększeniu

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Zestaw przedpokojowy z panelami, składający się z szafki na buty z siedziskiem, dwoma półkami i schowkiem, oparcia z paneli tapicerowanych oraz wieszaka z półką 80x36x185 cm 5
2 Szafa ubraniowa z lustrem i lamelami Płyta laminowana gr. 16mm z pbrzeżem ABS, kolor dąb artisan, uchwyty metalowe czarne, 2 drzwi uchylne, 2 szuflady, wyposażona w drążek oraz 5 półek
51x105x200cm 5
3 Stolik kawowy S fi60 Blat laminowany w kolorze dąb, okrągły z półką, postawa metalowa czarna, wysokosć 45cm blat 25mm 10
4 Fotel szary welur stelaż jasny dąb z litego drewna 10
5 Krzesła, tapicerowane. Wysokość – 86 cm; wysokość siedziska – 47 cm; szerokość 57 cm, głębokość 56 cm. 25
6 Stół do jadalni 80 x 140 cm blat 36mm 5
7 Kanapa rozkładana z pojemnikiem szara 220x94cm, powierzchnia spania 139x196cm 5
8 Szafka RTV 120cm typu, 120x54x40 cm 5
9 Lustro wiszące 65x150 cm 5
10 Tapczan jednoosobowy z pojemnikiem, i zagłówkiem, tkanina welur szary, materac piankowy średnio- twardy gr.10cm powierzchnia spania 90x195cm wym.: 198x93x55cm 20
11 Szafka nocna Szerokość 45,6 Wysokość 40 Głębokość 38,8 15
12 Szafa na wymiar dąb artisan, wyposażona w drążek i dwie półki, okucia cichy domyk, uchwyty metalowe czarne. Wym.: 60x105x203,5 cm
Wykonawca dokona ostatecznego pomiaru w/w szafy do zabudowy 10
13 Półsłupek łązienkowy83x30x35cm 5

4.2.6.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39141300-5 - Szafy

39136000-4 - Wieszaki na odzież

39113100-8 - Fotele

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, poprzez złożenie jednostronnego oświadczenia w formie pisemnej, z uprawnienia polegającego na zwiększeniu ilości Mebli zamawianych w ramach Umowy, do maksymalnie 50% wynagrodzenia Wykonawcy określonego w ust. 1, obowiązującego w dniu złożenia oświadczenia o skorzystaniu z te-go uprawnienia („Opcja”). Uprawnienie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, mo-że być wykonywane wielokrotnie, aż do osiągnięcia wysokości 50% wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia pierwszego oświadczenia. Z uprawnienia tego Zamawiający może skorzystać w przypadku zaistnienia po jego stronie potrzeby na zamówienie dodatkowych produktów wchodzących w skład Przedmiotu Umowy, w ilości nieprzewidzianej w pierwotnej treści zamówienia. Skorzystanie z Opcji powoduje wyłącznie zmianę w za-kresie wskazanym w zd. 1 niniejszego ustępu oraz zwiększenie maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1. W przypadku skorzystania z Opcji, postanowienia Umowy stosuje się bezpośrednio do zwiększonego zakresu zamówienia, a kwota, o której mowa w ust. 1, ulega odpowiedniemu zwiększeniu

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu dostaw (załącznik nr 10 - dotyczy części I i II), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy i zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna:
Część I-minimum dwie dostawy mebli, krzeseł i foteli na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto każda, wraz z dowodami, czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Część II-minimum dwie dostawy mebli, krzeseł i foteli na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto każda, wraz z dowodami, czy te dostawy zostały wykonane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

dotyczy I i II części postępowania:
a) Atest (świadectwo) badań wytrzymałościowych na krzesła
b) PN-EN ISO 12945-2
- klasa 5 oznacza maksymalną odporność na pilling tj. brak występowania zmian
c) PN-EN ISO 12947-2:2017-02
- Badania w cyklu 100000
- Klasa odporności A
d) atest higieniczny E-1 na płytę wiórową oraz obrzeża
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu aktualne certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające oferowane meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

dotyczy I i II części postępowania:
a) Atest (świadectwo) badań wytrzymałościowych na krzesła
b) PN-EN ISO 12945-2
- klasa 5 oznacza maksymalną odporność na pilling tj. brak występowania zmian
c) PN-EN ISO 12947-2:2017-02
- Badania w cyklu 100000
- Klasa odporności A
d) atest higieniczny E-1 na płytę wiórową oraz obrzeża
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu aktualne certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające oferowane meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany w umowie § 10 umowy załączonej do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-20 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.