To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-03
Białopole: Dostawa armatury sanitarnej, mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego, tablic interaktywnych w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych.
Numer ogłoszenia: 186790 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146216 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Białopole, ul. Chełmska 1, 22-135 Białopole, woj. lubelskie, tel. 082 5682204, 5682286, faks 082 5682286.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa armatury sanitarnej, mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego, tablic interaktywnych w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa armatury sanitarnej, mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego, tablic interaktywnych w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych . 2.Projekt realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej , Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3.Przedmiot zamówienia składa się z czterech części: Część I: Dostawa wyposażenia niezbędnego do dostosowania pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych zgodnie z zestawieniem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, kod CPV: 44.41.10.00-4 Wyroby sanitarne, 39.22.40.00-8 - Miotły szczotki i inne artykuły różnego rodzaju. Część II Dostawa mebli do oddziałów przedszkolnych zgodnie z zestawieniem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, Kod CPV: 39.10.00.00-3 Meble Dostarczone przez Wykonawcę meble muszą spełniać wymagania: - PN-EN 1729-1 październik 2007 - Meble - Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych Część 1: Wymiary funkcjonalne - PN - EN 1729 - 2 październik 2007 - Meble - Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych Część 2: Wymagania bezpieczeństwa i metody badań. Część III Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych zgodnie z zestawieniem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ, Kod CPV 39.16.21.00-6 - Pomoce dydaktyczne., 37.00.00.00-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne Część IV: Dostawa sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego, tablic interaktywnych zgodnie z zestawieniem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ Kod CPV 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy, 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny, 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny. 4. Zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 Ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) dostawa sprzętu komputerowego (drukarka) na rzecz placówek oświatowych opodatkowana jest stawką podatku 0%. Wyłoniony wykonawca otrzyma stosowne zamówienie potwierdzone przez organ nadzorujący daną placówkę oświatową, celem przekazania kopii do właściwego Urzędu Skarbowego. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - liczba części 4. 6.Podane ceny w ofercie za dostarczoną armaturę sanitarną, meble, zabawki , pomoce dydaktyczne oraz sprzętu komputerowy, elektroniczny i multimedialny, tablice interaktywne niezbędne do przeprowadzenia zajęć z dziećmi w ramach projektu powinny zawierać wszystkie koszty, w tym m.in.: dostarczenia do poszczególnych Szkół, załadunku, rozładunku przedmiotu zamówienia, ubezpieczenia transportu do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar. 7. Wszystkie meble, pomoce, zabawki sprzęt i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych na potrzeby oddziałów przedszkolnych. Dostarczone towary (produkty) muszą posiadać aktualne atesty, certyfikaty, lub deklaracje zgodności producentów na podstawie pozytywnych badań przeprowadzonych w laboratoriach posiadających akredytacje Polskiego Centrum Akredytacji i spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 8.Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie towaru, należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardach jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., 907 ze zm.), Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. towaru o nie gorszych parametrach technicznych i standardach jakościowych (towar równoważny). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 29 ust. 3 tejże ustawy). Wskazanie producenta, nazwy firm i nazw własnych przedmiotu zamówienia służy jedynie określeniu parametrów zamawianego asortymentu, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. 9.Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar na okres 2 lat od daty odbioru sprzętu przez Zamawiającego. 10.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom. Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzył Podwykonawcom. 11.Odbioru ilościowego i jakościowego dokona pracownik Zamawiającego. Wszelkie zakwestionowane produkty zostaną ujęte w protokole przyjęcia i muszą być wymienione w ciągu 3 dni.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4, 39.10.00.00-3, 39.22.40.00-8, 39.16.21.00-6, 37.00.00.00-8, 30.23.60.00-2, 31.71.00.00-6, 32.32.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej , Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego, tablic interaktywnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTEMY NAUCZANIA I PREZENTACJI INTERAKTYWNYCH SYNAPIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SYSTEMY NAUCZANIA I PREZENTACJI INTERAKTYWNYCH SYNAPIA SP. Z O.O.
- Systemy Nauczania i Prezentacji Interaktywnych SYNAPIA Sp. z o.o.,, ul. Gdańska 80, 90-613 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31251,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26832,16
Oferta z najniższą ceną: 26832,16 / Oferta z najwyższą ceną: 66944,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach.
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Zakup, dostawa, wniesienie, złożenie i montaż mebli stanowiących wyposażenie pracowni oraz internatu Branżowego Centrum Umiejętności - SPEDYCJA
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- Dostawa różnych środków czystości, dezynfekcyjnych i chemicznych z podziałem na części
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.