To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-02
Wieliczka: Przebudowa i nadbudowa istniejącego domu ludowego w miejscowości Śledziejowice
Numer ogłoszenia: 187297 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143263 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 263 41 00, faks 12 278 68 60.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i nadbudowa istniejącego domu ludowego w miejscowości Śledziejowice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i nadbudowa istniejącego domu ludowego wraz z przebudową wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych na działce nr 239 i 238 w miejscowości Śledziejowice, gm. Wieliczka, które należy wykonać zgodnie dołączonymi do SIWZ: dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót. Parametry budynku: Powierzchnia zabudowy = 365,10 m2 Powierzchnia użytkowa = 467,43 m2 Powierzchnia całkowita = 598,76 m2 Kubatura budynku = 2.725,00 m3 Wysokości budynku do kalenicy średnia = 10,32 m Kondygnacje nadziemne = 2 kond. 3.2. Do obowiązków Wykonawcy w ramach wynagrodzenia należy również: 1. Protokolarne przejęcie terenu budowy od Zamawiającego; 2. Oznakowanie, organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy; 3. Zabezpieczenie terenu budowy poprzez jego trwałe ogrodzenie; 4. Zainstalowanie dla potrzeb budowy liczników zużycia wody i energii oraz ponoszenie kosztów ich zużycia w okresie realizacji robót; 5. Odtworzenie i przywrócenie stanu pierwotnego terenów zajętych pod inwestycję, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu; 6. Usuwanie w określonym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru terminie wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości; 7. Stałego nadzoru i obsługi geodezyjnej, prowadzonej dla wszystkich robót przez podmiot posiadający w tym zakresie stosowne uprawnienia; 8. Ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej oraz poniesienie pełnej odpowiedzialności z tego tytułu na cały okres realizacji zamówienia do wysokości minimum wartości brutto podpisanej umowy. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kopię w/w ubezpieczenia. Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 9. Ochrony placu budowy w czasie realizacji zadania; 10. Wykonanie wszelkich wymaganych w trakcie realizacji i do odbioru badań laboratoryjnych potwierdzających uzyskanie dla badanych elementów parametrów technicznych wymaganych dokumentacją budowlaną i specyfikacjami technicznymi. Badania laboratoryjne muszą być wykonywane przez uprawnione laboratoria niezależne w stosunku do wykonawcy; 11. Wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektora(ów) Nadzoru; 12. Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorami Nadzoru tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót; 13. Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia przekazania placu budowy; 14. Opracowania przed rozpoczęciem robót planu BIOZ, który zostanie przedstawiony do akceptacji Inspektorowi Nadzoru; 15. Przestrzeganie zasad BHP oraz planu BIOZ; 16. Przygotowanie dokumentów oraz złożenie zawiadomienia o rozpoczęciu budowy/robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego; 17. W dniu podpisania umowy przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające uprawnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia np. Kierownika budowy zgodnie z projektem umowy; 18. Najpóźniej na 14 dni przed terminem rozpoczęcia prac budowlanych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego oświadczenie o konieczności lub braku konieczności zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych do właściwego inspektora pracy, zgodnie z §3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budo wlanych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401); 19. Uczestniczenie w naradach z Zamawiającym Kierownika Budowy, który przedstawi zaawansowanie robót oraz sprawy, które wymagają rozstrzygnięcia przez Inspektora Nadzoru i przez Zamawiającego; 20. Dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru; 21. Zagospodarowanie powstałych podczas prowadzenia robót odpadów. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21); 22. Wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane; 23. Wykonanie na polecenie Inspektora Nadzoru prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego 24. Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych (minimum jeden raz na rok); 25. Usuwanie wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych. 3.3. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia prac jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca. 3.4. Podstawą wystawienia faktury końcowej będzie podpisany przez Zamawiającego, Inspektora Nadzoru i Wykonawcę oraz innych osób uczestniczących w odbiorze protokół odbioru końcowego robót. 3.5. Zgłaszając wykonane roboty do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1. pozwolenie na użytkowanie obiektu, wypełnione dzienniki budowy, 2. wyniki wszystkich badań laboratoryjnych wykonywanych w czasie realizacji kontraktu, 3. deklaracje zgodności wbudowanych materiałów i urządzeń - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2004 r. Nr 198, poz. 2041 ze zm.), 4. udzieloną pisemną gwarancję na wykonane prace i wbudowane materiały, 5. dokumentację powykonawczą obiektu budowlanego wraz ze wszystkimi zmianami dokonanymi w toku budowy, potwierdzonymi przez Kierownika budowy, Inspektora nadzoru autorskiego i Inspektora nadzoru inwestorskiego, 6. wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, instrukcje użytkowania, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami, 7. protokoły odbiorów przyłączeń do sieci podpisane przez właścicieli tych sieci. 8. pozostałe dokumenty potwierdzające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Odbioru końcowego robót dokonuje Zamawiający w obecności Inspektora Nadzoru i Kierownika Budowy przy udziale innych osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia ich do odbioru. Zamawiający może podjąć decyzję o przerwaniu czynności odbioru końcowego, jeżeli w czasie tych czynności ujawniono istnienie wad, które uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem - aż do czasu usunięcia wad. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane, konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w SIWZ i jego załącznikach materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie zastosowane materiały muszą być zgodne z wymogami Ustawy o wyrobach budowlanych wg. której materiał nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany znakiem CE albo umieszczony jest przez Komisję Europejską w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej albo jest oznakowany znakiem budowlanym (B). Materiały nie odpowiadające wymaganiom jakościowym jak również przeterminowane nie mogą być stosowane. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 5 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Zamawiający ustala, że obowiązującym rodzajem wynagrodzenia w przedmiotowym zamówieniu jest wynagrodzenie ryczałtowe. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, wynikające wprost z dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznej wykonania i i odbioru robót, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. W cenie ryczałtowej należy uwzględnić wszystkie elementy nieprzewidziane, ale konieczne do wykonania robót, w tym także element ryzyka obejmujący przykładowo koszty: - podatku VAT - robót geodezyjnych - robót budowlanych objętych ofertą - robót przygotowawczych i porządkowych, - zagospodarowania i dozoru zaplecza oraz placu budowy, - za zużyte media, - składowania, wywozu i utylizacji odpadów, - doprowadzenia terenu budowy po zakończeniu robót do należytego stanu i porządku, - inwentaryzacji geodezyjnej i technicznej, - niekorzystne warunki atmosferyczne, a także koszty wszystkich innych robót i opłat bez których zdaniem wykonawcy realizacja zamówienia byłaby niemożliwa. CPV: 45215000-7 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jan Palej ZAKŁAD USŁUGOWY REMONTOWO - BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
Jan Palej ZAKŁAD USŁUGOWY REMONTOWO - BUDOWLANY
- Zakład Usługowy Remontowo - Budowlany Jan Palej, ul. Łany 15, 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1301053,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 849993,18
Oferta z najniższą ceną: 849993,18 / Oferta z najwyższą ceną: 1148587,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- "Dostawa drewna: część II - impregnowana tarcica i drewno kantowe, podkłady wąskotorowe"
- Kompleksowa opieka i wsparcie techniczne nad infrastrukturą informatyczną Powiatowego Parku Rozwoju Sp. z o.o. w Wieliczce
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- "Budowa tężni solankowej w miejscowości Bodzanów" w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.