eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DuklaRozbudowa istniejącej kotłowni gazowej wraz z przebudową wewnętrznej instalcji centralnego ogrzewania - Zespół Szkół Publicznych w Wietrznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-14

Dukla: Rozbudowa istniejącej kotłowni gazowej wraz z przebudową wewnętrznej instalcji centralnego ogrzewania - Zespół Szkół Publicznych w Wietrznie
Numer ogłoszenia: 187373 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącej kotłowni gazowej wraz z przebudową wewnętrznej instalcji centralnego ogrzewania - Zespół Szkół Publicznych w Wietrznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I . Przedmiot zamówienia : 1 Przebudowa istniejącej kotłowni gazowej 2.. Zmiana systemu centralnego ogrzewania z otwartego na system z naczyniem wzbiorczym przeponowym , 3. Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w kotłowni . II. Zakres prac obejmuje: - roboty rozbiórkowe instalacyjne, - roboty rozbiórkowe budowlane, - technologię kotłowni gazowej, - instalację gazową, - instalację elektryczną - roboty budowlane 1. Roboty rozbiórkowe instalacyjne i budowlane polegające na: - odłączeniu istniejących kotłów żeliwnych od istniejącej instalacji, oraz demontażu kotłów żeliwnych,, pomp obiegowych, naczynia wzbiorczego, demontaż rurociągu stalowego, zaworów odcinających, zwrotnych , filtrów (armatury) - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych,, kratek wentylacyjnych, drzwiczek, przecieranie tynków wewnętrznych. 2. Roboty montażowe obejmują technologię kotłowni wraz z uruchomieniem ,wentylację instalację wod-kan., urządzenia, armaturę i osprzęt : - do wmontowania 2 kotły grzewcze jednofunkcyjne z tablicą sterowniczą o mocy 43 KW każdy ,naczynia wzbiorcze przeponowe, pompy obiegowe + cała armatura III. Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania W związku z tym, że mieszkanie służbowe zlokalizowane na piętrze zostało przeznaczone na sale lekcyjne zaszła potrzeba przebudowy wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania polegająca na przepięciu grzejników z tych pomieszczeń do instalacji grzewczej szkolnej. Zakres robót obejmuje: - odłączenie grzejników od instalacji grzewczej mieszkalnej - przedłużenie istniejących pionów c.o do poziomu piętra i podłączenie do instalacji szkolnej - grzejniki i armatura zostają istniejące - na pionach c.o należy zamontować automatyczne odpowietrzniki Wytyczne budowlane i sanitarne: - układ grzewczy dla mieszkań służbowych zostaje bez zmian, - w kotłowni należy zdemontować i wytransportować na zewnątrz istniejące urządzenia grzewcze typu kotły, pompy, rury, zawory, - istniejące naczynia wzbiorcze systemu otwartego , oraz rurarz , należy zdemontować - w pomieszczeniu kotłowni wykonać kratkę ściekową i podłączyć do studzienki bezodpływowej, zamontować drzwi z atestem odporności ogniowej, , na posadzce ułożyć płytki antypoślizgowe, sufit i ściany pomalować farbą zapewniającą gazoszczelność , wykonać instalację zimnej wody dla uzupełnienia zładu c.o. - Wszystkie przewody spalinowe i wentylacyjne z pomieszczeń w których zamontowane są urządzenia gazowe należy udrożnić i uszczelnić. IV Instalacja elektryczna w kotłowni Zakres prac: -linia zasilająca tablicę rozdzielczą kotłowni i tablice, -instalacja oświetleniowa, - instalacja gniazd wtykowych do celów remontowych, - instalacja zasilania dla systemu bezpieczeństwa gazowego, - instalacja zasilania sterowników kotłów, - instalacja regulacji temperatury, - instalacja uziemień wyrównawczych, - instalacja odgromowa komina, - demontaż instalacji starej w pomieszczeniu kotłowni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.32.00 - Instalowanie gazomierzy 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dołączenie do oferty - oświadczenia wg załącznika Nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dołączenie do oferty - oświadczenia wg załącznika Nr 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dołączenie do oferty - oświadczenia wg załącznika Nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dołączenie do oferty - oświadczenia wg załącznika Nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dołączenie do oferty - oświadczenia wg załącznika Nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi zawierać załączniki w kolejności przedstawionej powyżej: a) oferta przetargowa wg Załącznika Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 pzp wg Załącznika Nr 2 do SIWZ - Zał. Nr 1 do oferty. c) oświadczenie o podwykonawcach, w przypadku braku podwykonawców w realizacji zadania również oświadczenie o braku podwykonawców (art.36 ust5 pzp ) wg Załącznika Nr 3 do SIWZ - Zał. Nr 2 do oferty. d) zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy wg Załącznika Nr 4 do SIWZ - Zał. Nr 3 do oferty. e) kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót zawierający wszystkie nośniki w danej pozycji katalogowej - Zał. Nr 4 do oferty f) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Zał. Nr 5 do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany w umowie Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie : a) Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: o w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy, o w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów, o ile Zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów Wykonawcy, o opóźnień zamawiającego w zakresie dokonywania odbioru lub prób końcowych, o zawieszenie robót przez Zamawiającego, o wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, o wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca, o zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany. b) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach : o zmiana stawki urzędowej podatku VAT, o rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót, c) Inne zmiany : o w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze, o w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, - o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ. o w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych w harmonogramie, o w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych. d) Warunki zmian : o inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, o uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, o forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2010 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.