Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-14
Dukla: Rozbudowa istniejącej kotłowni gazowej wraz z przebudową wewnętrznej instalcji centralnego ogrzewania - Zespół Szkół Publicznych w Wietrznie
Numer ogłoszenia: 187373 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącej kotłowni gazowej wraz z przebudową wewnętrznej instalcji centralnego ogrzewania - Zespół Szkół Publicznych w Wietrznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I . Przedmiot zamówienia : 1 Przebudowa istniejącej kotłowni gazowej 2.. Zmiana systemu centralnego ogrzewania z otwartego na system z naczyniem wzbiorczym przeponowym , 3. Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w kotłowni . II. Zakres prac obejmuje: - roboty rozbiórkowe instalacyjne, - roboty rozbiórkowe budowlane, - technologię kotłowni gazowej, - instalację gazową, - instalację elektryczną - roboty budowlane 1. Roboty rozbiórkowe instalacyjne i budowlane polegające na: - odłączeniu istniejących kotłów żeliwnych od istniejącej instalacji, oraz demontażu kotłów żeliwnych,, pomp obiegowych, naczynia wzbiorczego, demontaż rurociągu stalowego, zaworów odcinających, zwrotnych , filtrów (armatury) - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych,, kratek wentylacyjnych, drzwiczek, przecieranie tynków wewnętrznych. 2. Roboty montażowe obejmują technologię kotłowni wraz z uruchomieniem ,wentylację instalację wod-kan., urządzenia, armaturę i osprzęt : - do wmontowania 2 kotły grzewcze jednofunkcyjne z tablicą sterowniczą o mocy 43 KW każdy ,naczynia wzbiorcze przeponowe, pompy obiegowe + cała armatura III. Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania W związku z tym, że mieszkanie służbowe zlokalizowane na piętrze zostało przeznaczone na sale lekcyjne zaszła potrzeba przebudowy wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania polegająca na przepięciu grzejników z tych pomieszczeń do instalacji grzewczej szkolnej. Zakres robót obejmuje: - odłączenie grzejników od instalacji grzewczej mieszkalnej - przedłużenie istniejących pionów c.o do poziomu piętra i podłączenie do instalacji szkolnej - grzejniki i armatura zostają istniejące - na pionach c.o należy zamontować automatyczne odpowietrzniki Wytyczne budowlane i sanitarne: - układ grzewczy dla mieszkań służbowych zostaje bez zmian, - w kotłowni należy zdemontować i wytransportować na zewnątrz istniejące urządzenia grzewcze typu kotły, pompy, rury, zawory, - istniejące naczynia wzbiorcze systemu otwartego , oraz rurarz , należy zdemontować - w pomieszczeniu kotłowni wykonać kratkę ściekową i podłączyć do studzienki bezodpływowej, zamontować drzwi z atestem odporności ogniowej, , na posadzce ułożyć płytki antypoślizgowe, sufit i ściany pomalować farbą zapewniającą gazoszczelność , wykonać instalację zimnej wody dla uzupełnienia zładu c.o. - Wszystkie przewody spalinowe i wentylacyjne z pomieszczeń w których zamontowane są urządzenia gazowe należy udrożnić i uszczelnić. IV Instalacja elektryczna w kotłowni Zakres prac: -linia zasilająca tablicę rozdzielczą kotłowni i tablice, -instalacja oświetleniowa, - instalacja gniazd wtykowych do celów remontowych, - instalacja zasilania dla systemu bezpieczeństwa gazowego, - instalacja zasilania sterowników kotłów, - instalacja regulacji temperatury, - instalacja uziemień wyrównawczych, - instalacja odgromowa komina, - demontaż instalacji starej w pomieszczeniu kotłowni..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.32.00 - Instalowanie gazomierzy 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dołączenie do oferty - oświadczenia wg załącznika Nr 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dołączenie do oferty - oświadczenia wg załącznika Nr 2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dołączenie do oferty - oświadczenia wg załącznika Nr 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dołączenie do oferty - oświadczenia wg załącznika Nr 2
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dołączenie do oferty - oświadczenia wg załącznika Nr 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi zawierać załączniki w kolejności przedstawionej powyżej: a) oferta przetargowa wg Załącznika Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 pzp wg Załącznika Nr 2 do SIWZ - Zał. Nr 1 do oferty. c) oświadczenie o podwykonawcach, w przypadku braku podwykonawców w realizacji zadania również oświadczenie o braku podwykonawców (art.36 ust5 pzp ) wg Załącznika Nr 3 do SIWZ - Zał. Nr 2 do oferty. d) zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy wg Załącznika Nr 4 do SIWZ - Zał. Nr 3 do oferty. e) kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót zawierający wszystkie nośniki w danej pozycji katalogowej - Zał. Nr 4 do oferty f) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Zał. Nr 5 do oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany w umowie Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie : a) Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: o w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy, o w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów, o ile Zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów Wykonawcy, o opóźnień zamawiającego w zakresie dokonywania odbioru lub prób końcowych, o zawieszenie robót przez Zamawiającego, o wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, o wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca, o zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany. b) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach : o zmiana stawki urzędowej podatku VAT, o rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót, c) Inne zmiany : o w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze, o w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, - o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ. o w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych w harmonogramie, o w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych. d) Warunki zmian : o inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, o uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, o forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2010 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- "Budowa tężni solankowej w miejscowości Bodzanów" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.