Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-03
Krynica-Zdrój: Letnie oczyszczanie dróg wojewódzkich
na terenie m. Krynica-Zdrój
Numer ogłoszenia: 187454 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju , ul. Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 472 55 00, faks 018 472 55 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynica-zdroj.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnie oczyszczanie dróg wojewódzkich na terenie m. Krynica-Zdrój.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na letnim oczyszczaniu dróg wojewódzkich na terenie m. Krynica-Zdrój. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje cykliczne sprzątanie dróg wojewódzkich oraz koszenie traw w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie m. Krynica-Zdrój. Na jeden cykl sprzątania składają się następujące czynności: 1) zraszanie wodą całej szerokości chodników, ulic, azylów dla pieszych wraz z zatokami autobusowymi, miejscami postojowymi oraz parkingowymi usytuowanymi w ciągu drogi, 2) mechaniczne oczyszczanie z wszelkich nieczystości - zamiatanie zamiatarką na całej szerokości chodników, ulic, azylów dla pieszych wraz z zatokami autobusowymi, miejscami postojowymi oraz parkingowymi usytuowanymi w ciągu drogi, 3) ręczne oczyszczanie chodników, ulic, azylów dla pieszych wraz z zatokami autobusowymi, miejscami postojowymi oraz parkingowymi usytuowanymi w ciągu drogi w miejscach trudno dostępnych nieczyszczonych mechanicznie, 4) zebranie oraz wywóz zebranych nieczystości. Łączna długość dróg wojewódzkich do sprzątania w ramach jednego cyklu wynosi 6,513 km. Czyszczenie maszynami dróg wojewódzkich usytuowanych na terenie m. Krynica-Zdrój nie może powodować utrudnień w ruchu. Specjalistyczne urządzenia i narzędzia stosowane do sprzątania winny być odpowiednio oznakowane i wskazywać na rodzaj wykonywanej pracy. Częstotliwość sprzątania na drogach wojewódzkich ustala się następująco: od dnia zawarcia umowy do 31 października 2014 r. - 2 cykle w miesiącu w terminie określonym przez Zamawiającego. Łączna ilość cykli sprzątania w okresie wykonywania zamówienia wynosi 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w ciągu miesiąca ilości cykli sprzątania dróg wojewódzkich w zależności od faktycznych potrzeb. Wykaz chodników, ulic, azylów dla pieszych, zatok autobusowych, miejsc postojowych oraz parkingów zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ. Na jeden cykl koszenia traw składają się następujące czynności: 1) mechaniczne koszenie traw rosnących w pasie drogowym, na rondach i w rejonie skrzyżowań dróg tj. (poboczy, pasów rozdziału, wysepek i trawników, powierzchni dna i skarp rowów, przeciwskarp poza rowem, itp.), 2) wycięcie traw rosnących w miejscach trudno dostępnych usytuowanych w pasie drogowym, 3) usunięcie jednorocznych samosiewów - roślin rozmnożonych samoczynnie z nasion drzew i krzewów w miejscach niepożądanych, rosnących w pasie drogowym, 4) zagrabienie i wywóz pokosu z pasa drogowego. Łączny obszar pasa drogowego dróg wojewódzkich przeznaczony do koszenia w ramach jednego cyklu wynosi 11 137 m2. Koszenie traw w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie m. Krynica-Zdrój nie może powodować utrudnień w ruchu. Wykonawca zobowiązany jest dokonać koszenia traw przy użyciu specjalistycznego sprzętu do koszenia tj. (kosiarek trawnikowych spalinowych, kosiarek doczepnych do ciągników, kosiarek wysięgnikowych doczepnych do ciągników, kosiarek żyłkowych spalinowych lub elektrycznych, itp.). Specjalistyczne urządzenia i narzędzia stosowane do koszenia winny być odpowiednio oznakowane i wskazywać na rodzaj wykonywanej pracy. Ze względu na bezpieczeństwo Zamawiający nie dopuszcza stosowania do koszenia traw kosiarek rotacyjnych. Częstotliwość koszenia traw w pasie drogowym dróg wojewódzkich ustala się następująco: od dnia zawarcia umowy do 31 października 2014 r. - 3 cykle w terminie określonym przez Zamawiającego. Łączna ilość cykli koszenia w okresie wykonywania zamówienia wynosi 3.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: 1) zamiatarką samobieżną ze szczotką walcową do czyszczenia chodników - co najmniej 1 szt., 2) zamiatarką samobieżną dwuszczotkową do czyszczenia ulic - co najmniej 1 szt., 3) maszyną samobieżną do spłukiwania wodą ulic i chodników - co najmniej 1 szt.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 2) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w umowie;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krynica-zdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju
ul. Kraszewskiego 7
33-380 Krynica-Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju ul. Kraszewskiego 7 33-380 Krynica-Zdrój pokój nr 15 - parter (Kancelaria Urzędu - dziennik podawczy).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzenie aukcji elektronicznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Przebudowa budynku polegająca na budowie windy i przedsionka do windy
- Dostawa 4 sztuk kardiomonitorów oraz centrali monitorującej dla SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Krynica-Zdrój do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2024/2025
- Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy/rozbudowy Izby Przyjęć oraz przebudowy/rozbudowy punktu poboru Centralnego Laboratorium Diagnostycznego wraz z nadzorem autorskim.
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie przez okres 12 miesięcy usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - II koszenie
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI DRÓG MIEJSKICH
- Świadczenie usług sprzątania
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
- Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej, koszenie rowów i poboczy dróg gm. oraz koszenie placów zabaw, terenów rekr. oraz innych terenów niezagospodarowanych na obszarze miasta i gminy Szczuczyn.
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.