Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-03
Łódź: Przeprowadzenie usługi doradczej polegającej na przeprowadzeniu konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego z uczniami łódzkich szkół ogólnokształcących w ramach projektu pn.: Matura-kwalifikacje-praca. Przedmiot zamówienia podzielono na 13 części, od 1 do 13.
Numer ogłoszenia: 187522 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego , ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckp.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie usługi doradczej polegającej na przeprowadzeniu konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego z uczniami łódzkich szkół ogólnokształcących w ramach projektu pn.: Matura-kwalifikacje-praca. Przedmiot zamówienia podzielono na 13 części, od 1 do 13..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu przez wykwalifikowane osoby, posiadające niezbędne wykształcenie oraz doświadczenie, konsultacji indywidualnych zakresu doradztwa zawodowego z uczniami wybranych łódzkich liceów ogólnokształcących. Usługa realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Matura - kwalifikacje - praca. Opis przedmiotu zamówienia: Konsultacje indywidualne dotyczą zagadnień z zakresu samopoznania, kompetencji społecznych, wymogów rynku pracy, planowania kariery edukacyjnej i zawodowej. Zamawiający przewiduje zorganizowanie jednorazowego szkolenia, w którym uczestniczyć będą Wykonawcy (z którymi zostanie zawarta umowa) oraz Ekspert Merytoryczny, podczas którego Wykonawcom zostanie przekazany Program w postaci publikacji dostępnej elektronicznie (WORD/PDF). O terminie szkolenia wyłonieni w przetargu Wykonawcy zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem. Usługa polega na zorganizowaniu (zgodnie z wytycznymi programu Zamawiającego) i przeprowadzeniu serii indywidualnych konsultacji z uczniami w formule jedno spotkanie - jeden uczeń. Zamawiający przewiduje przeprowadzanie ww. konsultacji dla grupy 600 uczniów w 10 szkołach, przy czym na jednego ucznia Wykonawca zobowiązany jest przeznaczyć łącznie 3 godziny dydaktyczne w taki sposób, że 2 godziny należy przeznaczyć na konsultacje (spotkania z uczniem), a 1 godzinę na pracę własną Wykonawcy (pracownika Wykonawcy) nad przygotowanymi przez ucznia dokumentami (sprawdzenie IPD, CV, list motywacyjny), ich weryfikacją i przekazaniem uczniowi profesjonalnej informacji zwrotnej. Harmonogram konsultacji z uczniami należy tak dostosować, aby przeznaczone 3h na jednego ucznia rozdysponować na 2 lub 3 spotkania w dwa lub trzy dni tj. a) w pierwszym terminie - 1h (konsultacja indywidualna z uczniem) i 1h pracy własnej; w drugim terminie - 1h (konsultacja indywidualna z uczniem), lub b) w pierwszym terminie - 1h (konsultacja indywidualna z uczniem); w drugim terminie - 1h pracy własnej; w trzecim terminie - 1h (konsultacja indywidualna z uczniem). Terminy i godziny konsultacji muszą być bezwzględnie dostosowane do ogłoszonych planów lekcji uczniów oraz uzgadniane przez Wykonawcę z każdym uczniem indywidualnie. Zamawiający informuje, iż zgodnie z powszechną praktyką, plany lekcji zatwierdzane są na pierwszym posiedzeniu Rady Pedagogicznej - zasadniczo tuż przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego. Do tego czasu Zamawiający nie przekaże Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, wiążącego planu lekcji. Konsultacje odbywać się będą w siedzibie szkoły, do której uczęszcza uczeń, w wyznaczonym pomieszczeniu. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia konsultacji indywidualnych w dni powszednie i w godzinach 7:00-18:00. Zamawiający może wyrazić zgodę, w wyjątkowych przypadkach, na zorganizowanie konsultacji w soboty. Zapisy zawarte w ust. 2.5. SIWZ stosuje się odpowiednio. Konsultacje indywidualne prowadzić mogą nauczyciele, pedagodzy, doradcy zawodowi spełniający wymagania określone w Dziale VI ust. 6 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Określenie podziału zamówienia na części: Część 1 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr VI w Łodzi 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 2 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XVIII w Łodzi - grupa A 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 3 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XVIII w Łodzi - grupa B 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 4 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XX w Łodzi 72 uczniów; maksymalnie 216 godzin - 2 semestry Część 5 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXIII w Łodzi 24 uczniów; maksymalnie 72 godziny - 2 semestry Część 6 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXX w Łodzi 36 uczniów; maksymalnie 108 godzin - 2 semestry Część 7 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXXIV w Łodzi - grupa A 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 8 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXXIV w Łodzi - grupa B 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 9 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXXV w Łodzi 24 uczniów; maksymalnie 72 godziny - 2 semestry Część 10 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XLIII w Łodzi 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 11 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XLIV w Łodzi - grupa A 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 12 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XLIV w Łodzi - grupa B 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 13 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XLVII w Łodzi 60 uczniów; maksymalnie 180 godzin - 2 semestry Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na nie więcej niż 2 części zamówienia. Pozostałe informacje istotne dla realizacji zamówienia W projekcie uczestniczą wybrane łódzkie licea ogólnokształcące: VI LO, XVIII LO, XX LO, XXIII LO, XXX LO, XXXIV LO, XLIII LO, XLIV LO, XXXV LO, XLVII LO Przez cały czas trwania projektu, w razie pytań i problemów dotyczących realizacji usługi, pomocą będzie służył zaangażowany w ramach projektu Ekspert Merytoryczny - w wyznaczonych godzinach w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją konsultacji indywidualnych zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. Dodatkowo, Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za kontakt z Zamawiającym (tzw. Przedstawiciela Wykonawcy), Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego, Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia. Wykonawcy (nauczyciele prowadzący) zobowiązani będą do prowadzenia kart czasu pracy zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, do wypełniania dzienników doradztwa/protokołów z doradztwa. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (prowadzące konsultacje) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia (bez prawa regresu Wykonawcy) rzeczywistej ilości roboczogodzin o maksymalnie 9 godzin (co odpowiada rezygnacji 3 uczniów z udziału w projekcie)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) wykaz potwierdzający posiadanie doświadczenia w prowadzeniu usług z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych oraz prowadzonych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju, daty wykonania oraz odbiorców. Zamawiający wymaga potwierdzenia przeprowadzenia lub prowadzenia co najmniej jednej usługi z zakresu tożsamego z przedmiotem zamówienia, przeprowadzonego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. b) Na potwierdzenie, że usługi, na których zrealizowanie powołuje się Wykonawca zostały wykonane lub są wykonywane należycie, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wykazu poświadczenie (wystawione przez uprawniony podmiot lub osobę) lub oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; - w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej, a wymaganych przez Zamawiającego na potwierdzenie ich należytego wykonania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia oraz kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, jak również na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności - dla spełnienia warunków udziału należy wykazać dysponowanie min. 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą wymagane doświadczenie, tożsame z przedmiotem zamówienia oraz posiadającą - w przypadku składania oferty na każdą z części: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, - udokumentowane doświadczenie w pracy z młodzieżą - minimum 3 lata. - udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkolnego doradztwa zawodowego. Wzór stanowi załącznik numer 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, o ile prawo do podpisania umowy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza skorzystać z potencjału udostępnionego przez podmioty trzecie - zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy, Wykonawca składa wraz z ofertą: a) pisemne zobowiązanie tego podmiotu trzeciego, zawierające co najmniej dane identyfikacyjne podmiotu gospodarczego lub osoby fizycznej udostępniającego swój potencjał (w szczególności: nazwa/imię i nazwisko, adres siedziby/zamieszkania, NIP) oraz wyraźnie sprecyzowany zakres zobowiązania do udostępnienia swojego potencjału Wykonawcy. b) pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynikać będzie prawo do złożenia takiego zobowiązania w imieniu podmiotu trzeciego Jeżeli wskazany przez Wykonawcę podmiot, o którym mowa w ust. 12 SIWZ będzie uczestniczył w realizacji zadania, Wykonawca zobowiązany jest również przedłożyć wraz z ofertą dokumenty tego podmiotu w zakresie wymaganym od Wykonawcy i wyszczególnionym w Dziale VI ust. 2 lit a) SIWZ. Na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy oraz zgodnie z art. 44 Ustawy - Wykonawca winien załączyć do oferty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy. Wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w zakresie jej realizacji pod warunkiem, że a) wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwalają na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia, b) pojawią się nieprzewidziane oraz niezawinione przez Zamawiającego lub Wykonawcę okoliczności powodujące, iż realizacja Projektu nie może być kontynuowana. c) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany terminów płatności w przypadku konieczności dokonania zmiany wynikającej z realizacji projektu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia (bez prawa regresu Wykonawcy) rzeczywistej ilości roboczogodzin o maksymalnie 9 godzin (co odpowiada rezygnacji 3 uczniów z udziału w projekcie).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
ul. Kopcińskiego 29, 90 - 142 Łódź
sekretariat pokój nr 209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ul. Kopcińskiego 29, 90 - 142 Łódź sekretariat pokój nr 209.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr VI w Łodzi 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny / 2 semestry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XVIII w Łodzi - grupa A 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny / 2 semestry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XVIII w Łodzi - grupa B 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny / 2 semestry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XX w Łodzi 72 uczniów; maksymalnie 216 godzin / 2 semestry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXIII w Łodzi 24 uczniów; maksymalnie 72 godziny / 2 semestry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXX w Łodzi 36 uczniów; maksymalnie 108 godzin / 2 semestry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXXIV w Łodzi - grupa A 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny / 2 semestry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXXIV w Łodzi - grupa B 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny / 2 semestry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXXV w Łodzi 24 uczniów; maksymalnie 72 godziny / 2 semestry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XLIII w Łodzi 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny / 2 semestry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XLIV w Łodzi - grupa A 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny / 2 semestry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XLIV w Łodzi - grupa B 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny / 2 semestry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XLVII w Łodzi 60 uczniów; maksymalnie 180 godzin / 2 semestry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.