eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPrzeprowadzenie usługi doradczej polegającej na przeprowadzeniu konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego z uczniami łódzkich szkół ogólnokształcących w ramach projektu pn.Matura-kwalifikacje-praca. Przedmiot zamówienia podzielono na 13 części, od 1 do 13.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-03

Łódź: Przeprowadzenie usługi doradczej polegającej na przeprowadzeniu konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego z uczniami łódzkich szkół ogólnokształcących w ramach projektu pn.: Matura-kwalifikacje-praca. Przedmiot zamówienia podzielono na 13 części, od 1 do 13.
Numer ogłoszenia: 187522 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego , ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie usługi doradczej polegającej na przeprowadzeniu konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego z uczniami łódzkich szkół ogólnokształcących w ramach projektu pn.: Matura-kwalifikacje-praca. Przedmiot zamówienia podzielono na 13 części, od 1 do 13..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu przez wykwalifikowane osoby, posiadające niezbędne wykształcenie oraz doświadczenie, konsultacji indywidualnych zakresu doradztwa zawodowego z uczniami wybranych łódzkich liceów ogólnokształcących. Usługa realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Matura - kwalifikacje - praca. Opis przedmiotu zamówienia: Konsultacje indywidualne dotyczą zagadnień z zakresu samopoznania, kompetencji społecznych, wymogów rynku pracy, planowania kariery edukacyjnej i zawodowej. Zamawiający przewiduje zorganizowanie jednorazowego szkolenia, w którym uczestniczyć będą Wykonawcy (z którymi zostanie zawarta umowa) oraz Ekspert Merytoryczny, podczas którego Wykonawcom zostanie przekazany Program w postaci publikacji dostępnej elektronicznie (WORD/PDF). O terminie szkolenia wyłonieni w przetargu Wykonawcy zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem. Usługa polega na zorganizowaniu (zgodnie z wytycznymi programu Zamawiającego) i przeprowadzeniu serii indywidualnych konsultacji z uczniami w formule jedno spotkanie - jeden uczeń. Zamawiający przewiduje przeprowadzanie ww. konsultacji dla grupy 600 uczniów w 10 szkołach, przy czym na jednego ucznia Wykonawca zobowiązany jest przeznaczyć łącznie 3 godziny dydaktyczne w taki sposób, że 2 godziny należy przeznaczyć na konsultacje (spotkania z uczniem), a 1 godzinę na pracę własną Wykonawcy (pracownika Wykonawcy) nad przygotowanymi przez ucznia dokumentami (sprawdzenie IPD, CV, list motywacyjny), ich weryfikacją i przekazaniem uczniowi profesjonalnej informacji zwrotnej. Harmonogram konsultacji z uczniami należy tak dostosować, aby przeznaczone 3h na jednego ucznia rozdysponować na 2 lub 3 spotkania w dwa lub trzy dni tj. a) w pierwszym terminie - 1h (konsultacja indywidualna z uczniem) i 1h pracy własnej; w drugim terminie - 1h (konsultacja indywidualna z uczniem), lub b) w pierwszym terminie - 1h (konsultacja indywidualna z uczniem); w drugim terminie - 1h pracy własnej; w trzecim terminie - 1h (konsultacja indywidualna z uczniem). Terminy i godziny konsultacji muszą być bezwzględnie dostosowane do ogłoszonych planów lekcji uczniów oraz uzgadniane przez Wykonawcę z każdym uczniem indywidualnie. Zamawiający informuje, iż zgodnie z powszechną praktyką, plany lekcji zatwierdzane są na pierwszym posiedzeniu Rady Pedagogicznej - zasadniczo tuż przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego. Do tego czasu Zamawiający nie przekaże Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, wiążącego planu lekcji. Konsultacje odbywać się będą w siedzibie szkoły, do której uczęszcza uczeń, w wyznaczonym pomieszczeniu. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia konsultacji indywidualnych w dni powszednie i w godzinach 7:00-18:00. Zamawiający może wyrazić zgodę, w wyjątkowych przypadkach, na zorganizowanie konsultacji w soboty. Zapisy zawarte w ust. 2.5. SIWZ stosuje się odpowiednio. Konsultacje indywidualne prowadzić mogą nauczyciele, pedagodzy, doradcy zawodowi spełniający wymagania określone w Dziale VI ust. 6 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Określenie podziału zamówienia na części: Część 1 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr VI w Łodzi 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 2 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XVIII w Łodzi - grupa A 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 3 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XVIII w Łodzi - grupa B 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 4 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XX w Łodzi 72 uczniów; maksymalnie 216 godzin - 2 semestry Część 5 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXIII w Łodzi 24 uczniów; maksymalnie 72 godziny - 2 semestry Część 6 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXX w Łodzi 36 uczniów; maksymalnie 108 godzin - 2 semestry Część 7 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXXIV w Łodzi - grupa A 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 8 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXXIV w Łodzi - grupa B 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 9 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXXV w Łodzi 24 uczniów; maksymalnie 72 godziny - 2 semestry Część 10 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XLIII w Łodzi 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 11 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XLIV w Łodzi - grupa A 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 12 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XLIV w Łodzi - grupa B 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 13 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XLVII w Łodzi 60 uczniów; maksymalnie 180 godzin - 2 semestry Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na nie więcej niż 2 części zamówienia. Pozostałe informacje istotne dla realizacji zamówienia W projekcie uczestniczą wybrane łódzkie licea ogólnokształcące: VI LO, XVIII LO, XX LO, XXIII LO, XXX LO, XXXIV LO, XLIII LO, XLIV LO, XXXV LO, XLVII LO Przez cały czas trwania projektu, w razie pytań i problemów dotyczących realizacji usługi, pomocą będzie służył zaangażowany w ramach projektu Ekspert Merytoryczny - w wyznaczonych godzinach w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją konsultacji indywidualnych zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. Dodatkowo, Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za kontakt z Zamawiającym (tzw. Przedstawiciela Wykonawcy), Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego, Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia. Wykonawcy (nauczyciele prowadzący) zobowiązani będą do prowadzenia kart czasu pracy zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, do wypełniania dzienników doradztwa/protokołów z doradztwa. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (prowadzące konsultacje) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia (bez prawa regresu Wykonawcy) rzeczywistej ilości roboczogodzin o maksymalnie 9 godzin (co odpowiada rezygnacji 3 uczniów z udziału w projekcie)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) wykaz potwierdzający posiadanie doświadczenia w prowadzeniu usług z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych oraz prowadzonych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju, daty wykonania oraz odbiorców. Zamawiający wymaga potwierdzenia przeprowadzenia lub prowadzenia co najmniej jednej usługi z zakresu tożsamego z przedmiotem zamówienia, przeprowadzonego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. b) Na potwierdzenie, że usługi, na których zrealizowanie powołuje się Wykonawca zostały wykonane lub są wykonywane należycie, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wykazu poświadczenie (wystawione przez uprawniony podmiot lub osobę) lub oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; - w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej, a wymaganych przez Zamawiającego na potwierdzenie ich należytego wykonania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia oraz kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, jak również na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności - dla spełnienia warunków udziału należy wykazać dysponowanie min. 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą wymagane doświadczenie, tożsame z przedmiotem zamówienia oraz posiadającą - w przypadku składania oferty na każdą z części: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, - udokumentowane doświadczenie w pracy z młodzieżą - minimum 3 lata. - udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkolnego doradztwa zawodowego. Wzór stanowi załącznik numer 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, o ile prawo do podpisania umowy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza skorzystać z potencjału udostępnionego przez podmioty trzecie - zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy, Wykonawca składa wraz z ofertą: a) pisemne zobowiązanie tego podmiotu trzeciego, zawierające co najmniej dane identyfikacyjne podmiotu gospodarczego lub osoby fizycznej udostępniającego swój potencjał (w szczególności: nazwa/imię i nazwisko, adres siedziby/zamieszkania, NIP) oraz wyraźnie sprecyzowany zakres zobowiązania do udostępnienia swojego potencjału Wykonawcy. b) pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynikać będzie prawo do złożenia takiego zobowiązania w imieniu podmiotu trzeciego Jeżeli wskazany przez Wykonawcę podmiot, o którym mowa w ust. 12 SIWZ będzie uczestniczył w realizacji zadania, Wykonawca zobowiązany jest również przedłożyć wraz z ofertą dokumenty tego podmiotu w zakresie wymaganym od Wykonawcy i wyszczególnionym w Dziale VI ust. 2 lit a) SIWZ. Na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy oraz zgodnie z art. 44 Ustawy - Wykonawca winien załączyć do oferty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy. Wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w zakresie jej realizacji pod warunkiem, że a) wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwalają na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia, b) pojawią się nieprzewidziane oraz niezawinione przez Zamawiającego lub Wykonawcę okoliczności powodujące, iż realizacja Projektu nie może być kontynuowana. c) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany terminów płatności w przypadku konieczności dokonania zmiany wynikającej z realizacji projektu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia (bez prawa regresu Wykonawcy) rzeczywistej ilości roboczogodzin o maksymalnie 9 godzin (co odpowiada rezygnacji 3 uczniów z udziału w projekcie).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ul. Kopcińskiego 29, 90 - 142 Łódź sekretariat pokój nr 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ul. Kopcińskiego 29, 90 - 142 Łódź sekretariat pokój nr 209.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr VI w Łodzi 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny / 2 semestry.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XVIII w Łodzi - grupa A 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny / 2 semestry.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XVIII w Łodzi - grupa B 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny / 2 semestry.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XX w Łodzi 72 uczniów; maksymalnie 216 godzin / 2 semestry.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXIII w Łodzi 24 uczniów; maksymalnie 72 godziny / 2 semestry.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXX w Łodzi 36 uczniów; maksymalnie 108 godzin / 2 semestry.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXXIV w Łodzi - grupa A 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny / 2 semestry.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXXIV w Łodzi - grupa B 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny / 2 semestry.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXXV w Łodzi 24 uczniów; maksymalnie 72 godziny / 2 semestry.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XLIII w Łodzi 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny / 2 semestry.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XLIV w Łodzi - grupa A 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny / 2 semestry.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XLIV w Łodzi - grupa B 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny / 2 semestry.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XLVII w Łodzi 60 uczniów; maksymalnie 180 godzin / 2 semestry.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.