To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-23
Łódź: Przeprowadzenie usługi doradczej polegającej na
przeprowadzeniu konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa
zawodowego z uczniami łódzkich szkół ogólnokształcących w ramach
projektu pn.: Matura-kwalifikacje-praca. Przedmiot zamówienia
podzielono na 13 części, od 1 do 13.
Numer ogłoszenia: 418742 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187522 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie usługi doradczej polegającej na przeprowadzeniu konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego z uczniami łódzkich szkół ogólnokształcących w ramach projektu pn.: Matura-kwalifikacje-praca. Przedmiot zamówienia podzielono na 13 części, od 1 do 13..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu przez wykwalifikowane osoby, posiadające niezbędne wykształcenie oraz doświadczenie, konsultacji indywidualnych zakresu doradztwa zawodowego z uczniami wybranych łódzkich liceów ogólnokształcących. Usługa realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Matura - kwalifikacje - praca. Opis przedmiotu zamówienia: Konsultacje indywidualne dotyczą zagadnień z zakresu samopoznania, kompetencji społecznych, wymogów rynku pracy, planowania kariery edukacyjnej i zawodowej. Zamawiający przewiduje zorganizowanie jednorazowego szkolenia, w którym uczestniczyć będą Wykonawcy (z którymi zostanie zawarta umowa) oraz Ekspert Merytoryczny, podczas którego Wykonawcom zostanie przekazany Program w postaci publikacji dostępnej elektronicznie (WORD/PDF). O terminie szkolenia wyłonieni w przetargu Wykonawcy zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem. Usługa polega na zorganizowaniu (zgodnie z wytycznymi programu Zamawiającego) i przeprowadzeniu serii indywidualnych konsultacji z uczniami w formule jedno spotkanie - jeden uczeń. Zamawiający przewiduje przeprowadzanie ww. konsultacji dla grupy 600 uczniów w 10 szkołach, przy czym na jednego ucznia Wykonawca zobowiązany jest przeznaczyć łącznie 3 godziny dydaktyczne w taki sposób, Se 2 godziny naleSy przeznaczyć na konsultacje (spotkania z uczniem), a 1 godzinę na pracę własną Wykonawcy (pracownika Wykonawcy) nad przygotowanymi przez ucznia dokumentami (sprawdzenie IPD, CV, list motywacyjny), ich weryfikacją i przekazaniem uczniowi profesjonalnej informacji zwrotnej. Harmonogram konsultacji z uczniami naleSy tak dostosować, aby przeznaczone 3h na jednego ucznia rozdysponować na 2 lub 3 spotkania w dwa lub trzy dni tj. a) w pierwszym terminie - 1h (konsultacja indywidualna z uczniem) i 1h pracy własnej; w drugim terminie - 1h (konsultacja indywidualna z uczniem), lub b) w pierwszym terminie - 1h (konsultacja indywidualna z uczniem); w drugim terminie - 1h pracy własnej; w trzecim terminie - 1h (konsultacja indywidualna z uczniem). Terminy i godziny konsultacji muszą być bezwzględnie dostosowane do ogłoszonych planów lekcji uczniów oraz uzgadniane przez Wykonawcę z kaSdym uczniem indywidualnie. Zamawiający informuje, iS zgodnie z powszechną praktyką, plany lekcji zatwierdzane są na pierwszym posiedzeniu Rady Pedagogicznej - zasadniczo tuS przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego. Do tego czasu Zamawiający nie przekaSe Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, wiąSącego planu lekcji. Konsultacje odbywać się będą w siedzibie szkoły, do której uczęszcza uczeń, w wyznaczonym pomieszczeniu. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia konsultacji indywidualnych w dni powszednie i w godzinach 7:00-18:00. Zamawiający moSe wyrazić zgodę, w wyjątkowych przypadkach, na zorganizowanie konsultacji w soboty. Zapisy zawarte w ust. 2.5. SIWZ stosuje się odpowiednio. Konsultacje indywidualne prowadzić mogą nauczyciele, pedagodzy, doradcy zawodowi spełniający wymagania określone w Dziale VI ust. 6 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Określenie podziału zamówienia na części: Część 1 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr VI w Łodzi 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 2 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XVIII w Łodzi - grupa A 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 3 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XVIII w Łodzi - grupa B 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 4 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XX w Łodzi 72 uczniów; maksymalnie 216 godzin - 2 semestry Część 5 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXIII w Łodzi 24 uczniów; maksymalnie 72 godziny - 2 semestry Część 6 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXX w Łodzi 36 uczniów; maksymalnie 108 godzin - 2 semestry Część 7 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXXIV w Łodzi - grupa A 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 8 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXXIV w Łodzi - grupa B 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 9 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XXXV w Łodzi 24 uczniów; maksymalnie 72 godziny - 2 semestry Część 10 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XLIII w Łodzi 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 11 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XLIV w Łodzi - grupa A 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 12 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XLIV w Łodzi - grupa B 48 uczniów; maksymalnie 144 godziny - 2 semestry Część 13 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 SIWZ realizowany w Liceum Ogólnokształcącym nr XLVII w Łodzi 60 uczniów; maksymalnie 180 godzin - 2 semestry Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na nie więcej niS 2 części zamówienia. Pozostałe informacje istotne dla realizacji zamówienia W projekcie uczestniczą wybrane łódzkie licea ogólnokształcące: VI LO, XVIII LO, XX LO, XXIII LO, XXX LO, XXXIV LO, XLIII LO, XLIV LO, XXXV LO, XLVII LO Przez cały czas trwania projektu, w razie pytań i problemów dotyczących realizacji usługi, pomocą będzie słuSył zaangaSowany w ramach projektu Ekspert Merytoryczny - w wyznaczonych godzinach w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją konsultacji indywidualnych zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. Dodatkowo, Wykonawca wskaSe osobę odpowiedzialną za kontakt z Zamawiającym (tzw. Przedstawiciela Wykonawcy), Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem naleSytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego, Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złoSenia wraz z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangaSowania tych podmiotów w realizację zamówienia. Wykonawcy (nauczyciele prowadzący) zobowiązani będą do prowadzenia kart czasu pracy zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, do wypełniania dzienników doradztwa/protokołów z doradztwa. Zamawiający zastrzega sobie moSliwość uniewaSnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budSetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (prowadzące konsultacje) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, Se takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia (bez prawa regresu Wykonawcy) rzeczywistej ilości roboczogodzin o maksymalnie 9 godzin (co odpowiada rezygnacji 3 uczniów z udziału w projekcie)...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, iS przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki,Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magdalena Drab, ul. Jagienki 5/7 m. 109, 92-439 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7024,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8625,60
Oferta z najniższą ceną: 8625,60 / Oferta z najwyższą ceną: 8640,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Monika Antosiak, ul. Paderewskiego 3 m. 4, 93-530 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7024,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8352,00
Oferta z najniższą ceną: 8352,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8352,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aneta Rogalska, ul. Inowrocławska 13/11, 91-033 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7024,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8352,00
Oferta z najniższą ceną: 8352,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8352,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM KSZTAŁCENIA BIZNESU" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM KSZTAŁCENIA BIZNESU" SP. Z O.O.
- Centrum Kształcenia Biznesu Sp. z o.o., ul. Zamkowa 3, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10536,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7452,00
Oferta z najniższą ceną: 7452,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12852,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Joanna Gruszczyńska, ul. Lodowa 50 m. 12, 92-313 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3512,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4176,00
Oferta z najniższą ceną: 4176,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4176,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Część 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Rabiega, ul. Bronowa 9, 94-212 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7024,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8208,00
Oferta z najniższą ceną: 8208,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9216,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Część 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Brzozowska, al. Pasjonistów 18a m. 2, 91-140 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7024,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8352,00
Oferta z najniższą ceną: 8352,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9216,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Część 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maciej Matczak, ul. Kościuszki 91/9, 90-436 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7024,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8640,00
Oferta z najniższą ceną: 8640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8640,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Część 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Adrianna Sadowska z/s w 93-236 Łodzi ul. Kruczkowskiego 14/18 m. 45, ul. Kruczkowskiego 14/18 m. 45, 93-236 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7024,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8496,00
Oferta z najniższą ceną: 8496,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12960,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Część 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aleksandra Urban z/s w 90-624 Łodzi ul. Żeromskiego 37 m.9A, ul. Żeromskiego 37 m.9A, 90-624 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7024,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8496,00
Oferta z najniższą ceną: 8496,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12960,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Część 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM KSZTAŁCENIA BIZNESU" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM KSZTAŁCENIA BIZNESU" SP. Z O.O.
- Centrum Kształcenia Biznesu Sp. z o.o., ul. Zamkowa 3, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8780,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6210,00
Oferta z najniższą ceną: 6210,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10620,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.