Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-05
Warszawa: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków klientom Zamawiającego w lokalu Wykonawcy w okresie : 01.03.2013 do 28 lutego 2014 roku
Numer ogłoszenia: 18779 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek miasta stołecznego Warszawy , ul. Św. Wincentego 87, 03-291 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 277 02 50, faks 22 6752810.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ops-targowek.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków klientom Zamawiającego w lokalu Wykonawcy w okresie : 01.03.2013 do 28 lutego 2014 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków klientom Zamawiającego w lokalu Wykonawcy w okresie : 01.03.2013 do 28 lutego 2014 roku. Zamówienie zostało podzielone na 3 następujące części : Część nr 1 : Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Zamawiającego w lokalu Wykonawcy znajdującym się w rejonie nr 1, który został określony w załączniku nr 1 do SIWZ pt. Opis przedmiotu zamówienia, w ilości ok. 65 posiłków dziennie . Wielkość zamówienia dla części nr 1 Zamawiający szacuje na 23.140 posiłków. Część nr 2: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Zamawiającego w lokalu Wykonawcy znajdującym się w rejonie nr 2, który został określony w załączniku nr 1 do SIWZ pt. Opis przedmiotu zamówienia, w ilości ok. 30 posiłków dziennie. Wielkość zamówienia dla części nr 2 Zamawiający szacuje na 10.950 posiłków. Część nr 3: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Zamawiającego, w lokalu Wykonawcy znajdującym się w rejonie nr 3, który został określony w załączniku nr 1 do SIWZ pt. Opis przedmiotu zamówienia, w ilości ok. 30 posiłków dziennie . Wielkość zamówienia dla części nr 3 Zamawiający szacuje na 10.950 posiłków..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 20% zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że dysponuje lokalem gastronomicznym położonym w : a) dla części nr 1 w Rejonie nr 1, b) dla części nr 2 w Rejonie nr 2, c) dla części nr 3 w Rejonie nr 3 , opis Rejonów znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Dotyczy części 1, 2 i 3 : Wykonawca do realizacji zamówienia dysponuje lokalem przystosowanym do wydawania posiłków spełniającym wymagania określone przepisami dot. bezpieczeństwa żywności i żywienia , gdzie jednocześnie istnieje możliwość konsumpcji : 1) dla rejonu nr 1 - 20 osób; 2) dla rejonu nr 2 - 10 osób; 3) dla rejonu nr 3 - 10 osób, położonym w rejonie , którego dotyczy oferta , blisko przystanków komunikacji miejskiej , bez barier architektonicznych , wyposażonym w niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia gastronomiczne i WC dla klientów ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca do realizacji zamówienia dysponuje osobami spełniającymi wszystkie wymagania sanitarno - higieniczne określone stosownymi przepisami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje on lokalem przystosowanym do wydawania posiłków spełniającym wymagania określone przepisami dot. bezpieczeństwa żywności i żywienia , gdzie jednocześnie istnieje możliwość konsumpcji : 1) dla rejonu nr 1 - 20 osób; 2) dla rejonu nr 2 - 10 osób; 3) dla rejonu nr 3 - 10 osób, położonym w rejonie , którego dotyczy oferta , blisko przystanków komunikacji miejskiej , bez barier architektonicznych , wyposażonym w niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia gastronomiczne i WC dla klientów .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony; 2) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 3) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 4) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ops-targowek.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego: 03-291 Warszawa, ul. Św. Wincentego 87, I piętro, pokój nr 43.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: 03-291 Warszawa, ul. Św. Wincentego 87, I piętro, sekretariat, pokój nr 24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Zamawiającego w lokalu Wykonawcy znajdującym się w rejonie nr 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Zamawiającego w lokalu Wykonawcy znajdującym się w rejonie nr 1, który został określony w załączniku nr 1 do SIWZ pt. Opis przedmiotu zamówienia, w ilości ok. 65 posiłków dziennie . Wielkość zamówienia dla części nr 1 Zamawiający szacuje na 23.140 posiłków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Zamawiającego w lokalu Wykonawcy znajdującym się w rejonie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Zamawiającego w lokalu Wykonawcy znajdującym się w rejonie nr 2, który został określony w załączniku nr 1 do SIWZ pt. Opis przedmiotu zamówienia, w ilości ok. 30 posiłków dziennie. Wielkość zamówienia dla części nr 2 Zamawiający szacuje na 10.950 posiłków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Zamawiającego, w lokalu Wykonawcy znajdującym się w rejonie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Zamawiającego, w lokalu Wykonawcy znajdującym się w rejonie nr 3, który został określony w załączniku nr 1 do SIWZ pt. Opis przedmiotu zamówienia, w ilości ok. 30 posiłków dziennie . Wielkość zamówienia dla części nr 3 Zamawiający szacuje na 10.950 posiłków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wizyt studyjnych dla studentów Wydziału Nauk Społecznych
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (VIII b) - 20 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 31.05.2025 r.
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (IV a, V a) - 47 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 30.05.2025 r.
- "Przygotowanie i realizacja szkoleń specjalistycznych dla kadry ośrodków wsparcia ekonomii społecznej" - 4 części.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
- Usługi hotelarskie, restauracyjne oraz konferencyjne dla uczestników szkolenia organizowanego przez Sąd Okręgowy w Koszalinie.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.