Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-29
Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz sprzętu poligraficznego dla potrzeb Wydawnictwa AON
Numer ogłoszenia: 187830 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Obrony Narodowej , al. Gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6813780, faks 022 6813175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aon.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz sprzętu poligraficznego dla potrzeb Wydawnictwa AON.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz sprzętu poligraficznego dla potrzeb Wydawnictwa AON z podziałem na dwie części: Część I - materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faksów Część II - materiały poligraficzne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 22.51.00.00-8, 22.61.00.00-9, 44.82.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : dla części I - 1500,00 zł, dla części II - 800,00 zł., łączna wartość wadium dla części I i II = 2300,00
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę musi wykazać że: zrealizował jako strona umowy, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, jedną umowę dla każdej części zamówienia na dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, przy czym wartość tych dostaw (umów) była nie mniejsza niż dla części I - 50.000,00 zł brutto, a dla części II - 20 000,00 zł brutto oraz złoży dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje lub inne dokumenty potwierdzające).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, metodą spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aon.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak na wstępie, budynek nr 4 pokój 128. Koszt SIWZ - 6,40 PLN. + koszty wysyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej Zamawiającego jest bezpłatna...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2010 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 4 - pokój nr 115 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek, faksów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Tusz HP C 9363 EE BA3 (344) op. 60 2 Tusz HP C 9365 AE (101) op. 20 3 Tusz HP C 9360 AE (103) op. 20 4 Tusz czarny HP 45 szt. 24 5 Tusz kolorowy HP 23 szt. 23 6 Toner czarny szt. 1 7 Toner czarny szt. 3 8 Toner czarny szt. 1 9 Toner czarny szt. 1 10 Toner czarny szt. 4 11 Toner czarny szt. 2 12 Zespół Cartridge - tonerów - CMYK kompl. 2 13 Zespół Cartridge - tonerów - CMYK kompl. 1 14 Toner do kserokopiarki szt. 2 15 Toner do kserokopiarki - C szt. 5 16 Toner do kserokopiarki - M szt. 3 17 Toner do kserokopiarki - Y szt. 3 18 Toner do kserokopiarki - K szt. 6 19 Komplet bębnów światłoczułych - CMYK kompl. 3 20 Pojemnik na zużyty toner szt. 2 21 Zespół eksploatacyjny szt. 1 22 Toner do kserokopiarki szt. 10 23 Zszywki (Staple Cartridge Typ F)RICOH Aficio (5 szt. w op.) op. 4 24 Komplet tonerów MINOLTA CMYK kompl. 4 25 Pojemnik na zużyty toner szt. 2 26 Filtry do EPSON STYLUS PRO 9000 kompl. 2 27 INK CARTRIDGE (atrament) LIGHT CYAN T412 szt. 5 28 INK CARTRIDGE (atrament) CYAN T410 szt. 5 29 INK CARTRIDGE (atrament) LIGHT MAGENTA T411 szt. 5 30 INK CARTRIDGE (atrament) MAGENTA T409 szt. 5 31 INK CARTRIDGE (atrament) YELLOW T408 szt. 5 32 INK CARTRIDGE (atrament) BLACK T407 szt. 5 33 INK CARTRIDGE CYAN IP-832 szt. 3 34 INK CARTRIDGE LIGHT CYAN IP-835 szt. 3 35 INK CARTRIDGE MAGENTA IP-831 szt. 3 36 INK CARTRIDGE LIGHT MAGENTA IP-834 szt. 3 37 INK CARTRIDGE YELLOW IP-830 szt. 3 38 INK CARTRIDGE BLCK IP-833 szt. 3 39 Pojemnik na zużyty toner szt. 2 40 Zespół tonerówCMYK kompl. 5 41 Zestaw bębnów CMYK kompl. 3 42 Pojemnik na zużyty toner szt. 2 43 Zespół tonerówCMYK kompl. 5 44 Zespół grzewczy Typ C szt.3 szt. 3 45 Zbiornik oleju Typ G BLACK szt.5 szt. 5 46 Bębny kolor. (Photoconductor) Typ A CMY szt. 3 47 Bębny kolor. Typ B CMY szt. 3 48 Bęben kolor. (Black Developer)Typ D Black szt. 3 49 Bęben kolor. Typ F Black szt. 3 50 Pojemnik na zużyty toner szt. 3 51 Zestaw tonerów CMYK (1047 - M; 1098 - C;1107 - Y; 1126 - K) kompl. 5 52 Bębny kolor. CMYK kompl. 4 53 Zespół grzewczy szt. 2 54 Tonery CMYK kompl. 4 55 Zespół bębna szt. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2, 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały poligraficzne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Matryca do RISO RP 3500 szt. 20 2. Płyn do mycia płyt offsetowych (mleczko) l 20 3. Płyn do wywoływarki do płyt HF-C8 koncentrat l 60 4. Wywoływacz TETENAL-special 10/40 koncentrat l 80 5. Utrwalacz TETENAL 10/50 koncentrat l 40 6. Filtr sznurkowy (wywoływacz do klisz) szt. 3 7. Guma do blach offsetowych szt. 2 8. Gąbki wiskozowe szt. 30 9. Lakier poligraficzny do UV kg 50 10. Wata bawełniana wiskozowa kg 10 11. Listwa podłóż. Do krajarki POLAR 78XS szt. 30 12. Wiertła do CITOBORNA szt. 15 13. Olej wazelinowy 0,085 (do oklejarki) szt. 10 14. Silikon - spray op. 10 15. Taśma do klejenia klisz 16 mm szt. 4 16. Drut introligatorski o średnicy 0,5 mm kg 10 17. Drut introligatorski o średnicy 0,7 mm kg 10 18. Drut introligatorski o średnicy 10 mm kg 10 19. Film TYPON TR-LR (do naświetlarki) szt. 6 20. Płyty offsetowe 650x530 szt. 500 21. Benzyna do ekstrakcji III l 200 22. Nafta ANTYKOR zmywacz l 50 23. Smar maszynowy ŁT 43 kg 5 24. Matryca do RISO RZ 970 szt. 40 25. Farba do RISO RZ-970 szt. 90 26. Farba offset. Triada typu HUBER kg 20 27. Farba offset. Triada typu HUBER kg 12 28. Farba offset. Triada typu HUBER kg 10 29. Sworzeń przeciążenia do krajarki POLAR 78XS szt. 10 30. Obciąg gumowy do maszyny offset. DOMINANT 715 szt. 10 31. Ssawki gumowe do samonakładacza masz. offset. DOMINANT 715 szt. 40 32. Ssawki gumowe do samonakładacza maszyny ROMAYOR 314 szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.51.00.00-8, 22.61.00.00-9, 44.82.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie zaleceń z opinii kominiarskich w budynkach będących w zasobach Terenowego Zespołu Obsługi Mieszkańców Ogrodowa.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni dla Dzieci i Młodzieży.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie opieki pielęgniarskiej w Nocnej i Świątecznej Opiece Lekarskiej.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących remontów, napraw i montażu elementów małej architektury na terenie będącym w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w 2025 roku.
- Wykonanie inwestycji pn.: Część 1 - Budowa drogi dla rowerów przy al. Solidarności. Część 2 - Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu ul. Strażackiej (pełna nazwa w informacjach dodatkowych)
- Dostawy implantów do zabiegów chirurgicznych wykonywanych w celu zespoleń kości śródręcza, nadgarstka i stopy w Warszawskim Szpitalu Południowym sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) materiałów komputerowych i eksploatacyjnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zabrzu. Zadanie nr 2: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Płocku, Sądu Rejonowego w Sierpcu oraz Sądu Rejonowego w Gostyninie.
- Zakup i dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb katowickiego Centrum Onkologii.
więcej: Płyty offsetowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.