eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiecieDOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im.dr. J. Bednarza w Świeciu oznaczenie sprawy ZP-PN-19/ ORG/ 2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-17

Świecie: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im.dr. J. Bednarza w Świeciu oznaczenie sprawy ZP-PN-19/ ORG/ 2013
Numer ogłoszenia: 188095 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171471 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, ul. Sądowa 18, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3311031 w. 354, faks 052 3311031.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im.dr. J. Bednarza w Świeciu oznaczenie sprawy ZP-PN-19/ ORG/ 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Ilości określone w załączniku są ilościami szacunkowymi i mogą być zmniejszone lub zwiększone. Ze względu na specyfikę placówki nie jest możliwe dokładne określenie zarówno asortymentu jak i ilości, jednakże Szpital musi być przygotowany na każdą ewentualność. Zamawiający dopuszcza w ofercie produkty równoważne pod warunkiem, że: 1) nie dotyczą bębnów (pkt 9, 10, 11, 12, 14, 18, 59, 80, 82, 84), tonera (pkt. 19) oraz materiałów eksploatacyjnych do risografu (pkt 88 i 89); 2) są produktem kompatybilnym ze sprzętem, do którego są zamówione, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), nieregenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,a pojemność czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych; 3) ich stosowanie nie narusza praw gwarancyjnych producentów urządzeń; 4) są fabrycznie nowe, nie mogą być regenerowane, ani ponownie napełniane; 5) posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt; 6) zostały wyprodukowane zgodnie z normami ISO 9001 i 14001; 7) zaoferowane produkty kompatybilne spełniają wszystkie odpowiednie wymaganie prawne w zakresie systemu REACH; 8) w przypadku powstania uszkodzeń urządzeń drukujących spowodowanych przez stosowanie materiałów eksploatacyjnych, dostawca zobowiązuje się do naprawy tego urządzenia we własnym zakresie lub pokrycia kosztów naprawy. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych nie częściej niż 1 raz w miesiącu, potwierdzając to wystawieniem Zamawiającemu karty odbioru odpadów lub innego równoważnego dokumentu. Wykonawca, któremu na tej podstawie zostanie zlecone wykonanie obowiązku gospodarowania odpadami powinien posiadać zezwolenie lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 27 ust. 2 ustawy o odpadach...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CARTRIDGE CONTROL KIELCE SP. Z O. O., UL. ZAGÓRSKA 186, 25-346 KIELCE, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25854,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16051,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16051,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16051,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.