Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-09
Bochnia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2007/2008
Numer ogłoszenia: 188359 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 26, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6123361 w. 26, fax 014 6119922.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia-gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zimowe dróg polegajace na odśnieżaniu całej szerokości drogi w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych w systemie wielozmianowym we wszystkie dni tygodnia w celu utrzymania przejezdności drogi- natychmiastowe interwencje pod warunkiem , iż konieczność ich wykonania będzie konsultowana z wyznaczonymi osobami, oraz na wyznaczonych drogach lub odcinkach dróg zwalczanie śliskości - gołoledzi materiałem przeciwpoślizgowym dopuszczonym do stosowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania , określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych , 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych tzn: - którzy posiadają zarejestrowaną działalność w zakresie objętym zamówieniem , potwierdzoną odpowiednimi dokumentami. W przypadku wspólnego ubiegania się oferentów o zamówienie publiczne : Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważać się będzie spełnienie określonych w ust.1 niniejszego rozdziału warunków odrębnie przez każdego z wykonawców. Każdy z występujących podmiotów ponosi solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia . 3. Sposób oceny spełniania warunków : Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , o których mowa w rozdziale VIII SIWZ , dołączonych do oferty . Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać , iż wykonawca spełnia wymienione warunki . Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert , chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania . W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu , Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania 3)Potencjał techniczny - wykaz sprzętu i urządzeń ( własny , dzierżawiony , wynajęty 4)Polisę ubezpieczeniową na roboty objęte zakresem umowy, którą wykonawca przedłoży przed podpisaniem umowy. 5)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych 6)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania , określonych art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 7)Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników , o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą . W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , do oferty należy załączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych wykonawców , upoważniając jednego z wykonawców do reprezentowania pozostałych .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bochnia-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bochni ul.Kazimierza Wielkiego 26 32-700 Bochnia pok. nr 7.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bochni ul.Kazimierza Wielkiego 26 32-700 Bochnia pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REJON NR 1 Bessów, Majkowice, Cerekiew, Bogucice, Krzyżanowice, Zatoka, Gawłów, Słomka, Ostrów Szlachecki, Brzeźnica, Gorzków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie całej szerokości jezdni, zwalczanie śliskości - gołoledzi, posypywanie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REJON NR 2 Buczyna, Nieszkowice Małe, Gierczyce, Grabina.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie całej szerokości jezdni, zwalczanie śliskości - gołoledzi, posypywanie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: REJON NR 3 Chełm, Moszczenica, Łapczyca, Siedlec, Dąbrowica.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie całej szerokości jezdni, zwalczanie śliskości - gołoledzi, posypywanie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Całodobowa obsługa portierni w Kopalni Soli Bochnia sp. z o. o.
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Ostrów Szlachecki na terenie Gminy Bochnia
- Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z piłkochwytami w Ostrowie Szlacheckim oraz zakup i dostawa sceny mobilnej
- REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
- Budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią ze sztucznej trawy, piłkochwytami i ogrodzeniem w Nieszkowicach Małych
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Świadczenie usług sprzątania
- Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeźno.
- "Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2024 / 2025"
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- Kompleksową obsługę techniczno-eksploatacyjną i gospodarczą Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych - II postępowanie
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.