Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-08
Ruciane-Nida: Organizacja wycieczki samolotowej na Riwierę Turecką
Numer ogłoszenia: 188569 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Maskulińskie , ul. Rybacka 1, 12-220 Ruciane-Nida, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241600, 4241616, faks 087 4241619.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/maskulinskie
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Maskulińskie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wycieczki samolotowej na Riwierę Turecką.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja ośmiodniowej wycieczki samolotowej na Riwierę Turecką w terminie 07-14 września 2011r. dla co najwyżej 26 osób, zgodnie ze szczegółowym programem wymienionym w punkcie 3.2 SIWZ. Kod CPV: 63.51.10.00-4 - Organizacja wycieczek. Wymagania: - wyjazd z Rucianego Nidy w dniu 07.09.2011 r. na lotnisko Okęcie w Warszawie i powrót do Rucianego Nidy w dniu 14.09.2011 r. z lotniska Okęcie w Warszawie autokarem wyposażonym w WC, klimatyzację i barek, - przelot samolotem z lotniska Okęcie w Warszawie do Antalya w dniu 07.09.2011 r. i z powrotem w dniu 14.09.2011 r., - dojazd z lotniska w Antalya do hotelu na Riwierze Tureckiej i z powrotem na lotnisko klimatyzowanym autokarem, - przejazdy uczestników wycieczki do zwiedzanych obiektów na terenie Turcji będą wykonywane autokarem posiadającym WC, klimatyzację i barek (kawa, herbata, woda), - zakwaterowanie: hotel o standardzie minimum 4-gwiazdkowym położony nie dalej niż 150 m od plaży, wybudowany nie wcześniej niż 10 lat temu, wyposażony w windy jeżeli jest wyższy niż 2 pietra, minimum 2 restauracje, minimum 3 baseny, bar przy basenie, hotelowy bar na plaży, ogród, amfiteatr, wszystkie pokoje klimatyzowane, 2 osobowe z łazienkami, wyposażone w lodówkę, telefon, TV SAT z polskojęzycznymi kanałami, łazienką wyposażoną w wannę lub prysznic, suszarkę do włosów, każdy pokój powinien posiadać balkon. - rozrywka i sport: winne być dostępne następujące bezpłatne atrakcje: zjeżdżalnie, kort tenisowy, tenis stołowy, siatkówka plażowa, boisko do koszykówki, boisko do piłki nożnej, rzutki, piłka wodna, aqua gimnastyka, aerobik, siłownia. Ponadto w hotelu powinny być prowadzone wieczorne animacje w języku polskim. - na miejscu wypożyczalnia samochodów osobowych i rowerów, - wyżywienie w hotelu All Inclusive: a) śniadanie: posiłki ciepłe, zimne, owoce, desery, napoje bez ograniczeń, b) późne śniadanie: jak śniadanie ewentualnie bez ciepłych posiłków, c) przekąski podczas dnia, d) obiad: międzynarodowa kuchnia oraz każdorazowo tradycyjna kuchnia Turecka, e) podwieczorek - minimum jak późne śniadanie, f) kolacja: jak obiad, g) kuchnia powinna serwować nocne przekąski po 2400, h) napoje: lokalne napoje bezalkoholowe, napoje butelkowane i woda mineralna, kawa, herbata oraz napoje alkoholowe dostępne od godz. 10:00 do 24:30 w hotelu oraz minimum do 18:00 na plaży. - plaża i baseny: bezpłatne leżaki i parasole przy plaży jak i basenie, dostępne all inclusive na plaży i przy basenie, - w cenie wycieczki powinny być 2 wycieczki: 1-dniowa wycieczka do Pamukale oraz 2-dniowa wycieczka do Kapadocji, - obsługa polskojęzycznego rezydenta, - ubezpieczenie NNW i KL, - w cenę wycieczki należy wkalkulować w/w wymagania, opłaty lotniskowe, opłaty paliwowe, - bilety wstępu do zwiedzanych obiektów oraz 3 posiłki podczas wycieczek będą obciążały organizatora/Wykonawcę umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 07.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Uprawnienia nie są wymagane.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wykazie w wykazie wykonanych co najmniej trzech zamówień polegających na zorganizowaniu wycieczek zagranicznych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu (wskazanie trasy wycieczki), dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te zamówienia te zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie,że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_maskulinskie/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Maskulińskie, ul. Rybacka 1, 12-220 Ruciane Nida.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa, Nadleśnictwo Maskulińskie, ul. Rybacka 1, 12-220 Ruciane Nida.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RUCIANE-NIDA
więcej: przetargi RUCIANE-NIDA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wycieczka do Czarnogóry dla pracowników Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie
- Usługa organizacji 5-cio dniowej wycieczki do Andaluzji dla 35 osób w lutym 2025 roku
- Organizacja wycieczki dla 44 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 17 osobami towarzyszącymi.
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.