Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-04
Radom: Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem aparatury czasowej
i pogodowej w budynku Trzeciego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Radomiu
Numer ogłoszenia: 188570 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu , ul. Struga 26/28, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3629521, faks 048 3631150.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem aparatury czasowej i pogodowej w budynku Trzeciego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Radomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odbiór robót w zakresie remontu instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni gazowej dla budynku Trzeciego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Radomiu, w zakres którego wchodzą: Remont instalacji centralnego ogrzewania : 1. roboty demontażowe istniejącej instalacji c.o. 2. roboty montażowe projektowanej instalacji c.o. - rurociągi stalowe - poziomy, piony i podejścia do grzejników - armatura instalacji c.o. - grzejniki stalowe płytowe - próby i izolacja przewodów c.o. 3. roboty budowlane wynikające z montażu instalacji c.o. Remont instalacji technologicznej kotłowni gazowej: 1. roboty demontażowe istniejacej instalacji technologicznej kotłowni gazowej 2. roboty montażowe projektowanej instalacji technologicznej kotłowni gazowej - rurociagi stalowe - armatura instalacji technologicznej kotłowni gazowej - montaż kotła c.o. wraz automatyką, osprzetem i odprowadzeniem spalin - próby i uruchomienie kotłowni c.o. 3. roboty budowlane wynikające z montażu instalacji technologicznej kotłowni gazowej 4. roboty elektryczne wynikające z montażu instalacji technologicznej kotłowni gazowej Remont instalacji gazowej: Kosztorys swym zakresem obejmuje następujące prace: 1. roboty demontażowe istniejącej instalacji gazowej 2. roboty montażowe projektowanej instalacji gazowej - rurociągi stalowe - poziomy instalacji gazu - armatura instalacji gazowej - próby instalacji gazowej 3. roboty budowlane wynikające z montażu instalacji gazowej 4. roboty elektryczne instalacji detekcji gazu (metan).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy). Wadium wykonawca może wnieść w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawcy wpłacają przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: NBP O/O Warszawa nr 31 1010 1010 0164 4713 9120 0000. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający wymaga od wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczeniawinien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. W przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. Zamawiający prosi aby dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia nie był trwale spięty/zszyty z ofertą; Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach określonych w art. 46 Ustawy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu lub kompleksowym remoncie albo modernizacji instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni gazowej, o wartości min. 450 000,00 zł brutto każda robota budowlana
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - min. 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i min. 2 letnim doświadczeniem zawodowym, - min. 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub osobami w poszczególnych specjalnościach) i min. 2 letnim doświadczeniem zawodowym
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 450 000,00 zł. brutto
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Minimum dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu lub kompleksowym remoncie albo modernizacji instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni gazowej, o wartości min. 450 000,00 zł brutto każda robota budowlana; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dot.: personelu wykonawcy odpowiedzialnego za realizacje przedmiotu zamówienia: Zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w ofercie. Zmiany z inicjatywy Zamawiającego lub wykonawcy, w każdym uzasadnionym przypadku, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego specjalistę, pod warunkiem, że spełnia on kryteria przyjęte w SIWZ. Zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy; 2. Dot. terminu wykonania umowy lub jej części: a) W przypadku opóźnienia w realizacji robót budowlanych nieleżących po stronie wykonawcy, (wady i braki projektu); b) Możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie harmonogramu realizacji robót budowlanych, a uzasadnione jest to usprawnieniem procesu budowlanego, warunkami bezpieczeństwa. Uzasadniona zmiana terminu wykonania robót budowlanych nastąpi w formie aneksu do umowy; 3. Dot. zmian przepisów prawa (VAT, przepisy branżowe związane z przedmiotem zamówienia): Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Zmiana treści umowy w formie aneksu; 4. Dot. zmian związanych z finansowaniem umowy lub zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy: a) Wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, jeżeli w wyniku dokonania zmiany postanowień umowy roboty budowlane objęte umową zostaną częściowo zaniechane; b) Wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio zwiększone, o różnicę pomiędzy wartością pierwotną (wynikającą z dokumentacji projektowej) a robotami zamiennymi skutkującymi wzrostem wynagrodzenia; c) Zmiana wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie przedmiotu zamówienia. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy nastąpi w oparciu o aktualne dostępne wskaźniki cenotwórcze za kwartał poprzedni publikowane w wydawnictwie Sekocenbud. Zmiana treści umowy w formie aneksu; 5. Dot. konieczności zmiany podwykonawcy, z którego doświadczenia skorzystał wykonawca przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zmiana podwykonawcy. Pisemna zgoda Zamawiającego na zmianę podwykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.is.waw.pl/MUS3/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W wersji papierowej -Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu
26-610 Radom, u. Struga 26/28
pok. 411.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu 26-610 Radom, u. Struga 26/28 Sekretariat pok. 405.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Przebudowa ul. Filtrowej, Siemiradzkiego i Wodnej w Radomiu"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy PSP nr 14 przy ul. Wierzbickiej w Radomiu wraz z budową bieżni okrężnej długości 250 m i skocznią do skoku w dal
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.