Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-12
Ryki: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwoty wartości zamówień określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych
Numer ogłoszenia: 188682 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Administracja Szkół i Przedszkoli w Rykach, ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 081 8804770, fax 081 8804770.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwoty wartości zamówień określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów Gminy Ryki w roku szkolnym 2008/2009 zgodnie z wykazem tras stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. Godziny dowozu uczniów do szkół -rano przed zajęciami szkolnymi na godz. 7.30-szkoły podstawowe, 8.20-gimnazja i po zakończeniu zajęć ustalą dyrektorzy szkół w załączniku do umowy. Zamówienie będzie realizowane od 1 września 2008 roku do 30 czerwca 2009 roku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.00.00.00 - Usługi transportu lądowego oraz przesył za pomocą rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu może przystąpić Wykonawca, który złoży ważną ofertę z dołączonymi do niej dokumentami lub ich kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem ( pod rygorem wykluczenia z postępowania oraz odrzucenia oferty ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.a/ oświadczenie o spełnieniu warunków przewidzianych w art. 22 ust. 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych, wg. Załącznika Nr 2 do SIWZ, b/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c/ aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub ze świadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania całości wykonania decyzji właściwego organu, d/ aktualne zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów w krajowym transporcie drogowym stosownie do wymogów ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2004 r. Nr 204. poz.2088 ze zm. ), e/ polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, f/ wykazu pojazdów niezbędnych do wykonywania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca ( co najmniej 10 ), 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zagranicą winien przedstawić dokumenty potwierdzające, że jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania i nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono jego upadłości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ryki.pl/publik/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowa Administracja Szkół i Przedszkoli w Rykach, ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Samorządowej Administracji Szkół i Przedszkoli w Rykach, ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI RYKI
- "Wykonanie usług fizjoterapeutycznych na terenie Gminy Ryki w miejscu zamieszkania uczestnika projektu, Polityka Senioralna EFS+"
- "Wykonanie usług fizjoterapeutycznych na terenie Gminy Ryki w miejscu zamieszkania uczestnika projektu, Polityka Senioralna EFS+"
więcej: przetargi RYKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi organizacji wyjazdu w ramach programu Erasmus +
- Usługi organizacji wyjazdu w ramach programu Erasmus +
- Usługi organizacji wyjazdu w ramach programu Erasmus +
- Świadczenie usług transportu żywności i azotu
- Zaprojektowanie i wykonanie wielomod. stoiska wystaw. wielokrot. użytku wraz z wyposaż. oraz usł. w zakresie: magazyn., transportu, montażu, demontażu i konserw. stoiska w miejscach wskaz. przez Zam.
- "Spedycja i transport materiałów informacyjno-promocyjnych oraz produktów spożywczych wysokiej jakości na targi APAS SHOW 2025, które odbędą się w dniach 12-15 maja 2025 r. w Sao Paulo, w Brazylii".
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.