eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usługi nadzoru nad realizacją inwestycji poprzez pełnienie funkcji inwestora zastępczego, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa bloku operacyjnego wraz ze sterylizacją i oddziałem intensywnej terapii oraz kliniki szybkiej diagn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Warszawa: Świadczenie usługi nadzoru nad realizacją inwestycji poprzez pełnienie funkcji inwestora zastępczego, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa bloku operacyjnego wraz ze sterylizacją i oddziałem intensywnej terapii oraz kliniki szybkiej diagnostyki w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie dotyczy robót określonych w przetargu ID: 52/rb/09
Numer ogłoszenia: 188800 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4312128, faks 022 4312452.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igichp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi nadzoru nad realizacją inwestycji poprzez pełnienie funkcji inwestora zastępczego, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa bloku operacyjnego wraz ze sterylizacją i oddziałem intensywnej terapii oraz kliniki szybkiej diagnostyki w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie dotyczy robót określonych w przetargu ID: 52/rb/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę nadzoru nad realizacją inwestycji poprzez pełnienie funkcji inwestora zastępczego, która obejmuje prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy pomocy zespołu inspektorów nad robotami budowlanymi i pracami związanymi z realizacją prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy pomocy zespołu inspektorów nad robotami wykonania robót budowlanych wykończeniowych budynku wraz z infrastrukturą techniczną zagospodarowaniem obiektu i sieciami zewnętrznymi, z niezbędnym wyposażeniem eksploatacyjno technicznym (bez wyposażenia medycznego i meblowego) w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. (Budowa bloku operacyjnego wraz ze sterylizacją i oddziałem intensywnej terapii oraz kliniki szybkiej diagnostyki) w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie. Podstawowe prawa i obowiązki inspektora nadzoru określa Art. 25, 26 - ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (z późniejszymi zamianami). Nadzór inwestorski będzie pełniony przez Wykonawcę do dnia zakończenia inwestycji tj. odbioru końcowego i rozliczenia Budowy. Planowany termin zakończenia Budowy to 01.09.2011 roku. Termin rozliczenia kosztów ustala się na nie dłużej niż 60 dni od daty odbioru końcowego Budowy. 2. Zamawiający powierza Wykonawcy, a ten przyjmuje zobowiązanie do dokonywania czynności związanych z pełnieniem obowiązków Inwestora zastępczego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego w Jego imieniu i na Jego rachunek, w charakterze umocowanego pełnomocnika. 3. Usługa realizowana będzie przez zespół osób posiadających pełne kwalifikacje do wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym czynności inspektora nadzoru w danej specjalności. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy sprawowanie funkcji inspektora nadzoru, jaki wynika z obowiązujących przepisów określonych przez ustawę Prawo Budowlane, a w szczególności: a. protokolarne przekazanie placu budowy Wykonawcy Budowy, b. nadzorowanie prawidłowego i terminowego wykonania Budowy obejmujące w szczególności bieżący nadzór nad przebiegiem Budowy oraz czynności formalne i prawne wynikające z zakresu uprawnień Wykonawcy, c. zapewnienie własnych środków i zasobów oraz wykwalifikowanego personelu odpowiedniego dla realizacji przedmiotu zamówienia, d. sprawdzanie zgodności robót z dokumentacją projektową dla tej inwestycji, e. nadzorowanie przygotowania i kompletowania dokumentów wymaganych Ustawą Prawo Budowlane, niezbędnych dla rozpoczęcia i realizacji Budowy, f. współpraca z Projektantem Budowy w tym egzekwowanie usunięcia ewentualnych usterek i niedoróbek w dokumentacji projektowej, g. podejmowanie działań w celu dotrzymania terminu realizacji każdego etapu Budowy w przypadku wystąpienia ewentualnego opóźnienia w stosunku do harmonogramu robót, h. organizowanie i udział w naradach dotyczących realizacji Budowy wg harmonogramu uzgodnionego z Kierownikiem Budowy i Zamawiającym, i. nadzorowanie i egzekwowanie Programu zapewnienia jakości (PZJ) Wykonawcy Budowy, j. nadzorowanie stosowania przez Wykonawcę Budowy przepisów BHP, realizacji planu BIOZ (jeżeli wystąpi), stanu zabezpieczenia i ochrony mienia, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska przy wykonywaniu robót budowlanych, stanu zachowania dróg dojazdowych, oznakowania itp., k. bieżąca kontrola zgodności realizacji Budowy z zawartymi umowami, kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności robót z projektami wykonawczymi, warunkami pozwolenia na budowę, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz zasad współczesnej wiedzy technicznej, l. sprawdzanie jakości wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, m. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, n. przygotowanie do odbioru Budowy przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego Budowy, odbioru poszczególnych części (etapów) Budowy. Inspektor nadzoru potwierdzi zgłoszoną przez Wykonawcę Budowy gotowość do odbioru, dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbioru (protokoły wraz z załącznikami) oraz dokumentację powykonawczą. Wykonawca będzie nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek, o. comiesięczne analizy zaawansowania rzeczowego i finansowego wykonanych robót w stosunku do całości zakresu Budowy, p. monitoring postępu robót budowlanych, przygotowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu dokumentów służących do rozliczenia inwestycji (zestawienie kosztów i powiązanych z nim harmonogramów) - na koniec każdego miesiąca, q. nadzór nad przygotowaniem i kompletowaniem dokumentów niezbędnych do uzyskania Decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, r. kontrola prawidłowości dokumentów i faktur Wykonawcy, s. uczestniczenie w próbach, rozruchu urządzeń, odbiorach technicznych instalacji, kontrola nad przeprowadzeniem wszystkich badań niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektów objętych inwestycją, t. zapewnienie właściwego obiegu informacji dotyczącej Budowy, u. nadzór nad czynnościami prawnymi Wykonawcy Budowy w szczególności nad przygotowaniem i realizacją procedur administracyjnych niezbędnych dla realizacji Budowy, v. reprezentowanie Zamawiającego przed organami kontrolnymi oraz przygotowywanie wszelkich wymaganych przez te instytucje dokumentów i materiałów, w. kontrolowanie kompletności i przekazanie Zamawiającemu uzyskanych od Wykonawcy Budowy dokumentów gwarancyjnych dla wykonanych robót, x. wnioskowanie oraz egzekwowanie od Wykonawcy Budowy należnych odszkodowań lub kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania albo nieterminowego wykonania zobowiązań umownych, y. rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na ewentualne skargi osób trzecich, aż do ich całkowitego załatwienia, z. dopilnowanie aby koszty Budowy nie zostały przekroczone, 5. Wykonawca nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w Umowie o Budowę. W przypadku wystąpienia takiej konieczności, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego. Wyjątek od tej zasady stanowi przypadek, gdy zaniechanie wykonania robót innych niż wymienione w umowie z Wykonawcą Budowy mogłoby spowodować zagrożenia dla życia ludzi lub katastrofę budowlaną. 6. Wykonawca zobowiązany jest współdziałać z Zamawiającym przy ocenie możliwości wbudowania w ramach Budowy, materiałów i sprzętu pozyskanych od ewentualnych darczyńców, oraz do wykonania stosownych uzgodnień w tej kwestii z Wykonawcą Budowy. 7. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za wszelkie naruszenia praw i szkody wyrządzone Zamawiającemu, a także osobom trzecim poprzez wadliwe wykonywanie obowiązków, a w szczególności odpowiada za: a. dopuszczenie do sytuacji braku sprawowania nadzoru nad wykonywanymi robotami, nieobecność właściwego branżowego inspektora nadzoru na terenie budowy w czasie odbiorów robót, b. brak lub niewłaściwe prowadzenie rozliczenia finansowego budowy, c. dopuszczenie do realizacji rozwiązań projektowych niezgodnych z dokumentacją projektową w tym, z zatwierdzonym projektem budowlanym i wykonawczym, właściwymi decyzjami i postanowieniami administracyjnymi, normami i przepisami techniczno - budowlanymi, d. dopuszczenie do realizacji rozwiązań powodujących wzrost kosztów realizacji Budowy lub wydłużenie jej harmonogramu, e. dopuszczenie do wstrzymania robót budowlanych w trakcie budowy przez organ nadzoru budowlanego, f. dopuszczenie do realizacji rozwiązań, które spowodują odmowę wydania przez właściwe organy administracyjne wymaganych decyzji i postanowień lub nieuzasadnione wydłużenie postępowań administracyjnych w tych sprawach. 8. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, wykonawca powinien dokonać oględzin terenu robót i jego otoczenia, zapoznać się z dokumentacją przetargową do wyłonienia wykonawcy inwestycji oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. 9. Cena całkowita podana przez wykonawcę nie będzie podczas wykonywania umowy podlegała waloryzacji. 10. Z miejscem realizacji inwestycji zapozna Wykonawcę Kierownik Działu Technicznego mgr inż. Marek Marszałkowski. Spotkanie w miejscu planowanych robót należy przeprowadzać w dni robocze w godz. 8:00 - 14:00..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. ze zm. Dz. U. Nr 171 poz. 1058 z 2008 r.), a spełniający warunki zawarte w art. 22 w/w ustawy, a więc: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa ofertę wraz z następującymi dokumentami: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy pkt. 3 stosuje się odpowiednio. 5. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający wezwie do przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igichp.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek E, lok. 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek E, lok. 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.