To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-09-07
Warszawa: Świadczenie usługi nadzoru nad realizacją inwestycji poprzez pełnienie funkcji inwestora zastępczego, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa bloku operacyjnego wraz ze sterylizacją i oddziałem intensywnej terapii oraz kliniki szybkiej diagnostyki w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie dotyczy robót określonych w przetargu ID: 52/rb/09
Numer ogłoszenia: 149267 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188800 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4312128, faks 022 4312452.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi nadzoru nad realizacją inwestycji poprzez pełnienie funkcji inwestora zastępczego, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa bloku operacyjnego wraz ze sterylizacją i oddziałem intensywnej terapii oraz kliniki szybkiej diagnostyki w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie dotyczy robót określonych w przetargu ID: 52/rb/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę nadzoru nad realizacją inwestycji poprzez pełnienie funkcji inwestora zastępczego, która obejmuje prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy pomocy zespołu inspektorów nad robotami budowlanymi i pracami związanymi z realizacją prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy pomocy zespołu inspektorów nad robotami wykonania robót budowlanych wykończeniowych budynku wraz z infrastrukturą techniczną zagospodarowaniem obiektu i sieciami zewnętrznymi, z niezbędnym wyposażeniem eksploatacyjno technicznym (bez wyposażenia medycznego i meblowego) w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. (Budowa bloku operacyjnego wraz ze sterylizacją i oddziałem intensywnej terapii oraz kliniki szybkiej diagnostyki) w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie. Podstawowe prawa i obowiązki inspektora nadzoru określa Art. 25, 26 - ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (z późniejszymi zamianami). Nadzór inwestorski będzie pełniony przez Wykonawcę do dnia zakończenia inwestycji tj. odbioru końcowego i rozliczenia Budowy. Planowany termin zakończenia Budowy to 01.09.2011 roku. Termin rozliczenia kosztów ustala się na nie dłużej niż 60 dni od daty odbioru końcowego Budowy. 2. Zamawiający powierza Wykonawcy, a ten przyjmuje zobowiązanie do dokonywania czynności związanych z pełnieniem obowiązków Inwestora zastępczego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego w Jego imieniu i na Jego rachunek, w charakterze umocowanego pełnomocnika. 3. Usługa realizowana będzie przez zespół osób posiadających pełne kwalifikacje do wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym czynności inspektora nadzoru w danej specjalności. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy sprawowanie funkcji inspektora nadzoru, jaki wynika z obowiązujących przepisów określonych przez ustawę Prawo Budowlane, a w szczególności: a. protokolarne przekazanie placu budowy Wykonawcy Budowy, b. nadzorowanie prawidłowego i terminowego wykonania Budowy obejmujące w szczególności bieżący nadzór nad przebiegiem Budowy oraz czynności formalne i prawne wynikające z zakresu uprawnień Wykonawcy, c. zapewnienie własnych środków i zasobów oraz wykwalifikowanego personelu odpowiedniego dla realizacji przedmiotu zamówienia, d. sprawdzanie zgodności robót z dokumentacją projektową dla tej inwestycji, e. nadzorowanie przygotowania i kompletowania dokumentów wymaganych Ustawą Prawo Budowlane, niezbędnych dla rozpoczęcia i realizacji Budowy, f. współpraca z Projektantem Budowy w tym egzekwowanie usunięcia ewentualnych usterek i niedoróbek w dokumentacji projektowej, g. podejmowanie działań w celu dotrzymania terminu realizacji każdego etapu Budowy w przypadku wystąpienia ewentualnego opóźnienia w stosunku do harmonogramu robót, h. organizowanie i udział w naradach dotyczących realizacji Budowy wg harmonogramu uzgodnionego z Kierownikiem Budowy i Zamawiającym, i. nadzorowanie i egzekwowanie Programu zapewnienia jakości (PZJ) Wykonawcy Budowy, j. nadzorowanie stosowania przez Wykonawcę Budowy przepisów BHP, realizacji planu BIOZ (jeżeli wystąpi), stanu zabezpieczenia i ochrony mienia, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska przy wykonywaniu robót budowlanych, stanu zachowania dróg dojazdowych, oznakowania itp., k. bieżąca kontrola zgodności realizacji Budowy z zawartymi umowami, kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności robót z projektami wykonawczymi, warunkami pozwolenia na budowę, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz zasad współczesnej wiedzy technicznej, l. sprawdzanie jakości wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, m. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, n. przygotowanie do odbioru Budowy przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego Budowy, odbioru poszczególnych części (etapów) Budowy. Inspektor nadzoru potwierdzi zgłoszoną przez Wykonawcę Budowy gotowość do odbioru, dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbioru (protokoły wraz z załącznikami) oraz dokumentację powykonawczą. Wykonawca będzie nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek, o. comiesięczne analizy zaawansowania rzeczowego i finansowego wykonanych robót w stosunku do całości zakresu Budowy, p. monitoring postępu robót budowlanych, przygotowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu dokumentów służących do rozliczenia inwestycji (zestawienie kosztów i powiązanych z nim harmonogramów) - na koniec każdego miesiąca, q. nadzór nad przygotowaniem i kompletowaniem dokumentów niezbędnych do uzyskania Decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, r. kontrola prawidłowości dokumentów i faktur Wykonawcy, s. uczestniczenie w próbach, rozruchu urządzeń, odbiorach technicznych instalacji, kontrola nad przeprowadzeniem wszystkich badań niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektów objętych inwestycją, t. zapewnienie właściwego obiegu informacji dotyczącej Budowy, u. nadzór nad czynnościami prawnymi Wykonawcy Budowy w szczególności nad przygotowaniem i realizacją procedur administracyjnych niezbędnych dla realizacji Budowy, v. reprezentowanie Zamawiającego przed organami kontrolnymi oraz przygotowywanie wszelkich wymaganych przez te instytucje dokumentów i materiałów, w. kontrolowanie kompletności i przekazanie Zamawiającemu uzyskanych od Wykonawcy Budowy dokumentów gwarancyjnych dla wykonanych robót, x. wnioskowanie oraz egzekwowanie od Wykonawcy Budowy należnych odszkodowań lub kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania albo nieterminowego wykonania zobowiązań umownych, y. rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na ewentualne skargi osób trzecich, aż do ich całkowitego załatwienia, z. dopilnowanie aby koszty Budowy nie zostały przekroczone, 5. Wykonawca nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w Umowie o Budowę. W przypadku wystąpienia takiej konieczności, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego. Wyjątek od tej zasady stanowi przypadek, gdy zaniechanie wykonania robót innych niż wymienione w umowie z Wykonawcą Budowy mogłoby spowodować zagrożenia dla życia ludzi lub katastrofę budowlaną. 6. Wykonawca zobowiązany jest współdziałać z Zamawiającym przy ocenie możliwości wbudowania w ramach Budowy, materiałów i sprzętu pozyskanych od ewentualnych darczyńców, oraz do wykonania stosownych uzgodnień w tej kwestii z Wykonawcą Budowy. 7. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za wszelkie naruszenia praw i szkody wyrządzone Zamawiającemu, a także osobom trzecim poprzez wadliwe wykonywanie obowiązków, a w szczególności odpowiada za: a. dopuszczenie do sytuacji braku sprawowania nadzoru nad wykonywanymi robotami, nieobecność właściwego branżowego inspektora nadzoru na terenie budowy w czasie odbiorów robót, b. brak lub niewłaściwe prowadzenie rozliczenia finansowego budowy, c. dopuszczenie do realizacji rozwiązań projektowych niezgodnych z dokumentacją projektową w tym, z zatwierdzonym projektem budowlanym i wykonawczym, właściwymi decyzjami i postanowieniami administracyjnymi, normami i przepisami techniczno - budowlanymi, d. dopuszczenie do realizacji rozwiązań powodujących wzrost kosztów realizacji Budowy lub wydłużenie jej harmonogramu, e. dopuszczenie do wstrzymania robót budowlanych w trakcie budowy przez organ nadzoru budowlanego, f. dopuszczenie do realizacji rozwiązań, które spowodują odmowę wydania przez właściwe organy administracyjne wymaganych decyzji i postanowień lub nieuzasadnione wydłużenie postępowań administracyjnych w tych sprawach. 8. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, wykonawca powinien dokonać oględzin terenu robót i jego otoczenia, zapoznać się z dokumentacją przetargową do wyłonienia wykonawcy inwestycji oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. 9. Cena całkowita podana przez wykonawcę nie będzie podczas wykonywania umowy podlegała waloryzacji. 10. Z miejscem realizacji inwestycji zapozna Wykonawcę Kierownik Działu Technicznego mgr inż. Marek Marszałkowski. Spotkanie w miejscu planowanych robót należy przeprowadzać w dni robocze w godz. 8:00 - 14:00.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 180000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
KRYSTYNA MARSCHALL-WALENDA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ REZYDENCJA - BIS
- Rezydencja-Bis s.c. Krystyna Marschall-Walenda, Tadeusz Walenda, ul. Nowoursynowska 121C, 02-797 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 180000.00
- Oferta z najniższą ceną: 180000.00 oferta z najwyższą ceną: 248300.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Badanie próbek gazu skroplonego (LPG) w ramach systemu monitorowania i kontrolowania jakości paliw - rejon północ
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynkach internatowych położonych w Oddziale Terenowym Mazowieckim
- Świadczenie usług pralniczych dla filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Otwocku, Białobrzegach, Krakowie, Jastrzębiej Górze, Muszynie, Przemyślu, Wrocławiu i Kamionie.
- ZP.RB.SE.27.2024 Wykonanie robót remontowych wytypowanych pomieszczeń sanitarnych (przy pomieszczeniach mieszkalnych) w Domu Studenckim P W "Tatrzańska" w Warszawie przy ul. Tatrzańskiej 7A.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej nad kandydatami do pracy oraz pracownikami Prokuratury Okręgowej w Warszawie.
- "Spedycja i transport materiałów informacyjno-promocyjnych oraz produktów spożywczych wysokiej jakości na targi APAS SHOW 2025, które odbędą się w dniach 12-15 maja 2025 r. w Sao Paulo, w Brazylii".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług konsultacyjno-doradczych oraz usług nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie gminy Racławice
- Zamówienie na usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi mającymi na celu doprowadzenie budynków Domu Wczasów Dziecięcych w Piwnicznej - Zdroju do zgodności z obowiązującymi przepisami.
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa skrzyżowania DW 969 z DP 1538K i DG 291836K w m. Jazowsko
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji umożliwiających realizację zadania dla budowy obwodnicy Swarzędza etap 3 na odcinku od DK nr 92 do ulicy Cmentarnej w Jasinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.