eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączDostawa odczynników laboratoryjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-05

Nowy Sącz: Dostawa odczynników laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 188822 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Sączu , ul. Nawojowska 17A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4435438, faks 018 4435732.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników laboratoryjnych do Oddziału Laboratoryjnego PSSE w Nowym Sączu. Wykaz odczynników laboratoryjnych zawierający nazwę, właściwości, parametry techniczne oraz przewidywaną ilość zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ Nr PSE-EKAD-AD-281-ZP-2/2012. W celu dokładnego sprecyzowania wymagań, jakie muszą spełniać oferowane przez Wykonawców produkty, Zamawiający w niektórych pozycjach określił referencyjnego producenta-dostawcę, oraz podał nr katalogowy danego produktu z katalogu wskazanego producenta-dastawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne ( wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.) odpowiadające wyszczególnionym w załączniku nr 1 a także posiadać cechy jakościowe i cechy użytkowe nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. Wykonawca oferujący produkt równoważny zobowiązany jest do dołączenia do oferty niezbędnych dokumentów - specyfikacji technicznych, certyfikatów, potwierdzających jednoznacznie spełnienie wymagań równoważności, jak również polskojęzycznych kart charakterystyk tychże produktów. Zobowiązany jest również złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje 8 części w ilościach i asortymencie szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. część nr 1 - odczynniki chemiczne - kod CPV 33696300-8 część nr 2 - certyfikowane materiały odniesienia- kod CPV 33696300-8 część nr 3 - podłoża bakteriologiczne - kod CPV 33696500-0 część nr 4 - sączki i paski wskaźnikowe- kod CPV 33141000-0 część nr 5 - lateksy - kod CPV 33696500-0 część nr 6 - odczynniki bakteriologiczne, testy- kod CPV 33696500-0 część nr 7 - wskaźniki kontroli sterylizacji - kod CPV 33696500-0 część nr 8 - surowice diagnostyczne- kod CPV 33696500-0 Wyroby stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie całego kraju, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności muszą odpowiednio posiadać: 1.parametry techniczne zgodnie z podaną specyfikacją ilościową i jakościową, oraz podanymi normami przedmiotowymi ( załącznik Nr 1 do SIWZ- specyfikacja techniczna) 2.udokumentowaną zawartość składników i zanieczyszczeń w postaci świadectwa lub certyfikatu kontroli jakości . 3.gwarancje jakości w okresie ważności. 4.instrukcje stosowania i przepisy przygotowania szczególnie dla podłóż bakteriologicznych, które muszą być w języku polskim. 5.etykiety w języku polskim . 6.czytelną datę ważności na opakowaniu . 7.bezpieczne opakowanie. 8.kartę charakterystyki dla substancji niebezpiecznych. 9.certyfikat lub świadectwo kontroli jakości pożywek musi podawać oprócz składników i zanieczyszczeń również informację o przeprowadzonych testach mikrobiologicznych, ich wynikach i interpretacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa oświadczenie, że posiada dokumenty o których mowa w SIWZ w części I § 2 oraz w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ i zobowiązuje się do dostarczenia tych dokumentów wraz z dostawą ( załącznik nr 7 do SIWZ ). 2.Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane produkty równoważne posiadają minimalne parametry techniczne wskazanych przez Zamawiającego produktów i są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 8 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jedynie w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.krakow.pl/nowysacz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Saczu, 33-300 Nowy Sącz ul. Czarnieckiego 19, Sekcja Administracyjno-Techniczna pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz ul. Nawojowska 17A, pok. nr 1 Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.