Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-09-04
Rypin: Zakup paliw p³ynnych dla SP ZOZ Rypin
Numer og³oszenia: 189353 - 2014; data zamieszczenia: 04.09.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej , ul. 3 Maja 2, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 28054-53 do 55, faks 054 2805922.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzozrypin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup paliw p³ynnych dla SP ZOZ Rypin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakup paliw p³ynnych dla potrzeb SP ZOZ Rypin w szacunkowych ilo¶ciach i rodzaju; 1). oleju napêdowego w ilo¶ci do 43 200 litrów 2). benzynê Pb 95 w ilo¶ci do 120 litrów 3). p³yn Borygo Eko (5L) w ilo¶ci do 130 litrów 4). p³yn do spryskiwaczy letni (5L) w ilo¶ci do 140 litrów 5). p³yn do spryskiwaczy zimowy (5L) w ilo¶ci do 140 litrów 6). olej superol CC 30 (5L) w ilo¶ci do 30 litrów 7). olej sprê¿arkowy ( 5L) w ilo¶ci do 10 litrów 8). olej napêdowy grzewczy w ilo¶ci do 1000 litrów.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 09.12.41.00-8, 09.13.21.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
1. O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: 1) posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania 2) posiadania wiedzy i do¶wiadczenia 3) dysponowania odpowiednio potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówieñ publicznych, którego tre¶æ zawarto w za³±czniku Nr 2 do niniejszej SIWZ
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówieñ publicznych, którego tre¶æ zawarto w za³±czniku Nr 2 do niniejszej SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówieñ publicznych, którego tre¶æ zawarto w za³±czniku Nr 2 do niniejszej SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówieñ publicznych, którego tre¶æ zawarto w za³±czniku Nr 2 do niniejszej SIWZ
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1). Formularz ofertowy - za³. Nr 1 do SIWZ, 2). Projekt umowy - za³. Nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci z uwzglêdnieniem zakazu okre¶lonego w art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013, poz. 907 z pó¼. zm. ) 2. Zmiany umowy s± dopuszczalne, pod warunkiem, ¿e zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego i dotyczyæ bêd± sytuacji, w których zmiany te: 1) spowoduj± obni¿enie kosztu ponoszonego przez Zamawiaj±cego 2) spowoduj± poprawienie parametrów jako¶ciowych, 3) wywo³ane s± okoliczno¶ciami le¿±cymi po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanymi jego sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 4) spowodowane zosta³y niemo¿liw± do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶ci± prawn±, ekonomiczn± lub techniczn±, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±c± brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia - zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy . 3. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 4. Zmiana cen mo¿e nast±piæ w przypadku; 1) Zmiany stawki podatku VAT . W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, zmiana cen nastêpuje z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego zmieniaj±cego stawkê VAT tj. wynagrodzenie podlega automatycznie zmianie odpowiednio o kwotê podatku VAT wynikaj±c± ze stawki tego podatku obowi±zuj±c± w chwili powstania obowi±zku podatkowego 2) Podniesienia/obni¿enia podatku akcyzowego paliw i wyrobów petrochemicznych obligatoryjnie ustalonego przez rz±d RP 5. Wszystkie zmiany wymienione w pkt 4 niniejszego paragrafu wprowadzane bêd± bez aneksowania obowi±zuj±cej umowy .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozrypin.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: SP ZOZ Rypin, ul. 3 Maja 2, pokój Nr 27 w godzinach w dni robocze: 8.00 - 14.00.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Rypinie przy ulicy 3 Maja 2, w sekretariacie - pokój Nr 12. Otwarcie w pokoju Nr 27 o godzinie 12.15.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: TABELA A ; Olej napêdowy w ilo¶ci do 43 200 L TABELA B; Benzyna Pb 95 w ilo¶ci do 120 L TABELA C; P³yn Borygo Eko (5L) w ilo¶ci do 130 L P³yn do spryskiwaczy letni (5L) w ilo¶ci do 140 L P³yn do spryskiwaczy zimowy (5L) w ilo¶ci do 140 L Olej superol CC 30 (5L) w ilo¶ci do 30 L Olej sprê¿arkowy (5L) w ilo¶ci do 10 L.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis jw.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: TABELA D ; Olej napêdowy grzewczy w ilo¶ci do 1000 L.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Olej napêdowy grzewczy w ilo¶ci do 1000 L.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 09.13.41.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.