Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Męcinka: BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO
PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W PIOTROWICACH
W RAMACH PROGRAMU :
BUDOWA WIELOFUNKCYJNYCH BOISK SPORTOWYCH OGÓLNIE DOSTĘPNYCH DLA DZIECI I MŁODZIEŻY
Numer ogłoszenia: 189524 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Męcinka, Męcinka 11, 59-424 Męcinka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8708623 w. 16, fax 076 8708624.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W PIOTROWICACH W RAMACH PROGRAMU : BUDOWA WIELOFUNKCYJNYCH BOISK SPORTOWYCH OGÓLNIE DOSTĘPNYCH DLA DZIECI I MŁODZIEŻY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje budowę wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni poliuretanowej o łącznej powierzchni 1215 m2 ( 27 x 45 m) tj.wykonanie następujących urządzeń: - boiska do gry w piłkę ręczną ( pole gry 40 x 20 m); - boiska do gry w koszykówkę ( pole gry 26 x 14 m); - boisko do gry w siatkówkę ( pole gry 18 x 9 m); - kort tenisowy ( pole gry 23,77 x 10,97 m); - wysokie ogrodzenie - wychwytywacz piłek o wys. 4,00 m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne parametry nawierzchni boiska zawarto w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium w wys. 4 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie t.j. wykonawca, który: wykonał należycie (zakończył ) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. trzy zadania o podobnym zakresie jak przedmiot niniejszego zamówienia; 3)Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia; 4)wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; 5)Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , tj : wykonawca, którego : zdolność kredytowa lub wysokość posiadanych środków finansowych nie jest mniejsza niż 200 000,00 zł 6)Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : a)Za zadanie o podobnym zakresie zamawiający uważa wykonanie obiektu sportowego o powierzchni nie mniejszej niż 1 200 m2 , o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie systemowej. Zamawiający wymaga wykonania min. trzech zadań o podobnym zakresie. Referencje muszą zawierać :nazwę zamawiającego, datę wystawienia, termin realizacji zamówienia ( rozpoczęcie/zakończenie), zakres robót w tym rodzaj nawierzchni, powierzchnię wykonanych urządzeń sportowych oraz informację o należytym wykonaniu zamówienia. b) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, o której mowa w tabeli warunków ma potwierdzać, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy nie jest mniejsza 200 000,00 zł.(słownie; dwieście tyś.zł.) W załączniku nr 2B-4 ( wykaz osób ) należy wymienić wszystkie osoby wskazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. c) oceny spełniania pozostałych warunków zamawiający dokona na podstawie wyszczególnionych dokumentów w/g zasady : spełnia/nie spełnia Wykonawca dodatkowo potwierdzi, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego dołączając do oferty : 1) ważną pełną wersję aprobaty technicznej ITB lub rekomendacji technicznej ITB, lub karty technicznej zawierającej parametry nawierzchni; 2) atest higieniczny PZH na oferowaną nawierzchnię; 3) autoryzację producenta oferowanej nawierzchni sportowej, która powinna być wydana specjalnie na zadanie objęte niniejszym postępowaniem i zawierać potwierdzenie dostarczenia przez producenta materiałów do wykonania konkretnego rodzaju nawierzchni sportowej;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania robót objętych niniejszym zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 3) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca; 4) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 6)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 8)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz zaświadczenie właściwego oddziału ZUS - u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mecinka.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Męcinka 59-424 Męcinka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Męcinka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Ministra Sportu i Turystyki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa skateparku w Krzeszowicach
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
- "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Wierzchowisku" - projektuj i buduj.
- Rozbudowa infrastruktury sportowej na terenie gminy Płużnica - budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią i placu zabaw - II postępowanie
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
- Modernizacja kompleksu Orlik 2012 przy Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Bażyńskiego w Ostródzie
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.