Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-10
Gdynia: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczenia Zamawiającemu 6 szt. urządzeń wielofunkcyjnych, o minimalnych parametrach określonych w SIWZ.
Numer ogłoszenia: 189625 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, fax 058 6669226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczenia Zamawiającemu 6 szt. urządzeń wielofunkcyjnych, o minimalnych parametrach określonych w SIWZ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia wielofunkcyjne - 6 sztuk - parametry minimalne: Lp. opcja/parametry/wymagania 1. cechy ogólne typ deskop/laser max. format oryginału i kopii A3 szybkość kopiowania/drukowania min. 23 kopie A4/min. wydajność miesięczna min. 25.000 kopii/wydruków rozdzielczość kopiowania min. 600 x 600 dpi zoom min. 25 - 400 %, ze skokiem co 1 % dysk twardy min. 40GB podawanie papieru min. 2 x kaseta po 500 arkuszy podajnik ręczny min. 50 arkuszy karta sieciowa Ethernet 10/100 Base T czas pierwszej kopii do 6 sek. czas nagrzewania do 25 sek. praca ciągła 1 - 999 kopii podajnik oryginałów automatyczny podajnik dokumentów dwustronnych na min. 70 arkuszy duplex jednoprzebiegowy przechowywanie dokumentów możliwość przechowywania dokumentów na dysku twardym urządzenia wymogi dodatkowe elektroniczna archiwizacja dokumentów na dysku twardym wydruk na żądanie panel operatora w j. polskim min. 100 kodów dostępu sortowanie elektroniczne podstawa pod urządzenie mobilna waga < 120 kg całkowita 2. drukowanie drukarka sieciowa rozdzielczość drukowania 600 x 600 dpi język opisu strony PCL5e, PCL6, PS3 3. skanowanie skaner sieciowy rozdzielczość 600 x 600 dpi prędkość skanowania min. 20 str./min skanowanie do pliku (format plików TIFF, PDF) skanowanie do e-maila skanowanie TWAIN 4. faksowanie faks sieciowy faks internetowy faks super G3/prędkość modemu 33,6 kbps typ sieci telefonicznej PSTN 5. gwarancja minimalna gwarancja 36 miesięcy czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii 24 godz. materiały eksploatacyjne jeden wkład tonera na min. 17.000 kopii/6% zaczernieniu nośnik (jeśli występuje) min. 70.000 kopii bęben światłoczuły min. 70.000 kopii przegląd konserwacyjny max. 1 co 6 miesięcy inne urządzenie zastępcze o przybliżonych parametrach w przypadku naprawy trwającej powyżej 5 dni. okres zagwarantowania dostępności części min. 5 lat od zakończenia produkcji termin dostawy - do 20 dni od dnia podpisania umowy. szkolenie w miejscu instalacji urządzenia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W nieniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda złożenia/wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. złożą ofertę cenową 4.2. spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy PZP, 4.3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, zgodne z Załącznikiem Nr 5 do niniejszej SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 352, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00 - 14:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie rewizji do projektu wykonawczego pomieszczeń ZOŚ w budynku Centrum Offshore w Gdańsku
- "Usługa sprzątania budynku oraz terenu zewnętrznego Muzeum Miasta Gdyni "
- Wykonanie adaptacji pomieszczeń oraz modernizacja instalacji elektrycznych w budynku "C" MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni w podziale na 2 zadania
- Świadczenie usług doradztwa i recenzowania w projekcie
- Sukcesywne dostawy barwników i pojemników z formaliną dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
- Dostawa dań gotowych do AMW Gdynia (zwana dalej AMW) oraz do AOS w Czernicy k. Chojnic (zwana dalej AOS) w roku 2025
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz monitorów interaktywnych zaplanowanych na potrzeby 3 szkół podstawowych w gminie Studzienice"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- WYPOSAŻENIE PRACOWNI SPECJALISTYCZNEJ (TRANSMISYJNYCH SIECI ROZLEGŁYCH ) DO REALIZACJI PODSTAWY PROGRAMOWEJ W ZAWODZIE TECHNIK TELEINFORMATYK - SPRZĘT KOMPUTEROWY Z OPROGRAMOWANIEM I AUDIOWIZUALNY
- Papier offset gramat. 70g/m kw., arkusz A-1 - Objęte zakresem GPA
- dostawa zestawów komputerowych, komputerów przenośnych, monitorów LCD.
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.