eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniawyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczenia Zamawiającemu 6 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych, o minimalnych parametrach technicznych określonych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-12-05

Gdynia: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczenia Zamawiającemu 6 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych, o minimalnych parametrach technicznych określonych
Numer ogłoszenia: 240918 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 189625 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni, ul. Północna, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, fax 058 6669226.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczenia Zamawiającemu 6 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych, o minimalnych parametrach technicznych określonych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Urządzenia wielofunkcyjne - 6 sztuk - wymagania minimalne: Lp. opcja/parametry/wymagania 1. cechy ogólne typ deskop/laser max. format oryginału i kopii A3 szybkość kopiowania/drukowania min. 23 kopie A4/min. wydajność miesięczna min. 25.000 kopii/wydruków rozdzielczość kopiowania min. 600 x 600 dpi zoom min. 25 - 400 %, ze skokiem co 1 % dysk twardy min. 40GB podawanie papieru min. 2 x kaseta po 500 arkuszy podajnik ręczny min. 50 arkuszy karta sieciowa Ethernet 10/100 Base T czas pierwszej kopii do 6 sek. czas nagrzewania do 25 sek. praca ciągła 1 - 999 kopii podajnik oryginałów automatyczny podajnik dokumentów dwustronnych na min. 70 arkuszy duplex jednoprzebiegowy przechowywanie dokumentów możliwość przechowywania dokumentów na dysku twardym urządzenia wymogi dodatkowe elektroniczna archiwizacja dokumentów na dysku twardym wydruk na żądanie panel operatora w j. polskim min. 100 kodów dostępu sortowanie elektroniczne podstawa pod urządzenie mobilna waga < 120 kg całkowita 2. drukowanie drukarka sieciowa rozdzielczość drukowania 600 x 600 dpi język opisu strony PCL5e, PCL6, PS3 3. skanowanie skaner sieciowy rozdzielczość 600 x 600 dpi prędkość skanowania min. 20 str./min skanowanie do pliku (format plików TIFF, PDF) skanowanie do e-maila skanowanie TWAIN 4. faksowanie faks sieciowy faks internetowy faks super G3/prędkość modemu 33,6 kbps typ sieci telefonicznej PSTN 5. gwarancja minimalna gwarancja 36 miesięcy czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii 24 godz. materiały eksploatacyjne jeden wkład tonera na min. 17.000 kopii/6% zaczernieniu nośnik (jeśli występuje) min. 70.000 kopii bęben światłoczuły min. 70.000 kopii przegląd konserwacyjny max. 1 co 6 miesięcy inne urządzenie zastępcze o przybliżonych parametrach w przypadku naprawy trwającej powyżej 5 dni. okres zagwarantowania dostępności części min. 5 lat od zakończenia produkcji termin dostawy - do 20 dni od dnia podpisania umowy. szkolenie w miejscu instalacji urządzenia Wyłoniony Wykonawca złożył ofertę na urządzenia marki TOSHIBA e-Studio 232.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 52116 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALFAX Urządzenia Biurowe, inż. Jerzy Świątek, ul. Dywizji Kościuszkowskiej 14/1, 81-453 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 52116
  • Oferta z najniższą ceną: 52116 / oferta z najwyższą ceną: 72000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.